Gjest *Perser* Skrevet 22. oktober 2002 #1 Skrevet 22. oktober 2002 Hei Jeg var idag og tok sånn celleprøve igjen etter 3år. Sist jeg tok sånn så begynte jeg ikke å blø, han var så hardhendt også da! Men denne gangen merket jeg nesten ikke at hun tok testen, hun var så snill. Men jeg blør ikke slik som mensen blod men litt brunt og litt rødt, Jeg fikk mensen 05 oktober. Kan jeg ha fått mensen igjen nå? eller er det normalt å blø i 2-3 timer, etter man har tatt sånn celleprøve! Uffa håpte jo at vi hadde fått det til denne mnd så hvis det er mensen som har kommet så tidlig blir jeg sååå skuffet... :cry: Klem fra *Perser*
Furstina Skrevet 22. oktober 2002 #2 Skrevet 22. oktober 2002 Jag har tagit cellprov en gång. Det gjorde hemskt ont och jag blödde efteråt. Jag tror inte att det är mensen du har fått, blödningen hänger säkert ihop med cellprovet. Det låter helt klart som om det är orsaken. klem Furstina
Gjest *Perser* Skrevet 22. oktober 2002 #3 Skrevet 22. oktober 2002 Tusen takk for svar jeg håper at det var årsaken også..... ble litt vel fortvila :-? Men takk for svare ble roligere nå
mammamia Skrevet 23. oktober 2002 #4 Skrevet 23. oktober 2002 Jeg var til jordmor i går, og hun kunne fortelle at dt er vanlig m blødning etter celleprøve. Så du kan etter det hun sa slå deg helt til ro med det. Hun fortalte forøvrig at det er en av grunnene til at mange har gått bort i fra celleprøve under svangerskapskontroll. De gravide blir nervøse pga blødningene, pluss at en uansett må ta en prøve etter svangerskapet. Håper det var beroligende!
Gjest *Perser* Skrevet 23. oktober 2002 #5 Skrevet 23. oktober 2002 Takk ska du ha Mammamia for beroligene ord og tusen hjertelig takk for at du spurte! Ringte til dem jeg var igår prøve å forklare dem....... Gud jeg må lære meg svensk snart, de forstod ikke en kvekk av det jeg prøvde å si! Ikke lett å bli forstått når man snakker rogalands her i sverige nei....
diddi Skrevet 25. oktober 2002 #6 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg blir så sint så sint!! Legen min sa bare at jeg blødde litt, etter at jeg hadde tatt prøven. Og for en som hadde en SA bak seg, så ble jeg nervøs. Men legen var helt forferdelig vanskelig å forstå seg på, så jeg likte henne ikke. Og jeg klagde til en venninne, som sa dette: Når man er gravid er det mye blod der nede (god sirkulasjon). Da blør det også lettere når man tar celleprøve. Og det var absolutt ingenting galt. Det eneste er legen, som må opplyse litt bedre. (Og jeg skal aldri gå til henne igjen. Hadde henne bare et par ganger, da jeg gikk til lege på sykehuset pga. et forskningsprosjekt.).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå