AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg er student. Kom hit i fjor, men vi har mye selvstudie så mange foretrekker å lese hjemme. Pandemien har også endret leserutinene til mange. Jobb 3/4 ganger i måneden ca. Kan fort bli jobb fred-sønd så har mye fri. Ellers er jeg også frivillig, men dette varierer. Aktiviteten er en gang hver 14 dag ca, mer i andre perioder. Jeg trener ikke aktivt, men jeg kan gå opptil 40 minutter i stedet for buss, og jeg bor i gåavstand til skolen (15 min) så jeg bruker føttene. Skal starte med en aktivitet en kveld i uken fra neste måned. Det har seg slik at jeg er introvert og lader best alene. Når jeg er sosial har jeg det gøy med andre, men jeg trives i eget selskap. Hvis jeg er på skolen fra 08.00-15.00, hva skal jeg gjøre tiden etter det? Som regel er det middag og avslapping til 18.00. Men jeg skulle ønske jeg hadde noe produktivt å gjøre fra 18-20. Fjelltur midt i uken frister ikke, hobbysaker inne like så, lære et språk osv klarer ikke hjernen så sent. Nå går det mot mørketider også. Jeg lurer på om det er meg det er noe galt med eller samfunnet? Hvis ikke ender jeg opp med å daffe fra 18-22. Kanskje er vi vant med at det hele tiden må skje noe produktivt rundt oss. Med en liten hybel er veien til senga kort i hvert fall. Studie er krevende så det hender at det er mye i perioder, derfor tør jeg heller ikke binde meg noe særlig utover dette. Har du noen råd? Anonymkode: 6e9f5...28b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Din kropp og hode vil nok ha best av at du bruker tiden på en fysisk aktivitet, i hvertfall noen ganger i uka. Så mitt forslag er studentidrettslaget, om det finnes der du er. Eller en annen studentaktivitet, det finnes jo ofte et stort utvalg av ting man kan velge. Og så er det jo ikke noe i veien for å bruke tiden til å slappe av heller, men det virker jo som om du har lyst til å fylle tiden med noe annet. Anonymkode: 98fdc...575
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Å legge seg 22 er da ikke tidlig? Anonymkode: 97d49...f4a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Høres ut som trening kan noe for deg. Enten ved å melde deg inn i en studentidrett, treningssenter eller løpeturer ute. Da blir det mye deiligere å daffe de dagene du ikke trener. Alternativt kan du sjekke ut om det er noen studentforeninger som ser interessante ut. Anonymkode: 71d24...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå