AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Jeg registrerte meg på tinder i kveld etter å ha blitt singel. Jeg har sveiper mange ganger nå, men har ikke fått noen matcher. Jeg har bare fått to "liker" som jeg kan se når hvis jeg betaler for gull. Føler meg virkelig ikke attraktiv... Hva slags bilder og profiltekst ville dere hatt for å få mer interesse (mann)? Det kan være at folk tror jeg er utenlandsk siden jeg er ganske mørk, men jeg er faktisk norsk og har norske foreldre. Anonymkode: fa383...2ab
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Hvor høy et du? Husk at bilder av fjellturer og skiturer er et must, har du det? Anonymkode: 1232f...30b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor høy et du? Husk at bilder av fjellturer og skiturer er et must, har du det? Anonymkode: 1232f...30b 186. Jeg har bilder av skiturer men ikke på profilen min. Bare bilder av meg i ulike sosiale settinger. Anonymkode: fa383...2ab
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg registrerte meg på tinder i kveld etter å ha blitt singel. Jeg har sveiper mange ganger nå, men har ikke fått noen matcher. Jeg har bare fått to "liker" som jeg kan se når hvis jeg betaler for gull. Føler meg virkelig ikke attraktiv... Hva slags bilder og profiltekst ville dere hatt for å få mer interesse (mann)? Det kan være at folk tror jeg er utenlandsk siden jeg er ganske mørk, men jeg er faktisk norsk og har norske foreldre. Anonymkode: fa383...2ab Vi er ikke kjekke nok. Kvinner har høye krav. Anonymkode: 2e1a1...7ce
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Skriv noe i bio. Jeg gidder i alle fall aldri å like folk det står null om. Gidder ikke å kaste bort tiden min på folk jeg ikke aner om jeg har noe som helst til felles med. Anonymkode: e4d86...0d2 10 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor høy et du? Husk at bilder av fjellturer og skiturer er et must, har du det? Anonymkode: 1232f...30b Nei, bare nei. Det du beskriver er det samme som 99% av alle på Tinder har. Som går rett i "søpla" for min del. Anonymkode: 2d45d...0cf 9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: 186. Jeg har bilder av skiturer men ikke på profilen min. Bare bilder av meg i ulike sosiale settinger. Anonymkode: fa383...2ab Anbefaler skiturbilde. Det virker som det gir mange flere likes. Og oppgi høyden din!! 186 er en stor fordel Anonymkode: 1232f...30b 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, bare nei. Det du beskriver er det samme som 99% av alle på Tinder har. Som går rett i "søpla" for min del. Anonymkode: 2d45d...0cf Det er jo ikke så relevant om det går rett i søpla di, når det for flertallet er et must for å i det hele tatt bli vurdert. Ts - legg ved bilder av ski og friluftsliv så kan du med egne øyne se forskjellen Anonymkode: 1232f...30b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anbefaler skiturbilde. Det virker som det gir mange flere likes. Og oppgi høyden din!! 186 er en stor fordel Anonymkode: 1232f...30b Oppgi høyden ja. Det i seg selv vil gi mange flere likes. Kvinner er gal etter høye menn Anonymkode: aed75...648 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er ikke kjekke nok. Kvinner har høye krav. Anonymkode: 2e1a1...7ce ja kan trøste dere med at jeg som kvinne aldri fikk match på tinder heller..men jeg er sikkert for gammel igjen..så tinder er slettet for godt. Er ikke alle damer som får match ser du..jeg gidder ikke matche med mannfolk jeg ikke syns er kjekke uansett så da er vitsen borte for min del. Men trives godt alene også. Anonymkode: c6edf...536 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ja kan trøste dere med at jeg som kvinne aldri fikk match på tinder heller..men jeg er sikkert for gammel igjen..så tinder er slettet for godt. Er ikke alle damer som får match ser du..jeg gidder ikke matche med mannfolk jeg ikke syns er kjekke uansett så da er vitsen borte for min del. Men trives godt alene også. Anonymkode: c6edf...536 Det tror jeg ikke helt på. Menn på Tinder er desperate og tar nesten hvem som helst har jeg inntrykk av. Jeg ser ikke på meg selv som veldig pen, men får match med 70-80 % av de jeg sweiper på. Kanskje du har ekstremt høye krav? 🤔 Anonymkode: 3a15d...7b7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 Tinder er ikke lett når du er mann. Og det er uansett om du skriver en god bio eller oppgir høyde. Denne appen er laga for å vurdere hverandre på utseende - ingenting annet. Anonymkode: b8fd6...579 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 Skriv litt om interesser. Skriv du er ute etter noe seriøst. Og få med høyden din. De fleste kvinner vil kunne gå i høye heler uten å bli høyere enn mannen. Anonymkode: 14150...423 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det tror jeg ikke helt på. Menn på Tinder er desperate og tar nesten hvem som helst har jeg inntrykk av. Jeg ser ikke på meg selv som veldig pen, men får match med 70-80 % av de jeg sweiper på. Kanskje du har ekstremt høye krav? 🤔 Anonymkode: 3a15d...7b7 ja men jeg er ikke interessert i å sveipe høyre på alt som er mannfolk på tinder..da hadde jeg sikkert fått match ...de jeg har sveipet høyre på har jeg aldri fått match og har jeg fått match så unmatcher de med en gang. Tinder funker bare ikke for alle damer heller. Anonymkode: c6edf...536
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg registrerte meg på tinder i kveld etter å ha blitt singel. Jeg har sveiper mange ganger nå, men har ikke fått noen matcher. Jeg har bare fått to "liker" som jeg kan se når hvis jeg betaler for gull. Føler meg virkelig ikke attraktiv... Hva slags bilder og profiltekst ville dere hatt for å få mer interesse (mann)? Det kan være at folk tror jeg er utenlandsk siden jeg er ganske mørk, men jeg er faktisk norsk og har norske foreldre. Anonymkode: fa383...2ab Om dy ser utenlandsk ut har ikke det noe å si, har ei venninne som er utenlandsk og har mange match Anonymkode: acbdf...133
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 Til trådstartar. Det er mye bedre at du viser bilde av hvor høy du er, enn å skulle skrive det i bio. Mange damer synes det er rart når det står i bio. Vis det heller på bilder. Anonymkode: b8fd6...579 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 Jacobandersen1991 skrev (1 minutt siden): Haha! Bra svar! Den du siterer har åpenbart en unik evne: Tenk å kunne SE høyden til folk utifra bilder, jeg undret meg over hvordan dette skulle gjøres, men dette er altså løsningen😆 Anonymkode: 26a79...21a 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo ikke så relevant om det går rett i søpla di, når det for flertallet er et must for å i det hele tatt bli vurdert. Ts - legg ved bilder av ski og friluftsliv så kan du med egne øyne se forskjellen Anonymkode: 1232f...30b Nei. Det er de som skiller seg ut som får oppmerksomhet. Hvordan skal man skille mellom ørten kliss like profiler? Anonymkode: 2d45d...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei. Det er de som skiller seg ut som får oppmerksomhet. Hvordan skal man skille mellom ørten kliss like profiler? Anonymkode: 2d45d...0cf De fleste mennesker har evnen til å skille folk fra hverandre. Anonymkode: 14150...423
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 Jacobandersen1991 skrev (31 minutter siden): Genialt 😅 Denne hadde ikke gått for meg, han er for lav. Det bør alltid opplyses, så slipper man kaste bort tid. Anonymkode: 14150...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå