Gå til innhold

Jeg har gjort store feil med jobb og kjærlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 27 år gammel mann som en gang har tatt er svært dårlig valg en gang. Jeg var utvekslingsstudent i Japan, fikk dame der, og tok derfor mastergraden min der. Jeg fikk jobb der etter jeg ble ferdig, som it konsulent, det var svært dårlig betalt og jeg jobbet ca 14t hver ukedag, og hadde ingen muligheter for forfremmelse ettersom jeg var utlending. Jeg gjorde det allikevel en liten stund, fordi jeg hadde kjæreste der, men etterhvert holdt jeg det ikke ut lenger, og bestemte meg for å flytte tilbake til Norge. Jeg fikk med en gang en mye bedre betalt jobb, med fleksitid mv, men forholdet mitt i Japan røk kort stund etter i vasken…. Dette er i dag 3,5 år siden, og siden den gang har jeg aldri hatt en kjæreste og angrer i dag veldig på valget mitt om å komme tilbake til Norge. Jeg vet at jeg aldri kan endre valget mitt, og at jeg aldri får en ny sjanse på kjærligheten. 

Mann 27 år. 

Anonymkode: d7839...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo fått mange råd i de andre trådene? 

Anonymkode: bfd95...595

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er en 27 år gammel mann som en gang har tatt er svært dårlig valg en gang. Jeg var utvekslingsstudent i Japan, fikk dame der, og tok derfor mastergraden min der. Jeg fikk jobb der etter jeg ble ferdig, som it konsulent, det var svært dårlig betalt og jeg jobbet ca 14t hver ukedag, og hadde ingen muligheter for forfremmelse ettersom jeg var utlending. Jeg gjorde det allikevel en liten stund, fordi jeg hadde kjæreste der, men etterhvert holdt jeg det ikke ut lenger, og bestemte meg for å flytte tilbake til Norge. Jeg fikk med en gang en mye bedre betalt jobb, med fleksitid mv, men forholdet mitt i Japan røk kort stund etter i vasken…. Dette er i dag 3,5 år siden, og siden den gang har jeg aldri hatt en kjæreste og angrer i dag veldig på valget mitt om å komme tilbake til Norge. Jeg vet at jeg aldri kan endre valget mitt, og at jeg aldri får en ny sjanse på kjærligheten. 

Mann 27 år. 

Er du en av de 4chan taperne som sikler over japanjenter? Jeg vet hvordan dere ser ut og ja dere har ikke sjans på norske jenter. Begynn å tren og få bra stil og hygiene. Da blir det noe på deg kanskje. 

Anonymkode: bb72d...2fc

• Liker 1
Skrevet

Du er 27 år. Du får en sjanse med ny kjærlighet bare slapp av 

Anonymkode: 04821...f47

• Liker 3
Skrevet

Hvis du vet du ikke har sjans på kjærlighet igjen så har du helt rett. Endre holdning ang dette er eneste som kan få deg til å få ny kjæreste

Anonymkode: 49794...0d3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mann 27 år. 

Ikke stress med kjæreste du er enda ung og lovende. Jobb deg opp og spar penger og gjør ting så bra du kan for deg selv. Det fortjener du. Kjæreste kommer når tiden er inne. Det som skjer det skjer. 

Anonymkode: aa1d0...1e8

Skrevet

Har du satt på repeat? Hvor mange ganger skal du poste nøyaktig det samme?

Anonymkode: 6a477...eac

Skrevet

Høres ikke ut som du har gjort noe feil. Du dro til Norge for å kunne ha en anstendig jobb. Forholdet ditt tok slutt, slik de fleste forhold tidlig i 20-årene gjør. Du bør heller fokusere mer på karriere, så får du deg ny dame når du bikker 30. 

Anonymkode: 23b14...73a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...