AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Melkeproduksjonen har sunket drastisk og nå delammer jeg (med falske). Tenker at det kan være verdt å prøve å øke produksjonen igjen med hjelpebryst. Har noen erfaring med bruk av dette? Anonymkode: 80f50...c61
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Brukte det på barsel, baby var forferdelig sulten men melka hadde ikke kommet ennå. Så fikk litt erstatning via hjelpebryst, det var veldig nyttig for oss. Men har ikke erfaring med helt din situasjon dessverre. Bare tenkte jeg skulle hjelpe å dra opp tråden Anonymkode: ce99e...065 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Er litt i samme situasjon som deg, delammer men ønsker å fullamme. Gir MME på flaske 3-4 ggr pr dag nå. Jeg har ikke prøvd hjelpebryst, da jeg føler det blir for styrete - men hører mange har god effekt av det. Anbefaler deg å kjøpe en brystpumpe dersom du ikke har dette, og prøv powerpumping 1-3 ggr pr dag i 3 dager. Jeg økte produksjonen vesentlig ved powerpumping, men har fortsatt for lite.. Anonymkode: 93d72...66d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå