AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #21 Del Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 15.50): Vi bruker trumf visa til absolutt alt av handel til husholdningen. Passer på å handle på trippel trumf dagene i tillegg. Nå bruker vi bare kiwi da (en sjelden gang Rema1000). Vi overfører trumf bonusen til nordic choice poeng som gjør at vi har masse gratis overnatting. Har nordic choice kort til handel ellers (nett, møbler, reise etc) Anonymkode: 59afb...282 Det vil være smartere å bruke Nordic Choice-kortet til all handel, og så bare ha et vanlig Trumf-kort i tillegg enn å gjøre det på måten dere gjør det på. Anonymkode: 3dd1d...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #22 Del Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det vil være smartere å bruke Nordic Choice-kortet til all handel, og så bare ha et vanlig Trumf-kort i tillegg enn å gjøre det på måten dere gjør det på. Anonymkode: 3dd1d...f5e Nei. Vi får totalt mer poeng på nordic når vi gjør det på den måten ved å føre trumf poengene over til nordic. Anonymkode: 59afb...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #23 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg har Coop Mastercard får 2% rabatt/kjøpeutbytte på alle dagligvarer. Passer nøye på at det alltid står litt ekstra penger på det. Gebyrfritt da. Jeg har kun det og Santander flexi visa som gir 4% rabatt på drivstoff. Deilig å slippe årsgebyr nå som jeg ikke har ordinært bankkort Anonymkode: 0445d...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 30. september 2022 #24 Del Skrevet 30. september 2022 Får en 2 % ekstra med coop mastercard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå