Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Jeg hadde ikke forventet så mye ut av et produkt som kommer fra Cosmica-serien på apoteket, men nå er jeg skikkelig imponert. Fikk tak i Cosmica kroppskrem, og må si at jeg har aldri vært så fornøyd før. For meg slår den alt jeg har prøvd tidligere av både dagligvare-, parfymeri-, og hudpleiesalongprodukter. Jeg bruker den etter dusjen. Den er litt klissete i begynnelsen, men når den har trekt inn i huden, kjennes den helt silkemyk. Den føles ikke som de andre produktene jeg har brukt, som bare legger seg utenpå huden. Denne får terningkast 6 fra meg. Har prøvd noen andre produkter fra serien, og de var jeg ikke like fornøyd med.
Saeria Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Så gøy at du har funnet noe som passer deg perfekt!
Melon Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 (endret) Hva heter kremen? Jeg hadde for ca.4 år siden en fuktighetskrem fra Cosmica som jeg likte veldig godt. Men nå har de forandret på hele serien. Endret 27. november 2005 av Melon
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Den heter Cosmica kroppskrem, og er på en større krukke. Jeg tror den er ny i serien. Den er svakt parfymert. Ikke alle produktene i serien er like gode, men denne er helt klart en vinner. Jeg bruker også Cosmica krem såpe i dusjen. Synes den også er god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå