AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Dater en mann det foreløpig bare er på datingstadiet med. Vet ikke om datingen er seriøs eller no strings attached som mange menn vil ha det disse dager. Har en pulevenn og er keen på en annen fyr som også vil date. Kan jeg treffe alle tre? Ikke ligge med alle tre eller hvertfall ikke uten kondom Anonymkode: 91d31...af5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Ja hva ser du etter selv? Det må du først avgjøre. syns date flere samtidig er uting og mange vil nok ditche deg hvis de finner ut de er en av mange og spesielt hvis du ligger med alle. Da er du uansett ikke klar for noe seriøst forhold. Glad jeg er ferdig med dating kjenner jeg. Anonymkode: 10b4c...522
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Etter forumet her å dømme er det tydeligvis veldig vanlig å date flere. Ikke noe for meg. Om du velger å gjøre det så vær i det minste helt åpen om det. Det er jævlig ekkelt om noen får inntrykk av at dere er eksklusive men du ligger med andre. Anonymkode: aef65...b74 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter forumet her å dømme er det tydeligvis veldig vanlig å date flere. Ikke noe for meg. Om du velger å gjøre det så vær i det minste helt åpen om det. Det er jævlig ekkelt om noen får inntrykk av at dere er eksklusive men du ligger med andre. Anonymkode: aef65...b74 Ja det var det med ærligheten. Hvor mange tror du er åpen om det med alle de går på date med?? Anonymkode: 10b4c...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå