Gå til innhold

budsjett

Benedictehh

budsjett   

1 stemme

1. 1. Hva er ditt matbudsjett i mnd

• 3-4000
      1
    • 5-7000+
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 15. jan. 2023, 08:15

Anbefalte innlegg

HVa bruker du i mat i mnd ?? Er det innenfor å bruke feks 1000 kr uka når vi kun er 2??

Endret av Benedictehh
Spørsmål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en skikkelig drøy påstand å komme med! Hvis du tar en kjapp titt på hvor mange som har sett de siste reelsene hennes så ser du at følgerne mest sannsynlig har kommet på grunn av dem. Skjerp deg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å se over følgerene. Merkelige brukernavn, ingen bilder. Og det er ikke bare 40 kontoer, men 100vis av dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedictehh skrev (40 minutter siden):

Ta å se over følgerene. Merkelige brukernavn, ingen bilder. Og det er ikke bare 40 kontoer, men 100vis av dem. 

Spiller ingen rolle. Disse følgerne kan fint komme helt av seg selv. Og selv om de ikke har bilder, og DU syns at de har rare navn, så betyr ikke det at det er kjøpte følgere. Jeg vet om mange som ikke har bilde, og har funnet på rare navn som har konto på IG. Igjen, sjekk reelsene hennes! Den ene har jo nå snart 3 millioner views! Du vet tydeligvis ikke hvordan en algoritme på sosiale medier fungerer. Det er ikke bare skandinaviske følgere med «vanlige» navn i denne verden. Jeg finner det veldig merkelig at du føler for å opprette en tråd om denne personen, kun for å sverte henne- når du har null bevis for det du påstår

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moncabang skrev (6 minutter siden):

Spiller ingen rolle. Disse følgerne kan fint komme helt av seg selv. Og selv om de ikke har bilder, og DU syns at de har rare navn, så betyr ikke det at det er kjøpte følgere. Jeg vet om mange som ikke har bilde, og har funnet på rare navn som har konto på IG. Igjen, sjekk reelsene hennes! Den ene har jo nå snart 3 millioner views! Du vet tydeligvis ikke hvordan en algoritme på sosiale medier fungerer. Det er ikke bare skandinaviske følgere med «vanlige» navn i denne verden. Jeg finner det veldig merkelig at du føler for å opprette en tråd om denne personen, kun for å sverte henne- når du har null bevis for det du påstår

Joda absolutt, men når det blir ett såpass stort antall så virker det veldig rart ut. Sett flere andre kontoer som har nådd heftig ut med reels, men dem har ikke vokst med 50 000 følgere på under 24 timer, eller fått så mange uaktive kontoer. Noen av kontoene har ikke vært i bruk siden 2020. 

Er ganske så inneforstått med at den algerotimen ikke fungerer opptimalt for noen om dagen. Hvertfall det alle driver å deler og roper så høyt om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo klaget over lite engasjement noen ganger, synes jo det er litt rart å klage over hvis du selv vet at du har kjøpt følgere. Eventuelt en måte dekke over at man har gjort det?

Det jeg synes er så synd med henne, og grunnen til at jeg nylig trykket på avfølg er at hun viser frem barnet sitt i altfor stor grad. Det toppet seg når hun filmet at han kom løpende mot henne når hun hentet han i barnehagen. Skjønner ikke at en mor ønsker å legge ut noe så privat om barnet sitt for 40k mennesker på internett... Synd, for synes hun er morsom å følge med tanke på interiør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avokadonøtta skrev (4 timer siden):

Hun har jo klaget over lite engasjement noen ganger, synes jo det er litt rart å klage over hvis du selv vet at du har kjøpt følgere. Eventuelt en måte dekke over at man har gjort det?

Det jeg synes er så synd med henne, og grunnen til at jeg nylig trykket på avfølg er at hun viser frem barnet sitt i altfor stor grad. Det toppet seg når hun filmet at han kom løpende mot henne når hun hentet han i barnehagen. Skjønner ikke at en mor ønsker å legge ut noe så privat om barnet sitt for 40k mennesker på internett... Synd, for synes hun er morsom å følge med tanke på interiør. 

Ja, men over 100 000 følgere på 48 timer synst jeg er ufattelig mye. Synst bare det hele virker så merkelig ut når det er tusen vis av kontoer som er uaktive, og ikke har postet innhold på nærmere 2 år. Og det å kjøpe følgere er jo noe som mange har gjort i opptil flere år.. 

Huff, det har jeg ikke sett men det hørtes jo ikke noe bra ut.. Ja, hun deler så mye flott og veldig delikate bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart. Ut fra min kjennskap til instagram og andre SoMe så er en slik vekst nærmest umulig å oppnå på så kort tid. Det kan være noen har kjøpt følgere til henne, eller at hun har gjort det selv slik som Avokadonøtta påstår, og at hun bare dekker over det.

