AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Har ikke hatt sex på veldig mange år fordi forrige gang ikke var en god opplevelse. Jeg har datet mange i etterkant men alltid avslutta det før det kommer til tiden det forventes sex.... Nå har jeg møtt en mann jeg har den savnede gnisten med og jeg er ute etter litt råd om hvordan jeg skal klare å gjennomføre sex med han så normalt som mulig? Jeg stivner vanligvis så fort klining og beføling begynner og blir robot og fjern i hodet.. Vil ikke han skal synes jeg oppfører meg rart så trenger virkelig hjelp til å forberede meg! Vil ikke fortelle han om hendelsen heller! Anonymkode: 34cb8...8bc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Psykologen min sa for et par mnd siden at jeg ikke er klar for å date så jeg tør ikke fortelle henne Ts Anonymkode: 34cb8...8bc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Ta alt på en gang? Si du vil gå hardt på med en gang. Første kyss idet dere skal ha sex? Legg dere sammen først. Evt drikk endel vin først? Anonymkode: 3074b...7b3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Tenker du bør vente til alt faller naturlig, spesielt når psykologen sier du ikke er klar og at du har problemer med intimitet. Bygg et godt og stabilt forhold hvor du føler deg trygg. Anonymkode: 92dfd...f5a 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Psykologen min sa for et par mnd siden at jeg ikke er klar for å date så jeg tør ikke fortelle henne Ts Anonymkode: 34cb8...8bc Jeg synes det er et tullete råd. Du bestemmer selv om du skal date! Anonymkode: 33927...00b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Date for all del, men slapp av med sexen. Bli kjent først, ta noen glass vin, og så kommer det av seg selv:) Anonymkode: d3dce...454 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Før du tyr til alkohol som løsningen, så regner jeg med at du har vært åpen og ærlig til daten din om din situasjon og dine erfaringer. Anonymkode: 96974...e92
Mr.SukkerFri Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke hatt sex på veldig mange år fordi forrige gang ikke var en god opplevelse. Jeg har datet mange i etterkant men alltid avslutta det før det kommer til tiden det forventes sex.... Nå har jeg møtt en mann jeg har den savnede gnisten med og jeg er ute etter litt råd om hvordan jeg skal klare å gjennomføre sex med han så normalt som mulig? Jeg stivner vanligvis så fort klining og beføling begynner og blir robot og fjern i hodet.. Vil ikke han skal synes jeg oppfører meg rart så trenger virkelig hjelp til å forberede meg! Vil ikke fortelle han om hendelsen heller! Anonymkode: 34cb8...8bc Har du behov for den type nærhet egentlig, kan det være at du er aseksuell ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå