Gå til innhold

Eget kort for matkonto eller mastercard?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 15.50):

Vi bruker trumf visa til absolutt alt av handel til husholdningen. Passer på å handle på trippel trumf dagene i tillegg. Nå bruker vi bare kiwi da (en sjelden gang Rema1000). 
Vi overfører trumf bonusen til nordic choice poeng som gjør at vi har masse gratis overnatting. Har nordic choice kort til handel ellers (nett, møbler, reise etc)

Anonymkode: 59afb...282

Det vil være smartere å bruke Nordic Choice-kortet til all handel, og så bare ha et vanlig Trumf-kort i tillegg enn å gjøre det på måten dere gjør det på.

Anonymkode: 3dd1d...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det vil være smartere å bruke Nordic Choice-kortet til all handel, og så bare ha et vanlig Trumf-kort i tillegg enn å gjøre det på måten dere gjør det på.

Anonymkode: 3dd1d...f5e

Nei. Vi får totalt mer poeng på nordic når vi gjør det på den måten ved å føre trumf poengene over til nordic. 

Anonymkode: 59afb...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Coop Mastercard  får 2% rabatt/kjøpeutbytte på alle dagligvarer. Passer nøye på at det alltid står litt ekstra penger på det. Gebyrfritt da. Jeg  har kun det og Santander flexi visa som gir 4% rabatt på drivstoff. Deilig å slippe årsgebyr nå som jeg ikke har ordinært bankkort 

Anonymkode: 0445d...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...