Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så Lei av at folk lyver, utseendet betyr mest for en potensiell partner. Jeg har blitt mobba hele live for utseendet mitt og har aldri fått noe oppmerksomhet av det motsatte kjønn til tross for at jeg har prøvd meg flere ganger. Jeg har fåttt høre mange ganger at jeg har en veldig bra personlighet, men i deres ord er heg ikke høy nok eller attraktiv nok. Begynte på en ny skole forrige uke og har fått høre minst tre ganger allerede «om bare du var høyere» . Vi menn får høre veldig tidlig at personlighet er det som er viktigst men det stemmer jo ikke. Slutt å lyv. 

Anonymkode: 8f2a8...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme gjelder for dere menn. Og dere er enda verre. Dere forteller og sier det rett ut om dere synes ei dame er stygg. Den beskjeden har jeg fått midt i trynet mange ganger av menn.

Anonymkode: 5f88c...ca6

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det samme gjelder for dere menn. Og dere er enda verre. Dere forteller og sier det rett ut om dere synes ei dame er stygg. Den beskjeden har jeg fått midt i trynet mange ganger av menn.

Samme her.

Hilsen stygg men "utrolig søt" dame ingen vil ha.

Anonymkode: 2783c...e0a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja kjenner meg igjen. Det viktigste er å være høy og stor. Du får prøve å oppnå suksess på andre områder i livet, karriere feks 

Anonymkode: ab1aa...26b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja kjenner meg igjen. Det viktigste er å være høy og stor. Du får prøve å oppnå suksess på andre områder i livet, karriere feks 

Eventuelt være en person folk liker å være med. 

Anonymkode: ea289...c89

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Men i... det er jo personligheten som teller mest. Ikke om du er lys elle mørk. Hvilke klær du har. Har du en sykdom/diagnose/lidelse kan du være snill og bra for det om. 

Anonymkode: 38acb...d18

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er så Lei av at folk lyver, utseendet betyr mest for en potensiell partner. Jeg har blitt mobba hele live for utseendet mitt og har aldri fått noe oppmerksomhet av det motsatte kjønn til tross for at jeg har prøvd meg flere ganger. Jeg har fåttt høre mange ganger at jeg har en veldig bra personlighet, men i deres ord er heg ikke høy nok eller attraktiv nok. Begynte på en ny skole forrige uke og har fått høre minst tre ganger allerede «om bare du var høyere» . Vi menn får høre veldig tidlig at personlighet er det som er viktigst men det stemmer jo ikke. Slutt å lyv. 

Innleggene dine bekrefter jo bare at personlighet er det viktigste. Er jo derfor du sliter som du gjør 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: c6219...bb4

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Eventuelt være en person folk liker å være med. 

Anonymkode: ea289...c89

Det hjelper jævlig lite, jeg blir alltid dratt med på shit og blir fortalt hele tiden at skolen er kjedelig uten meg men det hjelper absolutt ingenting om du er uattraktiv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det hjelper jævlig lite, jeg blir alltid dratt med på shit og blir fortalt hele tiden at skolen er kjedelig uten meg men det hjelper absolutt ingenting om du er uattraktiv. 

Andre enden av skalaen er ikke mye bedre kan jeg si deg. Kun fokus på utseendet mitt, ingenting annet betyr noe...

Anonymkode: 27ad0...875

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok da har du bestemt deg for det.

Sånn er det ikke for meg men tydeligvis for deg. Takk for infoen

Anonymkode: 56b69...539

• Liker 2
Skrevet

Jeg har overhodet ingen dårlig samvittighet av å ærlig si at utseendet er det første jeg legger merke til først
og jeg bryr meg meget om det. Hvis det er ei skikkelig hyggelig dame så er jeg ikke interessert i et
seksuelt/romantisk forhold om hu er tjukk etc. Damene skal ha en perfekt blanding som stimulerer
min kriterier, både personlige og underbevisste

Vi har alle våre preferanser. De som forteller deg at dette er galt eller frekt,
kan dra seg tilbake til helvete hvor de kom fra. De er falske droner alle sammen

Skrevet

Utseendet betyr ikke mest, det betyr absolutt alt! :sexy:

Skrevet
On 9/11/2022 at 1:04 PM, AnonymBruker said:

Men i... det er jo personligheten som teller mest. Ikke om du er lys elle mørk. Hvilke klær du har. Har du en sykdom/diagnose/lidelse kan du være snill og bra for det om. 

