malicious Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Det ble slutt for 1 1/2 år siden, og enda har jeg ting som er hans, Og han har noe som er mitt. Dette irriterer meg hver bidige dag. Jeg vil ha minst mulig kontakt med han, men jeg vet at disse tingene må jeg få tilbake. Han sier at JEG må komme til han og hente mine ting.. Men jeg har ikke lyst til å møte familien hans som hater meg. Jeg har utsatt det hele lenge nok, og begynner å bli krafig irritert. Hva gjør jeg?
valentino Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 jeg har ikke lyst til å møte familien hans som hater meg. ← Det er vel en grunn til hatet? Men det er ingen annen utvei enn å hente tingene. Saken blir ikke bedre om du setter den ut aldri så lenge.
malicious Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2005 Det er vel en grunn til hatet? Men det er ingen annen utvei enn å hente tingene. Saken blir ikke bedre om du setter den ut aldri så lenge. ← Vel historien er jo sånn at jeg ble sammen med bestekameraten hans. Og etter det så har han vært snurt og slengt dritt i ett år. Jeg kan nok tenke meg at familien hans har fått høre alt sammen. Jeg kan godt sende hans ting i Posten, men da vet jeg at jeg mest sannsynlig ikke får tilbake mine ting.
Rav Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Hva med å komme på et tidspunkt hvor ikke alle sammen er hjemme? Går det?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Vel, livets harde realiteter: Hva er viktigst? Tingene eller å slippe å møte familien? Du har levd uten de tingene i halvannet år. Trenger du dem? Hvis ikke, si at han kan beholde dem eller gi dem bort til Frelsesarmeen/loppemarked. Er tingene verd at du gjennomgår nye ubehageligheter for å få dem tilbake? Bare du kan vite det. Ikke utsett henting om du vil hente tingene. Det blir bare verre jo lengre tid det tar, og halvannet år er mer enn nok allerede. Først når du får avklart dette, kan du virkelig bli fri for han, familien og det gamle forholdet. Lykke til.
malicious Skrevet 27. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2005 Hva med å komme på et tidspunkt hvor ikke alle sammen er hjemme? Går det? ← Han bor jo ikke hjemme mer. Så tingene hans står faktisk hjemme hos familien hans :S
Rav Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Han bor jo ikke hjemme mer. Så tingene hans står faktisk hjemme hos familien hans :S ← Da støtter jeg opp om siste Gjests forslag.
malicious Skrevet 27. november 2005 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2005 Jeg kommer i alle fall til å sette hans ting på døra, eller sende de. Så får han finne ut en hvordan jeg skal få mine ting. Orker ikke mer av han og hans familie, så hvis denne byttinga av ting hadde foregått uten at vi møttes, så hadde jeg blitt veldig glad.
cosmo Skrevet 27. november 2005 #9 Skrevet 27. november 2005 Hva med å sende en venninne,da? Eller ta med deg noen?
malicious Skrevet 27. november 2005 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2005 Jeg kommer nok til å be han sette tingene utenfor døra hans, når han kommer hjem til jul, så henter jeg det, og setter hans ting der, så slipper vi å møtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå