Gå til innhold

Er jeg innbilsk nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket litt med en fyr, da 😄 Og jeg bor i samme by som han, han avsluttet med å si "kanskje vi møtes da" . Er det noe helt ut av det blå smal talk eller kan jeg prøve meg så å spørre om vi skal gjøre det lettere å møtes enn tilfeldig? 😄 Om han vil ha kaffe. Eller er det jeg som surrer? 

Anonymkode: ff59f...bf7

Skrevet

hva har du å tape da? bare spør det... og ja gjør det på en morsom måte sånn at det ikke blir så kleint..mannfolk liker som regel en dame med litt humor. 

Anonymkode: d579e...41b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva har du å tape da? bare spør det... og ja gjør det på en morsom måte sånn at det ikke blir så kleint..mannfolk liker som regel en dame med litt humor. 

Anonymkode: d579e...41b

men du mener at det blir kleint ellers, altså? 

Skrevet

Innbilsk er et idiotisk uttrykk egentlig. Liksom som at man ikke skal kunne tro at noen kan like deg.

Det er egentlig ikke så viktig hva han la i "kanskje vi møtes". Det som teller er at du ønsker å treffe han, og da spør du han om han har lyst til å treffes. Type "Har du lyst til å treffes for en kaffe?" Sier han ja foreslår du et konkret tidspunkt og en konkret plass.

Anonymkode: 1bd5e...68f

Skrevet

Kjør på. Blir ikke knulling om man ikke tar en sjanse!

Anonymkode: 83b76...325

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjør på. Blir ikke knulling om man ikke tar en sjanse!

Anonymkode: 83b76...325

Haha 😄 

Skrevet

Men liker menn å bli spurt? Sånn helt ærlig. 

Skrevet

Du kan spørre. Om han liker deg så blir han glad for det! Men jeg hadde vært forsiktig med å få følelser for tidlig for det høres ut som at han kanskje ikke akuratt tenkte du var the one når han var så casual på det, men alle vet jo at menn ikke sier nei til mulighet for sex om en dame ber han ut så hvis du gjør det ville jeg holdt sex unna på de åtte ti første møtene bare for å være sikker på han ville ha deg ikke bare sex med en ok nr to eller tre liksom 

Anonymkode: 7357a...0fd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du kan spørre. Om han liker deg så blir han glad for det! Men jeg hadde vært forsiktig med å få følelser for tidlig for det høres ut som at han kanskje ikke akuratt tenkte du var the one når han var så casual på det, men alle vet jo at menn ikke sier nei til mulighet for sex om en dame ber han ut så hvis du gjør det ville jeg holdt sex unna på de åtte ti første møtene bare for å være sikker på han ville ha deg ikke bare sex med en ok nr to eller tre liksom 

Anonymkode: 7357a...0fd

Det er et godt råd 😊

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men liker menn å bli spurt? Sånn helt ærlig. 

Ja selvfølgelig, hva i all verden får deg til å tro noe annet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja selvfølgelig, hva i all verden får deg til å tro noe annet?

Nei, har du ikke hørt folk si det? Er vel en myte men det er jo den med at menn liker å være den som fører.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, har du ikke hørt folk si det? Er vel en myte men det er jo den med at menn liker å være den som fører.

Det er bare tull. Det er damer som ikke tør å bli avvist som påstår dette, som et argument for å slippe å ta initiativ. Eventuelt fordi det høres bedre ut å si "han likte ikke at jeg tok initiativ" enn "han var ikke interessert".

Menn blir uansett ikke sinte fordi en kvinne viser interesse. Kvinner kan bli sinte når menn viser interesse, og tror derfor det er det samme for menn. Men sånn er det ikke. Du risikerer absolutt ingenting ved å ta initiativ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er bare tull. Det er damer som ikke tør å bli avvist som påstår dette, som et argument for å slippe å ta initiativ. Eventuelt fordi det høres bedre ut å si "han likte ikke at jeg tok initiativ" enn "han var ikke interessert".

Menn blir uansett ikke sinte fordi en kvinne viser interesse. Kvinner kan bli sinte når menn viser interesse, og tror derfor det er det samme for menn. Men sånn er det ikke. Du risikerer absolutt ingenting ved å ta initiativ 

Det var merkelig sagt. Jeg er ikke redd for at han blir sint, og man risikerer jo alltid noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...