Gå til innhold

Har ikke noe med bryting og gjøre, men vil ha brytedrakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gutten min på 13 var på vei hjem fra mine foreldre i dag når han plutselig spurte om jeg hadde sett den bryteserien som gikk på tv. Og om han kunne få en sånn drakt som de har på seg når de bryter. (Han er vanligvis ikke så veldig beskjeden, men her var han litt forsiktig merket jeg) Så jeg spurte hva han skulle med det siden han ikke går på bryting. (Og vi har ikke noen klubb i nærheten så han kan ikke begynne heller)… Men han sa at han syntes de er litt kule og han kunne tenke seg å ha på seg en slik når han trener hjemme på tredemølle og styrketrening. Så er de sikkert veldig behagelig å ha på seg og så blir det ikke så varmt mener han.

Men jeg syntes der er litt merkelig at han har så veldig lyst å ha på seg slike drakter. Det er jo ikke akkurat helt vanlig å ha på seg slike utenom bryting… Og ser på søkeloggen at han har googlet brytedrakt ganske ofte. 

Han ber ikke ofte om ting, så sitter å tenker på om jeg skal kjøpe en drakt til han. Ser de har et sett med to farger på fighter.no som ikke er så dyre. 

Har dere noen tanker?🤔

Anonymkode: 8c273...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er skeiv.

Anonymkode: 0dc3b...2df

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje han er skeiv.

Og hvorfor skal han være skeiv?? Er faktisk en del gutter i Norge som har og bruker slike drakter, og de er ikke skeiv!
Håper ikke du seriøst mener det…

Anonymkode: 7cd75...2ce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hvorfor skal han være skeiv?? Er faktisk en del gutter i Norge som har og bruker slike drakter, og de er ikke skeiv!
Håper ikke du seriøst mener det…

Det er mange som velger sport hvor de har nærkontakt med samme kjønn, av nettopp den grunnen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er mange som velger sport hvor de har nærkontakt med samme kjønn, av nettopp den grunnen.

Nei, det er virkelig ikke mange som gjør.

Jeg driver forresten med nærkontaktsport, og har da i hovedsak nær kroppskontakt med mennesker av motsatt kjønn.

Anonymkode: 0fc94...a71

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, men så velger han ikke den sporten heller… som trådstarter sier så har de ikke det tilbudet, så nærkontakt får han ikke uansett…
Han vil bare ha en drakt som han kan ha på seg når han trener, og jeg er sikker på at bevegelighet og komfort er bra så den ikke er til hinder for noen øvelser. 

Skrevet

Jeg har en sønn som holdt på med bryting for noen år siden. Og jeg kan ikke fatte og begripe hva din sønn skal med en slik drakt. Brytedrakt brukes kun i konkurranser og aldri til trening. Og det er nok et fåtall som faktisk ønsker å ha de på seg siden de er slik de er.

Så at din sønn skal trene eller løpe i en brytedrakt er jo bare tull. Den egner seg ikke veldig for slikt. Den er ment for å ha på seg når de bryter for å ikke sette seg fast i hverandre. Så jeg tror ikke han vil være komfortabel i den under vanlig trening, hvertfall ikke etter å ha forsøkt. 

Finn heller ut HVORFOR han ønsker å ta på seg en tettsittende drakt som viser alt, for det er ikke så veldig vanlig….

Anonymkode: e100f...df2

Skrevet

Det er vel ett fett hvorfor han ønsker seg en slik drakt. Så lenge han ikke tenker å drepe noen med den, er det vel bare å kjøpe en sånn drakt til han? 

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han bare synes det ser bra ut 

Anonymkode: 290e1...8b4

Skrevet

Høres litt spesielt ut. Ikke akkurat vanlig at en 13 vil kle seg slik. Alt vises jo.

Anonymkode: f3cbf...321

Skrevet

En veldig vanlig fetish blant homofile. Min kompis drev bryting i tenårene, elsket å se på ham med brytedrakt på. Mørkeblå og rød Adidas med hvite striper. Og en svart Adidas med hvite striper. Og så brukte han alltid Adidas sokker utenpå knehøye, tykke Champion. Elsket å lukte på sokkene hans som lå slengt rundt på rommet hans. Selvsagt når han var på toalettet eller spiste eller noe. Han gikk ofte i bare dette og en baggy Adidas eller Umbro genser. Tipper din sønn har en begynnende fetish. Jeg hadde aldri hørt om eller sett en brytedrakt før jeg ble kjent med kompisen. Har aldri skaffet meg brytedrakt selv, prøvde en av hans en gang han skulle vise meg. Ikke noe behagelig å ha på. Men fikk nærkontakt med de deilige sokkene hans mens de var på i det minste. Vi spilte også håndball, og jeg begynte også å bruke sokkene på samme måte som han. Det gjorde mange på laget etterhvert. Jeg er bifil. Har alltid likt å se på menn tights, men aldri likt å bruke det selv. 

Anonymkode: 6835e...edc

Skrevet

Ganske vanlig alder tror jeg for begynnende fetisher. Var rundt tolv år da jeg ble kjønnsmoden og da var alt flere fetisher der. Ganske uskyldig fetish det der. 

Anonymkode: 6835e...edc

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke holder på med bryting så trenger han ikke drakt. Kan heller trene i shorts om det blir for varmt

Anonymkode: 83953...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...