Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og en mann jeg ikke helt kjenner. vet altså ikke hva han etter eller nvor gammel han er, men vi har vibes for hverandre. mye øye kontakt og smiling, vi viser begge interesse når vi ser hverandre hver dag, har holdt på i 15 år

men jeg er 35 nå og begynner å bli litt lei, vil ha mer, men han prøver seg ikke, kanskje jeg skulle, men vet heller ikke om han er singel?

noen tips folkens?. 

Anonymkode: ed155...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Living next door to Alice? 

Anonymkode: ab82f...be3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

det betyr?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

det betyr?

Hinter vel til den sangen av smokie. 

Jeg tror du bare skal hoppe i det 😊 Det er jo helt vanlig smal talk å spørre om han har barn osv. Begynn der. Man kan også ta en vennskapelig kaffe. Trenger ikke gjøre noe "farlig" men gjør noe nå 😊 Livet er for kort til å angre på sånt.

Anonymkode: 7f79c...751

Skrevet

Høres ut som en gift mann eller creep spør du meg. Hadde han vært interessert nok hadde han handlet på dette for lenge siden!

Anonymkode: f46b8...a84

Skrevet

Hinter vel til den sangen av smokie. 

Jeg tror du bare skal hoppe i det 😊 Det er jo helt vanlig smal talk å spørre om han har barn osv. Begynn der. Man kan også ta en vennskapelig kaffe. Trenger ikke gjøre noe "farlig" men gjør noe nå 😊 Livet er for kort til å angre på sånt.

ja enig at livet er for kort ja, må si at jeg har skyld selv for å ha ignorert dette lenge, men var yngre da. det er noe ved meg som sier at det har lite å si om jeg tar første steget selv, for hvis han ville, kunne vel han ha prøvd tidligere?

Skrevet

Høres ut som en gift mann eller creep spør du meg. Hadde han vært interessert nok hadde han handlet på dette for lenge siden!

ja, altså man vet aldri 

TS

Skrevet

Er ikke dette bare tull? Hun har vært keen like lenge uten å ha gjort noe. Man veit ikke. 

Skrevet

24 years i 've been living next door to Alice...

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

24 years i 've been living next door to Alice...

haha, skjønt det nå

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

jeg og en mann jeg ikke helt kjenner. vet altså ikke hva han etter eller nvor gammel han er, men vi har vibes for hverandre. mye øye kontakt og smiling, vi viser begge interesse når vi ser hverandre hver dag, har holdt på i 15 år

men jeg er 35 nå og begynner å bli litt lei, vil ha mer, men han prøver seg ikke, kanskje jeg skulle, men vet heller ikke om han er singel?

noen tips folkens?. 

Hvor bruker dere å møtes?

Anonymkode: ad7af...9c6

Skrevet

Hvor bruker dere å møtes?

Anonymkode: ad7af...9c6

han kommer innom jobben og går forbi det området der

TS

Skrevet

Kan ikke du spørre han på mandag om dere skal ta en kaffe! 😁 Og så oppdaterer du oss ❤️ Dere er jo neste bekjente. En kaffe er innafor.

Skrevet

Kan ikke du spørre han på mandag om dere skal ta en kaffe! 😁 Og så oppdaterer du oss ❤️ Dere er jo neste bekjente. En kaffe er innafor.

ja har tenkt på tanken mange ganger, men jeg er jo 35, vet ikke hvor gammel han er, kan være yngre for alt jeg vet, kanskje han er i forhold, kanskje creep? det er så mye sperringer :(

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

ja har tenkt på tanken mange ganger, men jeg er jo 35, vet ikke hvor gammel han er, kan være yngre for alt jeg vet, kanskje han er i forhold, kanskje creep? det er så mye sperringer :(

TS

Ja, det er sant. Men det er det du skal finne ut da :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

noen tips folkens?. 

Har forklart dette tidligere:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1506789-hvordan-flørter-man/?do=findComment&comment=28182763

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

:fnise: 

Anonymkode: 3a552...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...