Gå til innhold

Forventer du at mannen skal kommentere det hvis du har vært hos frisøren og gjort håret er litt annerledes, men ikke veldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skjønner du at han ikke legger merke til det?

Anonymkode: 69934...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. 

Anonymkode: 0eafd...407

Skrevet

Nei, men han blir litt snurt når jeg ikke kommenterer at han har klippet seg så jeg prøver å huske å gjøre det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, heldigvis gjør han ikke det, for da hadde han blitt sjokkert over hvor mye jeg betaler for noe som nesten ikke synes 😄

Anonymkode: 49188...936

• Liker 7
Skrevet

Nei. Men han er observant.

Anonymkode: b1d9e...404

Skrevet

Når jeg er hos frisøren så klipper jeg håret for min egen del. 
Hvis mannen ikke legger merke til det så kan det ikke være så stor forandring, men en frisyre du bruker å ha til vanlig 

Anonymkode: 075e4...2d5

Skrevet

Yes! Hvis ikke blir jeg snurt!🤭

Anonymkode: 0fa3c...87d

Skrevet

Jeg venter ikke på at han skal se det. Istedenfor forteller jeg at det - se, jeg har vært hos frisøren, hva synes du? Eller - jeg har kjøpt ny kjole, var ikke den fin? 
Det er så mye enklere å være direkte med en mann enn å gå og vente på en reaksjon! 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja hvis han vet at jeg har vært der 

Anonymkode: 99afa...4ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når jeg er hos frisøren så klipper jeg håret for min egen del. 
Hvis mannen ikke legger merke til det så kan det ikke være så stor forandring, men en frisyre du bruker å ha til vanlig 

Ikke nødvendigvis. 

Ikke med partner, men da jeg bodde hjemme med mamma, pappa og min bror (og så dem hver eneste dag). Jeg klippet f.eks fra langt hår til litt lenger enn skulderlengde, og kun mamma la merke til det. 

Farger også etterveksten altfor sjelden, slik at jeg plutselig går fra veldig mørk til veldig lys. Kun mamma legger merke til det.

Gutta ser det ikke. 

Anonymkode: dbcc4...97e

Skrevet

Nei, min mann legger ikke merke til verken hår eller klær. Han vet ikke hvilke klær som tilhører hvert av barna, med unntak av fotballsko, men har jeg vasket kjøkkenfrontene eller vinduene, ser han det med en gang.

Er det noe jeg vil ha tilbakemelding på av slikt som jeg vet går under radaren, sier jeg ifra. Heldigvis gjør han det samme med meg, når han har fikset på ting som jeg ikke hadde lagt merke til at skrantet en gang. 

Skrevet

Min mann la ikke merke til at jeg hadde klipt av meg en halv meter med hår, før etter flere timer sammen. Ja, jeg ble litt snurt da.

Anonymkode: 6cb60...041

• Liker 1
Skrevet

Min samboer ser det ikke, selv når han vet jeg skal til frisøren. Han bare spør urolig i forkant om jeg har tenkt å klippe meg kort 😂😂for han vil helst at jeg har langt hår. Fremdeles trives jeg selv med langt hår, så foreløpig har jeg ikke gjort mer drastiske ting enn feks å stripe håret eller klippe ti cm. Han ser/kommenterer det aldri.

Dattera mi ser det alltid, det samme gjelder mamma. Sønn og faren min ser det aldri. 

Jeg tar det ikke så tungt at mannen aldri merker det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke nødvendigvis. 

Ikke med partner, men da jeg bodde hjemme med mamma, pappa og min bror (og så dem hver eneste dag). Jeg klippet f.eks fra langt hår til litt lenger enn skulderlengde, og kun mamma la merke til det. 

Farger også etterveksten altfor sjelden, slik at jeg plutselig går fra veldig mørk til veldig lys. Kun mamma legger merke til det.

Gutta ser det ikke. 

Anonymkode: dbcc4...97e

Men er det ikke godt din egen trivsel og selvfølelse du klipper håret? 
Hvorfor så avhengig av alle andres ve og vel ? 

Skrevet

Min mann ser det ikke 🤷‍♀️ jeg har alltid hatt langt krøllete hår. Klippet meg litt kortere, rettet håret og klippet lugg... men nope 😅

Anonymkode: 4e674...f6a

• Liker 1
Skrevet

Ja.

Men det tok meg tre dager å oppdage at han halverte sjegget ved en anledning, så jeg avholder meg fra å klage om det ikke skjer.

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Nei. Legger ikke merke til sånt selv heller.

Er det virkelig sånn at kvinner alltid legger merke til hårsveis? Da jeg klippet håret mitt fra hoftelengde til rett under skuldrene, var det ingen på jobben som la merke til det, selv om halvparten av dem er kvinner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eller skjønner du at han ikke legger merke til det?

Anonymkode: 69934...557

Menn legger ikke merke til det med mindre du farger hele håret kullsvart, knallrøde eller barberer bort alt håret. Resten er detaljer de går glipp av. 

Anonymkode: 06d33...ee1

Skrevet

Mitt inntrykk er at klipper man bare lengden, så legger ingen merke til det. Jeg klippet 30-40 cm, og ingen på jobb merket det heller. Om jeg endrer farge eller sveis, da legger de merke til det.

Anonymkode: 0eafd...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...