AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Vet ikke om dette innlegget bør ligge her, under "barn" eller "reise" 🤪 Men prøver her. Jeg skal reise til København noen dager. Og har lyst til å kjøpe litt klær til barna der. Har ikke mye å rutte med, så det kan nok ikke bli typiske moteklær, dyre merker o.l. Samtidig orker jeg ikke handle på H&M og andre typiske kjeder som vi har hjemme. Er det noen som vet om noen rimelige kjeder/butikker som ikke finnes i Norge..?? Jeg elsker Primark, så det hadde vært det klare valget om butikken fantes i København... men i følge søk gjør den ikke det. Anonymkode: c2b05...fe0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Uniqlo https://www.uniqlo.com/dk/en/content/store-locator.html?gclid=Cj0KCQjwjvaYBhDlARIsAO8PkE24e3IMkRjnIuZTalJBX2adF0Y6E9NuH6wCvrxeVG8x8OdaKQQblo4aAi3nEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 63cd6...86f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Takk for tips! Anonymkode: c2b05...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå