Gå til innhold

Hva er det med menn som må sende bilder av maten de spiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har I det siste fått et par nye "venner" på messenger. Blitt slik via en dating side. Ikke noe seriøst fra min side. Men disse karene er tydeligvis interesserte. Men hvorfor i huleste sendes det stadig bilder av mat på en tallerken og med følgende tekster :"nam se hva jeg har laget" eller "nå koser jeg meg" eller "nå skulle du ha vært her". Det er ikke første gang jeg får slike bilder fra menn. Jeg syns det er SÅ kleint! Blir bare irritert jeg! Hvorfor skal jeg se halvspist mat? Og er de virkelig så stolte av at de klarer smelle sammen en hamburger liksom?

Jeg er så drittlei. Som om det er interessant å se middagen til folk? 

Flere som får slike og hva gjør man med det? 

Anonymkode: aee1b...2fd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, du høres ut som en hyggelig og positiv dame 😂

Anonymkode: bcbc7...638

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud, du høres ut som en hyggelig og positiv dame 😂

Anonymkode: bcbc7...638

Jeg er faktisk det altså men får bare nok. Hva er greia med det? Og syns du det Er gøy å få bilder av hva folk spiser til lunsj, middag og kvelds? Hvordan responderer DU når du får bilde av en halvspist maiskolbe eller en kaffekopp? Jeg ser bare ikke poenget... 

Følte du deg truffet forresten? No offense! 😅

• Liker 2
Skrevet

Har venner som jevnlig sender meg bilder av hva de spiser og jeg gjør det samme. Noen ganger svarer jeg ikke, andre ganger skriver jeg tilbake ting som "Nam!" eller "Det så godt ut!". 

Det er jo bare hyggelig hverdagsprat. Det er det samme som om man møtes og sier "I går laget jeg en indisk rett for første gang, den var skikkelig god!" I stedet tar man bilde av den middagen og sender. 

Egentlig rart at du må ha dette forklart til deg, man trenger bare vanlige sosiale antenner for å forstå det av seg selv?

Anonymkode: 4d0f5...aa9

• Liker 3
Skrevet

Du vet vel at veien til mannens hjerte er gjennom magen så mange menn er opptatt av mat og god mat. Er vel bare å sende mat bilder tilbake det. 

Anonymkode: 30023...4ba

• Liker 1
Skrevet

Syns bare det er ekkelt å få bilder av slafsete halvspist mat som ser alt annet enn innbydende ut... Som om jeg ville kommet og spist det liksom. 

Noe helt annet når venninner gjør det eller kompiser på tur som sender bilde av bål og bålmat... Det er liksom en annen setting men jeg syns bare det blir for mye rett og slett. Fra noen vel og merke. 

• Nyttig 1
Skrevet

Men da er det ikke matbilder som er problemet, men at noen sender for mye og sender ting som ikke ser appetittelig ut. Det er jo noe annet enn hva du har formulert i overskriften og startinnlegget.

• Liker 2
Skrevet

De tenker på at du skulle spist i lag med dem. 

Også vil de gjerne ha kontakt. Og tenker at damer er interessert i mat ettersom de er damer😅

Ren tipping her altså😅😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da er det ikke matbilder som er problemet, men at noen sender for mye og sender ting som ikke ser appetittelig ut. Det er jo noe annet enn hva du har formulert i overskriften og startinnlegget.

Ja joda du har sikkert rett men det er alltid menn som "vil noe mer" som gjør det. 

Har en kompis som gjør det samme men det er jo de lekreste retter og det skjer vel en gang i mnd... Disse fyrene sender hauger av slike bilder og uapetittelige.... Så ja formulerte meg nok litt feil. 

Skrevet

Damer gjør det samme. Jeg vil påstå at det var damer som startet denne trenden med å poste maten sin på sosiale medier.

Anonymkode: c0caf...0ab

Skrevet

Har aldri opplevd å få et mat bilde fra en mann, men har nok av venninner som snapper maten sin.... Aldri skjønt det behovet der. 😄 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja joda du har sikkert rett men det er alltid menn som "vil noe mer" som gjør det. 

Har en kompis som gjør det samme men det er jo de lekreste retter og det skjer vel en gang i mnd... Disse fyrene sender hauger av slike bilder og uapetittelige.... Så ja formulerte meg nok litt feil. 

Da er det nok en måte å fiske etter mer kontakt på. Hvis du ikke er interessert så er det best å bare slette dem på FB fremfor å la dem henge og irritere deg over dem.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Damer gjør det samme. Jeg vil påstå at det var damer som startet denne trenden med å poste maten sin på sosiale medier.

Nja. Damer poster bilder av fancy kakekreasjoner og latte-kunst, menn poster bilder av mat.

De prøver å lokke deg til hulen sin, ts.

Anonymkode: 1ea46...828

• Liker 1
Skrevet

Vær da i det minste glad for at det maten sin han sender bilder av 😅

Anonymkode: 936df...ad1

• Nyttig 2
Skrevet

Nja. Damer poster bilder av fancy kakekreasjoner og latte-kunst, menn poster bilder av mat.

De prøver å lokke deg til hulen sin, ts.

Anonymkode: 1ea46...828

Damer poster også bilder av mat.

Skrevet

De er ikke interesserte på ekte i DEG når de bare sender meningsløse snaps. De bare håper du på mirakuløst vist skal sende de selfies så de kan si hvor digg du er og håper det leder til sex. 

En som er interessert på ekte i DEG stiller spørsmål og er aktiv med chat med meningsfullt innhold og inviterer deg på en seriøs date. 

Ikke gidd low effort menn som bare bil ha en hvilken som helst dame uten å egentlig bli kjent med personligheten hennes 

Anonymkode: 4739c...670

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Problemet her er jo at menn du ikke vil snakke med kontakter deg.

Hadde du vært intressert, hadde du blitt glad for enhver form for grunn til å kontakte deg fra en mann.

Anonymkode: b3ecd...b31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Problemet her er jo at menn du ikke vil snakke med kontakter deg.

Hadde du vært intressert, hadde du blitt glad for enhver form for grunn til å kontakte deg fra en mann.

Nei ærlig talt

Jeg kan telle på mer enn to hender hvor mange menn jeg har likt i begynnelsen f eks på tinder også så fort de adder meg på snap så klarer de ikke kommunisere ordentlig og meningsfullt mer og klarer ikke invitere på date bare sender kjedelig snap av mat og utsikt fra bilvinduet og spør "skjer?". Mister interessen fort da når det er alt de kommer med 

Har sluttet å gi snappen min pga kun dette for er lei av meningsløst tull 

• Nyttig 1
Skrevet

Nei ærlig talt

Jeg kan telle på mer enn to hender hvor mange menn jeg har likt i begynnelsen f eks på tinder også så fort de adder meg på snap så klarer de ikke kommunisere ordentlig og meningsfullt mer og klarer ikke invitere på date bare sender kjedelig snap av mat og utsikt fra bilvinduet og spør "skjer?". Mister interessen fort da når det er alt de kommer med 

Har sluttet å gi snappen min pga kun dette for er lei av meningsløst tull 

Ja men da ER du jo ikke intressert i mannen!

Da er jo ikke middagsbilde problemet, det er alt rundt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lol! Eksen min sendte alltid matbilder på messenger og skrev «dagens middag» eller tilsvarende. Jeg ble lei. Overhodet ikke interessant 😄

Endret av mo1234
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...