Er helt enig med Benedicte at dette er veldig merkelig, og dersom det stemmer; svært lavmål av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedictehh skrev (17 timer siden):

Ja, men over 100 000 følgere på 48 timer synst jeg er ufattelig mye. Synst bare det hele virker så merkelig ut når det er tusen vis av kontoer som er uaktive, og ikke har postet innhold på nærmere 2 år. Og det å kjøpe følgere er jo noe som mange har gjort i opptil flere år.. 

Huff, det har jeg ikke sett men det hørtes jo ikke noe bra ut.. Ja, hun deler så mye flott og veldig delikate bilder. 

Jøss, ja det er jo helt sinnsykt mye! Du snakker om Instagram nå, ikke sant? For når jeg går inn så har hun «bare» rett under 40k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avokadonøtta skrev (4 timer siden):

Jøss, ja det er jo helt sinnsykt mye! Du snakker om Instagram nå, ikke sant? For når jeg går inn så har hun «bare» rett under 40k. 

Her står det over 200 tusen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astridsn skrev (12 timer siden):

Det er veldig rart. Ut fra min kjennskap til instagram og andre SoMe så er en slik vekst nærmest umulig å oppnå på så kort tid. Det kan være noen har kjøpt følgere til henne, eller at hun har gjort det selv slik som Avokadonøtta påstår, og at hun bare dekker over det.

Er helt enig med Benedicte at dette er veldig merkelig, og dersom det stemmer; svært lavmål av henne.

Ikke sant. Nå er det over 200 000 der inne. Som vil si at hun har vokst med 100 000 på overkant av 24 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24aa skrev (2 timer siden):

Jeg begynte å følge henne for noen dager siden pga en reel. Jeg har heller ikke lagt ut noe på nesten to år.

Men du har vel en konto som står navnet ditt på, eller noe normalt? Tusenvis av kontoene har arabiske navn og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Benedictehh skrev (11 timer siden):

Men du har vel en konto som står navnet ditt på, eller noe normalt? Tusenvis av kontoene har arabiske navn og lignende.

Men herlighet, du tror ikke folk der har instagram? Selvfølgelig har hun ikke kjøpt følgere. Hvorfor skulle hun ha gjort det mot seg selv? Hun gjorde det jo veldig bra med de følgerne hun hadde fra før av. Det er sånn her algoritmen fungerer. Når den først er på laget ditt så er den skikkelig bra. Se på visningene hennes før du uttaler deg. Hun har jo helt syke tall der også! 

Hadde hun plutselig hatt 200k følgere og typ 3000 visninger på reelsene så kunne man ha satt et spørsmålstegn ved alt. Men her er det jo en god forklaring på økningen

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke engang å diskutere med deg. Man får tro det man vil. En video gikk viralt, men å vokse med over 180 000 følgere på under en uke stiller jeg spørsmål til, å det tenker jeg må være lov. 

Hadde det vært reele kontoer som vises i følger basen hennes så hadde jeg ikke sagt noe. Men når kontoen florerer av forferdelig merkelige kontoer så mener jeg at man har lov til å stille spørsmål til det. Vet om flere kontoer som har reels som det har gått skikkelig bra for, men dem sitter ikke med det følger antallet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
moncabang skrev (På 13.9.2022 den 10.06):

Men herlighet, du tror ikke folk der har instagram? Selvfølgelig har hun ikke kjøpt følgere. Hvorfor skulle hun ha gjort det mot seg selv? Hun gjorde det jo veldig bra med de følgerne hun hadde fra før av. Det er sånn her algoritmen fungerer. Når den først er på laget ditt så er den skikkelig bra. Se på visningene hennes før du uttaler deg. Hun har jo helt syke tall der også! 

Hadde hun plutselig hatt 200k følgere og typ 3000 visninger på reelsene så kunne man ha satt et spørsmålstegn ved alt. Men her er det jo en god forklaring på økningen

Venninna hennes har kjøpt følgere så hvorfor ikke hun? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusen56 skrev (På 29.9.2022 den 20.20):

Venninna hennes har kjøpt følgere så hvorfor ikke hun? 

Og hvilken venninne er det du sikter til her da?🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en set over hennes nye følgere ser en at disse er bugs/ kjøpte følgere! Det kjipe her er at om hun ønsker samarbeid og må vise fremt tall vil fremtidige samarbeidspartnere se hvilke land følgerne kommer fra.

en annen konto som kjøper følgere er lottevalle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemyoghufsa skrev (1 time siden):

Om en set over hennes nye følgere ser en at disse er bugs/ kjøpte følgere! Det kjipe her er at om hun ønsker samarbeid og må vise fremt tall vil fremtidige samarbeidspartnere se hvilke land følgerne kommer fra.

en annen konto som kjøper følgere er lottevalle

Det jeg også mener! Det kan jo umulig være bra for noe samarbeids avtaler innen for Norge om 80 % av følgerene bare er spam følgere…..😫

Den kontoen har jeg ikke hørt om, men skal ta å sjekke ut. 😊 Forstår ikke hvorfor noen velger å gjøre sant, hva vinner man på det?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...