AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Noen som vet om en kan bade med gipset arm. Jeg vet en ikke kan bade med sånn kalkgips, men har fått ny "plastgips". Noen som vet? Anonymkode: b9d76...7d3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Ta en pose over og tape godt igjen evt får du kjøpt spesialposer på apoteket. Du kan også få byttet gips til en type man kan bade med. Anonymkode: 83913...26c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Hvordan vet man at en har fått gips som kan bades med? Jeg hadde en sånn stor hvit gips i starten, men har fått en mindre og lettere rosa gips nå. Anonymkode: b9d76...7d3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Selve gipsen vil kanskje tåle det, men den vil bli gjennomvåt på innsiden og er nok ikke noe godt. Vanskelig å tørke og vil nok lukte surt etter hvert. Vil nok anbefale å holde den tørr. Du kan tape en pose rundt den, men få tapen skikkelig tett rundt huden over gipsen. Anonymkode: 1ed22...af8 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan vet man at en har fått gips som kan bades med? Jeg hadde en sånn stor hvit gips i starten, men har fått en mindre og lettere rosa gips nå. Anonymkode: b9d76...7d3 Hvis ikke du vet så har du fått en vanlig gips som ikke skal bli våt. Badegips er noe man må be om, av og til tilbyr de til barn på sommeren men ellers får man vanlig gips. Anonymkode: 83913...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå