AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Hvis svaret er»Nei» ikke bruk energi på å svare. Noen der ute som er i et forhold nå( vært i et forhold) som kan se tilbake på date perioden og si at - det var flere inn i bilde før dere endelig ble et par, etter at dere hadde begynt å date? Typ hatt sex med en annen enn den du endte opp med mens dere datet? hvorfor skjedde det og er dette noe dere har fortalt partner i ettertid? Anonymkode: 5bbf9...620
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Jeg datet to menn og hadde sex med begge. Dette var helt i starten av datingfasen hvor vi ikke hadde definert noe. Valgets kval. Endte opp med å date han jeg var mest tiltrukket av. Vi var sammen i et par år. Fortalte han aldri det. Anonymkode: f1103...7a3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 datet kanskje ti menn via online dating. mange orket ikke venting så de valgte å ghoste hadde sex med alle de jeg møtte endte selvfølgelig ikke sammen med noen av dem, ble sammen med en annen før han forlot meg etter noen måneder er tilbake på dating marked men føler ikke like sterk stilt nå enn da. men jaja håper på det beste! Anonymkode: 63c06...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå