Gå til innhold

Klarte bli matchet på FB dating uten å ønske det! Hvordan stoppe det....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et kompliment på et bilde og visste ikke at dersom man svarer så blir man match. Jeg svarte høflig takk men da ble vi match og etter det blir jeg ikke kvitt fyren.  jeg har sagt mange ganger at jeg ikke vil inn i noe med han og heller ikke på date. Men han fortsetter å si at vi kan bare være venner! Men det blir for mye for meg. Og i hver eneste melding Må han fortelle meg hvor pen han syns jeg er. Jeg får helt nok men er så høflig anlagt at jeg ikke klarer blokkere eller bare slutte å svare. Hva gjør man når noen er så intense og så ekstremt frempå og ikke gir seg? 

Anonymkode: 4e960...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blokkerer eller slutter og svare.

Ser du skriver du er for høflig til å gjøre det, men hvordan skal dette slutte uten mener du?

• Liker 5
Skrevet
Dishwalla skrev (Akkurat nå):

Du blokkerer eller slutter og svare.

Ser du skriver du er for høflig til å gjøre det, men hvordan skal dette slutte uten mener du?

Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg ikke ønsker denne relasjonen. Han sier "jammen vennskap er vel greit?". Og det er jo forsåvidt det men ikke når den ene er interessert. Er kanskje det jeg må si fra om da.... 

Skrevet

Hvorfor må du svare da? 

Anonymkode: 5f221...9ff

Skrevet

FB dating er en hake du må ta bort inne på den dating biten på fb så slipper du mer oppmerksomhet. Ta en pause eller hva den heter

Anonymkode: 6e7c1...429

Skrevet

Det er da bare å fjerne matchen? Klikke øverst i høyre hjørne og "avslutte samtalen" eller hva det nå er de kaller det der inne. Med mindre det er en person du kjenner og omgås så er det ingen grunn til å ikke blokkere videre samtale når han ikke tar et høflig avslag.

Gjest AprilRyan
Skrevet

Hvis han ikke gir seg så må du bare slette matchen. Det er det eneste som fungerer på slike.

Selv pleier å slutte å svare og så blokkere om de ikke slutter. Man er ikke forpliktet til å ha kontakt med noen bare fordi de synes at man er pen.

Skrevet

Kanskje du misforstår dette med høflighet litt? Du har vært høflig mot han ved å si på en grei måte at du ikke er interessert i et forhold. Han respekterer ikke dette. Da er han ufin mot deg. Når noen er ufin mot deg behøver ikke du være høflig lenger. Du kan fint blokkere uten at det er ufint eller uhøflig på noen måte.

Anonymkode: 7499e...830

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kanskje du misforstår dette med høflighet litt? Du har vært høflig mot han ved å si på en grei måte at du ikke er interessert i et forhold. Han respekterer ikke dette. Da er han ufin mot deg. Når noen er ufin mot deg behøver ikke du være høflig lenger. Du kan fint blokkere uten at det er ufint eller uhøflig på noen måte.

Anonymkode: 7499e...830

Takk dette trengte jeg faktisk å høre. 

Takk til alle som har svart. Visste ikke at jeg kunne avslutte matchen på den måten. Og jeg skal øve meg på å ikke være så høflig lenger! Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...