AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg har alltid hatt draget på menn, det er ikke noe hemmelighet. Hver gang jeg er ute vil jeg si at jeg blir spurt iverthfall 1 gang om nummeret mitt ( ikke for og skryte) Jeg har alltid tenkt på menn som objekter og litt mer som bikkjer på en måte… når du flagrer med en salamibit vil alltid bikkja tigge etter ;) og samme med menn. Men så møtte jeg en mann i 20 årene som jeg forelsket meg pladask i! Han var virkelig mannen jeg trodde jeg skulle ende opp med.. men det gjorde vi ikke. Han var voldelig, manipulerende og steril så han kunne uansett ikke få barn ( noe jeg vil ha selvsagt) jeg er ikke over han og jeg føler jeg aldri kommer til og komme meg over han heller! Jeg har aldri vært den jenta som knuller en ved første anledning. Men jeg har tatt meg selv i og gjøre det. Guttene jeg møter på byen, blir jeg med hjem og har meg med. Knepper buksa og drar fordi jeg ønsker ikke og se de i øynene engang føler meg så ekkel men samtidig ikke. Føler jeg fortjener og kose meg, men det er en veldig dum måte ig gjøre d på Anonymkode: 86a8a...db3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Hva er det du ønsker å diskutere? Hvorfor sier at du ikke føler noe skyld når du likevel tenker så mye på det at du må starte en tråd om det og samtidig også sier at du føler deg ekkel og at du mener det er en dum måte å gjøre det på? Anonymkode: 5e3df...d36 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Dette høres destruktivt ut. Du burde søke hjelp og rydde opp i dette, ellers risikerer du at du aldri får det livet du ønsker deg. Anonymkode: 8b494...ea4 1 2
pinkgirly Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 (endret) Spoiler Trenger egentlig bare råd og tips. Er nettopp fylt 18, tror du dette kommer til og påvirke livet mitt? glemte og legge til at jeg ikke får skyld ovenfor de andre eller meg selv når jeg ikke er edru men når jeg er edru reflekterer jeg mye rundt handlingene mine Endret 11. september 2022 av pinkgirly 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har alltid hatt draget på menn, det er ikke noe hemmelighet. Hver gang jeg er ute vil jeg si at jeg blir spurt iverthfall 1 gang om nummeret mitt ( ikke for og skryte) Jeg har alltid tenkt på menn som objekter og litt mer som bikkjer på en måte… når du flagrer med en salamibit vil alltid bikkja tigge etter og samme med menn. Men så møtte jeg en mann i 20 årene som jeg forelsket meg pladask i! Han var virkelig mannen jeg trodde jeg skulle ende opp med.. men det gjorde vi ikke. Han var voldelig, manipulerende og steril så han kunne uansett ikke få barn ( noe jeg vil ha selvsagt) jeg er ikke over han og jeg føler jeg aldri kommer til og komme meg over han heller! Jeg har aldri vært den jenta som knuller en ved første anledning. Men jeg har tatt meg selv i og gjøre det. Guttene jeg møter på byen, blir jeg med hjem og har meg med. Knepper buksa og drar fordi jeg ønsker ikke og se de i øynene engang føler meg så ekkel men samtidig ikke. Føler jeg fortjener og kose meg, men det er en veldig dum måte ig gjøre d på Anonymkode: 86a8a...db3 Høres ut som at du har noen selvbildeissues, trenger å lære om mennesker og om egen og andres verdi. Anonymkode: a18db...1b4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Råd og tips om hva? Hovedinnlegget ditt er bare en lang selvmotsigelse. Anonymkode: 4c67e...c52
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Høres ut som troll. Ingen dame ville beskrevet menn og dating som hund og salamibiter. Anonymkode: c434f...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå