AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Når begynte babyen å kunne legges i vogn eller seng etc for å sove på dagen? Altså hvor mange mnd var den? Baby er 6 mnd og sover fortsatt kun på fanget, jeg trenger litt pauser snart😞 Anonymkode: dd118...990
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Er dette virkelig? Legg barnet i vogna og trill i vei. Det kan være at barnet hyler som en gal en stund , men det må du bare tåle. Prat lavt mens du trøster Det blir søvn til slutt. Folk gir opp for fort når det gjelder å få til gode søvnrutiner Anonymkode: 679e8...14a 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Rundt 7 mnd😅 sov heldigvis godt om natten i egen seng fra fødsel av, men på dagtid var det kun på meg (på puppen, i fanget eller bæresele). Jeg storkoste meg da!! Så serier og ordnet meg god mat og drikke🙈 eneste som var dumt var når jeg måtte på do et etc Anonymkode: 229f9...1fd
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette virkelig? Legg barnet i vogna og trill i vei. Det kan være at barnet hyler som en gal en stund , men det må du bare tåle. Prat lavt mens du trøster Det blir søvn til slutt. Folk gir opp for fort når det gjelder å få til gode søvnrutiner Anonymkode: 679e8...14a Det er litt morsomt at du tror man IKKE har prøvd alt det der 😅 Anonymkode: cca04...dba 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Husker ikke eksakt hvilken mnd, men hos oss så ble det bedre når vi byttet til sportsdel på vognen og kun hadde 2 lur på dagen. Det er så tungt når det står på, føler virkelig med deg! Jeg så veldig mye tv når alle lurene var i armene i flere mnd, og vi forsøkte alt! Sleepytroll var også en reddende engel hos oss.. Ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: 858fa...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rundt 7 mnd😅 sov heldigvis godt om natten i egen seng fra fødsel av, men på dagtid var det kun på meg (på puppen, i fanget eller bæresele). Jeg storkoste meg da!! Så serier og ordnet meg god mat og drikke🙈 eneste som var dumt var når jeg måtte på do et etc Anonymkode: 229f9...1fd Akkurat som å lese om oss😅😂 Sov godt i egen seng fra 6 mnd og godt gjennom natten, men lurene var kun på oss.! Og kjipt når man måtte tisse og det ble en 2 timer lang lur😝😂 Anonymkode: 858fa...3f9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Rundt 7 mnd😅 sov heldigvis godt om natten i egen seng fra fødsel av, men på dagtid var det kun på meg (på puppen, i fanget eller bæresele). Jeg storkoste meg da!! Så serier og ordnet meg god mat og drikke🙈 eneste som var dumt var når jeg måtte på do et etc Anonymkode: 229f9...1fd Her sover baby bare en halvtime om gangen, så rekker knapt å slappe av litt før baby våkner og krever underholdning, bli bært osv, vil ikke ligge alene eller sitte andre steder enn på fanget. Jeg begynner å bli så sliten. Får aldri en liten pustepause eller et par armer fri i løpet av dagen. Og baby legger seg med meg om kvelden, sover jo ikke alene. Anonymkode: dd118...990
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Husker ikke eksakt alder, men her var slyngevuggen redningen! Når jeg ikke hadde mulighet til å ligge sammen med baby eller ha baby i bæretøy bysset jeg i søvn i denne. Satt på gulvet og bysset slyngen som om jeg hadde baby i armene. https://bereglede.no/produkt/slyngevuggen-original-natures-sway/ Anonymkode: 52855...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 Sov kun på oss i sofaen, bæresjal eller bæresele frem til baby nærmet seg 5 mnd, byttet til sportsdel☺️da var vogna ok! Anonymkode: 041fe...c3a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette virkelig? Legg barnet i vogna og trill i vei. Det kan være at barnet hyler som en gal en stund , men det må du bare tåle. Prat lavt mens du trøster Det blir søvn til slutt. Folk gir opp for fort når det gjelder å få til gode søvnrutiner Anonymkode: 679e8...14a Fordi ungen gråter seg i søvn av utmattelse da eller? Anonymkode: 7dcf9...f7e 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er litt morsomt at du tror man IKKE har prøvd alt det der 😅 Anonymkode: cca04...dba Du tror at det faktisk ikke er mulig å få barn til å sove i egen seng eller vogn? Du har ikke gjort det på rette måten da. Enkelt og greit. Det sier seg sjøl at deg er meningen at en forelder skal greie å knekke sånne koder. Anonymkode: 679e8...14a 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fordi ungen gråter seg i søvn av utmattelse da eller? Anonymkode: 7dcf9...f7e Nei, selvfølgelig så må en jo passe på barnet sitt. Men det er jo ikke lett å vise hva en mener uten å ta turen dit. Må gjerne bevise alt i detaljer når noen nekter å gi seg Anonymkode: 679e8...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå