Gå til innhold

Noen som har funnet sammen med barnefar igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det seg til? Hvor lenge var det slutt? Her har han hatt kjæreste i mellomtiden. Ble slutt for ett år siden. 
Jeg mener i de tilfellene småbarnsperioden ble for hard og mannen trodde gresset var grønnere andre steder

Anonymkode: 10067...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble vi sammen igjen etter ca 1 1/2 år. Før det ble slutt hadde vi vært sammen i ca 3 1/2 år. Fant ut at gresset var ikke grønnere på andre siden. Nå har vi holdt sammen igjen i snart 3 år. Litt humper har det vært. Men vi kom til det at vi er for gamle for å drive å krangle om usaklige ting. 

Anonymkode: cea76...a3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Her ble vi sammen igjen etter ca 1 1/2 år. Før det ble slutt hadde vi vært sammen i ca 3 1/2 år. Fant ut at gresset var ikke grønnere på andre siden. Nå har vi holdt sammen igjen i snart 3 år. Litt humper har det vært. Men vi kom til det at vi er for gamle for å drive å krangle om usaklige ting. 

Anonymkode: cea76...a3d

Takk for svar! Så usikker på hva jeg skal gjøre, vet ikke om jeg klarer det. Har kommet dit at jeg klarer meg fint uten, men samtidig savner jeg han og får flashbacks fra tidene våres sammen. Var sammen 5 år før bruddet for ett år siden! 

Hadde noen av dere kjæreste i mellomtiden, hvordan var det isåfall å komme seg over det? Jeg har nemlig nesten ikke datet engang fordi jeg har sørget, mens han hadde en dame ganske lenge. Den er litt for sår for meg å svelge tror jeg! 

• Hjerte 1
Skrevet

Du sier han trodde at gresset var grønnere på andre siden, men at han altså tok feil.

Det vil altså si at han fikk seg dame. Men så fant han altså ut at han heller ville ha deg likevel? Han dumpet denne damen fordi han fant ut at hun ikke var på langt nær så fantastisk som deg. Og så når han hadde dumpet henne, så tryglet han deg om å ta han tilbake?

Eller dumpet hun han, og så ble han singel, og da var du god nok likevel?

Anonymkode: 3ef87...db4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvordan gikk det seg til? Hvor lenge var det slutt? Her har han hatt kjæreste i mellomtiden. Ble slutt for ett år siden. 
Jeg mener i de tilfellene småbarnsperioden ble for hard og mannen trodde gresset var grønnere andre steder

Varte i 1.5 år før det ble slutt på akkurat samme måten. Jeg anbefaler ikke å utsette barna for et frem og tilbake forhold. 

Anonymkode: c03ad...849

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du sier han trodde at gresset var grønnere på andre siden, men at han altså tok feil.

Det vil altså si at han fikk seg dame. Men så fant han altså ut at han heller ville ha deg likevel? Han dumpet denne damen fordi han fant ut at hun ikke var på langt nær så fantastisk som deg. Og så når han hadde dumpet henne, så tryglet han deg om å ta han tilbake?

Eller dumpet hun han, og så ble han singel, og da var du god nok likevel?

Anonymkode: 3ef87...db4

Han dumpet henne, ifølge han. Han vil tilbake til familien og har ikke følt på nær det samme mener han, innsett at han ga opp på den store kjærligheten og at denne damen bare var en rebound. Denne damen har jo hatet meg i tillegg.. vet ikke hvorfor! 
Men jeg vet jo ikke 100% alt sammen, jeg stoler jo ikke akkurat like mye på han lenger og har vært mer knust enn noengang dette året. Følte meg sveket da han fant en ny, selvom det vat slutt.. Så tør nok ikke ta sjansen

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han dumpet henne, ifølge han. Han vil tilbake til familien og har ikke følt på nær det samme mener han, innsett at han ga opp på den store kjærligheten og at denne damen bare var en rebound. Denne damen har jo hatet meg i tillegg.. vet ikke hvorfor! 
Men jeg vet jo ikke 100% alt sammen, jeg stoler jo ikke akkurat like mye på han lenger og har vært mer knust enn noengang dette året. Følte meg sveket da han fant en ny, selvom det vat slutt.. Så tør nok ikke ta sjansen

Skal sies at han har prøvd å holde denne dama skjult for alle, så kan ikke ha vært det store for han tenker jeg. Hun har lagt ut, men han har ikke villet ha henne på sosiale medier engang. Rart hun har godtatt det. Men uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...