Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har vært sammen med en fyr i 4 år.

Han flyttet inn hos meg for 2 år siden.

Han visste da at jeg hadde hund.

Etter at han flyttet inn har han klagd på hunden min daglig (hår overalt, han føler at huset er skittent med hund).

Nå har han kommet frem til at hvis jeg skal fortsette å være med han så måtte jeg gi fra meg hunden.

Jeg syns dette er så utrolig slemt.

For det første, for meg er ikke hunden min noe jeg kan gi bort. Han er en del av familien. For det andre syns jeg at det blir for dumt når han visste om det og sa det var greit så skal han endre mening etterpå.

I tillegg så tenker jeg hvis han hadde elsket meg og han hadde brydd seg så hadde han ikke stilt meg et slik ultimatum når han vet hvor mye hunden betyr for meg.

Kommer aldri til å velge bort hunden min.

Men hva tenker dere?

• Liker 3
  • Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at dere må vaske bedre eller finne en bedre bolig. Husdyr lukter. 

Anonymkode: fd167...97b

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker at dere må vaske bedre eller finne en bedre bolig. Husdyr lukter. 

Anonymkode: fd167...97b

Vasker ofte og støvsuger hver dag.

Det er han som overdriver og har ocd.

• Liker 9
Skrevet

Bad hunden, større bolig, vask gulvene daglig. 
Eller, kast ut mannen. Eller, omplassere hunden. Måtte selv omplassere et dyr pga leiligheten var altfor liten til at det ble hygienisk og med allergi fra før av gikk det bra i stort hus, men klin umulig i liten leilighet. 

Anonymkode: 4ea1a...44a

• Liker 3
Skrevet

Hunden blir, mannen ut. Så enkelt. 

• Liker 40
Skrevet

Det er helt uhørt å forlange at du skal kvitte deg med hunden din! Han får flytte ut igjen, så kan dere være særboere.

Jeg er selv ikke noen hundeperson, men jeg vet hvor mye kjæledyr betyr for eierne, og eierne betyr for dyrene. Derfor ville jeg aldri flyttet inn til noen og forlangt at de skulle kvitte seg med hunden sin pga. meg. Enten måtte jeg godtatt hunden, eller så måtte jeg bodd for meg selv, ferdig snakka.

Anonymkode: 0e5d3...644

• Liker 19
Skrevet

Han må ut, hunden blir 

Anonymkode: 35af9...e6c

• Liker 8
Skrevet (endret)

Er er overhodet ikke noe hundemenneske men jeg hadde valgt hund foran denne samboeren iallfall. Han visste hva han gikk til så han kan bare flytte.

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bad hunden, større bolig, vask gulvene daglig. 
Eller, kast ut mannen. Eller, omplassere hunden. Måtte selv omplassere et dyr pga leiligheten var altfor liten til at det ble hygienisk og med allergi fra før av gikk det bra i stort hus, men klin umulig i liten leilighet. 

Anonymkode: 4ea1a...44a

Har stort hus og ingen med allergi.

Poenget er at han visste hva han gikk til.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Samboeren din er helt urimelig. Han bør flytte ut.

• Liker 11
Skrevet

Hunden blir selvfølgelig. Fyren hadde god tid på å finne ut om han ønsket å bo med en hund eller ikke. 

Anonymkode: c7ff1...fdc

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Må bare si at han føler det er hår overalt og det er skittent men det er ikke det.

Jeg har det så rent og hygienisk som jeg kan ha det.

Men når man går rundt med lyset på mobiltelefon for å ikke tråkke på hundehår da er det litt spesielt.

Støvsuger opptil 2 ganger hver dag og vasker hunden min men han røyter fortsatt, men kan ikke gå å plukke hver eneste hår som detter på gulvet til enhver tid.

Ts

• Liker 4
  • Hjerte 9
Skrevet

Hvorfor har du ikke kastet ut mannen?

Og hvordan tør han snakke slik til deg?

De venninnene jeg har med hund, der vet alle mannfolka hvem som ryker først. Det lærer de første uka de blir kjent.

Anonymkode: 31821...b07

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg omplasserte 2 katter fordi kjæresten ikke likte de. Jeg ANGRER!  Fyren var en dust. Jeg har selv hatt hund også, de gir mer glede enn en gretten type ihf. Så mitt råd er å bli særboer eller finn en annen. Hår vil det være uansett når du har dyr, skaff deg en god robotstøvsuger som kan surre rundt dagen lang. Man kan jo lure på hvordan denne fyren vil takle barn når han ikke er snill med dyr? De er jo tusen ganger mer grisete enn en hund, jeg har to av de og😅 sååå mange koronadyr som trenger hjelp om dagen, du vil for alltid lure på om hunden har det bra. Gi dyret et godt liv, hvis dette forholdet skal vare for "alltid" så er et hundeliv bare en kort periode

Anonymkode: 615ab...dbe

• Liker 6
Skrevet

Finn deg en mann som elsker deg og hunden. Dette er ikke noe å lure på en gang, en som ber deg velge bort firbent familie er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 57c0f...173

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

dropp tullingen, men behold gjerne hunden. 

:cowboy: 

Anonymkode: 96f3e...77e

• Liker 3
Skrevet

Spesielt å være glad i en mann som vil ha ett dyr vekk fra hjemmet sitt også.

Slike mennesker ser jeg ned på.

Anonymkode: 31821...b07

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...