AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Del Skrevet 11. september 2022 Skal gjerne en føflekk på siden av nesa i morgen, som har irritert meg lenge. Er jo litt bekymret for at det skal bli et stygt arr, erfaring? Og hvordan få det så fint som mulig uten at det blir "hakkete" men flatere? Smøre eller la det være i fred? Anonymkode: 959ec...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Del Skrevet 11. september 2022 Det vil nok være hovent noen dager. Regner du skal sy og du får nok info av de som skal gjøre dette. Det kommer og an på huden din om det blir flatt. Det er jo kosmetisk så de gjør det nok så fint de kan. Jeg fjerna vorte ved øyet. Fikk to sting. Ingen kan i dag se at jeg har skåret der. Fikk fint og flatt arr. Anonymkode: d0b42...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vil nok være hovent noen dager. Regner du skal sy og du får nok info av de som skal gjøre dette. Det kommer og an på huden din om det blir flatt. Det er jo kosmetisk så de gjør det nok så fint de kan. Jeg fjerna vorte ved øyet. Fikk to sting. Ingen kan i dag se at jeg har skåret der. Fikk fint og flatt arr. Anonymkode: d0b42...751 Det skal ikke sy, er ikke så stort så hudlegen skal bare skrape bort, fjerna føflekk på armen sist men turte ikke helt den i ansiktet enda sist gang Anonymkode: 959ec...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Del Skrevet 11. september 2022 Husk å dekke arret til for solen det neste året! Anonymkode: 7651f...f7c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Del Skrevet 11. september 2022 Kommer an på din hud. Pleier du å lage fine arr, eller får du ofte stygge arr? Anonymkode: e4975...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Del Skrevet 11. september 2022 Jeg shavet en føflekk hos hudlege for 11-12 år siden, som var ganske stor og stakk ut. Kan knapt se hvor den har vært nå, helt glatt hud. Fikk beskjed om at den kunne vokse ut igjen, men det har den ikke gjort hittil. Anonymkode: 54a7f...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Del Skrevet 11. september 2022 Ønsker å gjøre det samme men har en skikkelig hekseutvekst av en utstikkende svær føflekk som også går ganske dypt i underhuden og er redd for at det vil bli et søkk. Noen som har operert bort utvekst som sitter dypt? Anonymkode: ff538...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Del Skrevet 11. september 2022 Jeg har fjernet føflekk på kinnet med laser. Ingen arr og ingen behov for bedøvelse. Anonymkode: 84711...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal gjerne en føflekk på siden av nesa i morgen, som har irritert meg lenge. Er jo litt bekymret for at det skal bli et stygt arr, erfaring? Og hvordan få det så fint som mulig uten at det blir "hakkete" men flatere? Smøre eller la det være i fred? Anonymkode: 959ec...9db Jeg gikk til privat lege og fjernet to føflekker i ansiktet med laser. Det ble kjempefint! Ikke noe arr. Jeg skal tilbake og fjerne flere. Anonymkode: 7695a...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Del Skrevet 11. september 2022 Ingen som har hatt kirurgisk fjerning med syying? Anonymkode: ff538...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ønsker å gjøre det samme men har en skikkelig hekseutvekst av en utstikkende svær føflekk som også går ganske dypt i underhuden og er redd for at det vil bli et søkk. Noen som har operert bort utvekst som sitter dypt? Anonymkode: ff538...b82 Jeg skrev over. Hvis jeg skulle operert bort min føflekk, hadde jeg fått et dypt arr, derfor valgte de å shave. Har ingen ser, men man kan se en bitteliten fargeforskjell der føflekken ble shavet, men ingen som ikke vet om det, ser det. Kan knapt nok se merket selv. Anonymkode: 54a7f...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #12 Del Skrevet 11. september 2022 Det pleide å hete skjønnhetsflekk før og var ikke stygt, måtte ikke fjernes. Hvorfor vil du ha den bort? Dekker den stort område? Anonymkode: 39af4...217 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #13 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ønsker å gjøre det samme men har en skikkelig hekseutvekst av en utstikkende svær føflekk som også går ganske dypt i underhuden og er redd for at det vil bli et søkk. Noen som har operert bort utvekst som sitter dypt? Anonymkode: ff538...b82 Null problem når de bruker riktig teknikk. Snakk med legen og du blir henvist til en erfaren kirurg. Anonymkode: 53fc0...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #14 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det pleide å hete skjønnhetsflekk før og var ikke stygt, måtte ikke fjernes. Hvorfor vil du ha den bort? Dekker den stort område? Anonymkode: 39af4...217 Den er ikke brun, er hudfarget utvekst så jeg personlig trives ikke med den bare, er nok ingen andre enn meg som bryr seg selvfølgelig 🥰 Anonymkode: 959ec...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2022 #15 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Den er ikke brun, er hudfarget utvekst så jeg personlig trives ikke med den bare, er nok ingen andre enn meg som bryr seg selvfølgelig Anonymkode: 959ec...9db Vedder på at den er med på å løfte deg opp av rekken mellom alle som ikke har sånt og at du ser veldig søt ut med den. Og uten den også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #16 Del Skrevet 12. september 2022 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Vedder på at den er med på å løfte deg opp av rekken mellom alle som ikke har sånt og at du ser veldig søt ut med den. Og uten den også. Så søt du er, setter pris på det! Har bare irritert meg over dette siden jeg var 13,jeg er nå 25 så nå er jeg lei 😂🙏 Anonymkode: 959ec...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #17 Del Skrevet 12. september 2022 Har mange små utvekster i ansiktet uten farge, har tenkt på laser, men det blir vel grusomt dyrt? Fastlegen nektet og henvise meg videre fordi det var ingen fare for kreft i noen av det, jævlig irriterende. Anonymkode: 02957...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #18 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg har fjernet én føflekk og 5-6 senilvorter (seborreiske keratoser) i ansiktet hos hudlege. Er veldig fornøyd med resultatet. Tok dog 5-6 måneder før huden var helt leget igjen (ingen arr eller flekker). Anonymkode: 41c6f...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #19 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har mange små utvekster i ansiktet uten farge, har tenkt på laser, men det blir vel grusomt dyrt? Fastlegen nektet og henvise meg videre fordi det var ingen fare for kreft i noen av det, jævlig irriterende. Anonymkode: 02957...6d0 Tror det skal gå bra å skrape vekk, få henvisning til hudlege? 🤩 Anonymkode: 959ec...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #20 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fjernet én føflekk og 5-6 senilvorter (seborreiske keratoser) i ansiktet hos hudlege. Er veldig fornøyd med resultatet. Tok dog 5-6 måneder før huden var helt leget igjen (ingen arr eller flekker). Anonymkode: 41c6f...46f Skrapet han det bort? Hvordan tok du vare på områdene i gro perioden, og når kan man eventuelt sminke igjen? 😇 Anonymkode: 959ec...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå