Gå til innhold

Hvilke kontoer synst dere er inspirerende?

Benedictehh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Friluftsliv som terapi. Følger ei som gjør dette aktivt. Friluftsliv generelt. Blir kjempe inspirert og motivert og finne og få mestring tilbake av turer som før sykdom. Ble veldig hemmet da jeg var syk, og klarer nå og gå tur uten og bli dårlig. Har fått venner med samme interesse, meldt meg inn i DnT, så jeg og en kamerat skal gå til  ei hytte på ca 4 timer gåing i lett terreng for min del. Gleder meg 😊 

Og innlegg om gjærbakst og matlaging. 

Var litt inni ang vektnedgang, da jeg gikk opp 50 Føkking kg av medisiner. Men har nå komt ned 15 kg ca, av og slutte på den ene giften, og er i sakte nedtrapping på den andre. Så stresser ikke med det og lar kroppen jobbe med det selv. Har sånn egentlig skyhøy forbrenning, uten medisiner. Hadde bmi på 17.5 før, så sier jo sitt. Har pr nå bmi på 30, men ser ikke ut som ei dundre lenger, heldig at jeg er høy kvinne 😂 skal ned 15 kg til. Men aktivitet og spise normalt, så går det nok seg til. Får jeg bmi på 19-21 så er det helt fint. 😊 Løpe på treningssenteret har jeg prøvd, finner ikke glede eller motivasjon. Og det er ensformig, kontra turer i skog og hei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...