Gå til innhold

Whabbit eller Pearl Rabbit?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips om hvilken vibrator som er best av whabbit og pearl rabbit?? De koster ca like masse, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Whabbiten er testet, og fått sinnsykt bra resultat. Pearl rabbiten er ikke testet, men de har selv skrevet at den er bra. Og så er det så mange styringsvariasjoner på den.

Whabbiten tåler vann, men den funker vel bra uten vann, også? For jeg så på noen vann-vibratorer at de ble vel seige uten vann...

Help me....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Pearl-Rabbit og er ikke videre imponert. Den er for myk for min smak. Den funker jo, men lever ikke opp til reklamen... :wink: :-?

Har ikke prøvd Whabbiten....men har hørt at Samuraien skal være helt rå... :wink::wink::):) Har tenkt å skaffe meg denne. Men den er dyyyr...!! ca. 800,- tror jeg.... Er vist verdt d...ifølge en del her inne.... :)

Skrevet

Samuraien koster 690 inne på erotikknett.no, så kanskje du skal koste på deg...? Jeg tror jeg satser på whabitten, hvis ingen andre tips tikker inn her på denne tråden.

Gjest Khalid Hagen
Skrevet

Min kjæres nest beste venn heter Samurai. Tror ikke jeg skal gå mer i detalj...

Gjest kit-kat (ikke innlogget)
Skrevet

Wheehei! Jeg har hatt ORGASME!!!! :D :D :D

....har ikke det så ofte :oops: , så det var vel derfor jeg var så nysgjerrig på hvilken vibrator som funket best... :oops:

*svever lykkelig på en sky*

Skrevet

Har begge to du spør om, og det er ikke tvil hos meg at Wabbit'n er best. Pearl'n er for myk og ikke nok styrke syns jeg...

Skrevet
Wheehei! Jeg har hatt ORGASME!!!!  :D  :D  :D  

....har ikke det så ofte  :oops:  , så det var vel derfor jeg var så nysgjerrig på hvilken vibrator som funket best...  :oops:  

*svever lykkelig på en sky*

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Liver er herrrrlig dere :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...