Anonymkode: 38acb...d18

Det betyr nok mest for hvor suksessfullt et forhold blir, men skal man komme seg på en første date i utgangspunktet er utseende av stor betydning. Er man mindre attraktiv får man også langt mindre trening i å date, som igjen gjør det vanskeligere å sjarmere noen de ytterst få gangene man har muligheten.

Anonymkode: a9ecd...33c

• Nyttig 1
Skrevet

Noen er veldig overfladiske, andre har helt andre verdier. De overfladiske er oftere single siden forhold basert på det overfladiske sjelden funker i lengden, derfor får man inntrykk av at det er flere av dem (de som er lykkelige i forhold uttaler seg ikke).

Jeg har stor omgangskrets. Alle de laveste mennene jeg vet om er godt gift, med søte damer som helt oppriktig elsker dem. 

Jeg har et par venninner som er overvektige og single. Den som er mest klassisk pen av dem har dårlig selvtillit etter mobbing i oppveksten og har skikkelig dårlig hell med dating. Jeg tror det er mest fordi hun ikke klarer å være helt seg selv rundt menn, og ofte blir litt for intens om noen viser interesse. Men hun selv føler nok at det er mye fordi hun har stor og at menn ikke liker det. 

Den andre er veldig oppegående og sprudlende og naturlig å være rundt. Hun har alltid flere som er interessert, og det er oftest hun som avslutter når noe er på gang. 

Det er enklere å skylde på overfladiske ting hos seg selv, enn å innrømme at man kanskje gjør noe feil. Og bitterhet blir fort en ond sirkel. Men om du ser deg rundt så er folk i forhold selv om de har alle mulige overfladiske "svakheter" 

• Nyttig 1
Skrevet
On 9/11/2022 at 12:59 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor fikk akkurat denne kommentaren hjerter og likes, mens alle andre ble hudflettet? Hva er forskjellen på akkurat denne personen og de andre her?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor fikk akkurat denne kommentaren hjerter og likes, mens alle andre ble hudflettet? Hva er forskjellen på akkurat denne personen og de andre her?

Jeg kjenner meg igjen i å bli valgt bort av menn, mens jeg kjenner meg ikke igjen i det å mene at utseendet er viktigst for en mann. Jeg er åpen for både lave menn og menn uten hår osv., men de vil ikke ha meg fordi jeg ikke er pen nok. 

Anonymkode: 21915...267

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Menn går etter kvinner som setter sminke, trening og sitt eget utseende høyest, og blir skuffet når de finner ut at hun også da setter menns utseende høyt. 

De finner en kvinne som liker spill og twitch, men kaller henne fake gamer girl.
De finner en kvinne som liker samme filmer og band som de, men sier hun lyver om det. 

Anonymkode: 3c9c1...f69

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
On 9/11/2022 at 1:00 PM, AnonymBruker said:

Samme her.

Hilsen stygg men "utrolig søt" dame ingen vil ha.

Anonymkode: 2783c...e0a

Denne kommentaren fikk og masse likes i motsetning til de andre. Hm det var rart

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne kommentaren fikk og masse likes i motsetning til de andre. Hm det var rart

Grunnen til at de kommentarene du nevner fikk såpass mange poeng, er fordi mange kjenner seg igjen i det som skrives.

Anonymkode: cc37c...0f7

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, Blåttvann said:

Utseendet betyr ikke mest, det betyr absolutt alt! :sexy:

Hjelper ikke om noen er pene om innholdet er stygt som svarteste helvete. 

Anonymkode: 4fece...559

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...