Woah0 Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Ideen er at de tror at vi skal bli byttet ut av andre. Men hvis det er teorien her så er det nok forsent
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Homo sapiens burde gi en ektefølt unnskyldning for fordrivelse og utrydding av Homo neanderthalensis. Anonymkode: 71e73...f4d 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Hvis hvite menn er så redd, så kan de bare går ut, finne en hvit dame og ha barn med henne Anonymkode: 53ae4...b33
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvis hvite menn er så redd, så kan de bare går ut, finne en hvit dame og ha barn med henne Anonymkode: 53ae4...b33 Ikke vis denne meldingen til antirasister, de vil kalle deg nazist med en gang. Du kan ikke oppfordre hvite til å finne hvite for å prokruere. Anonymkode: 71e73...f4d 1
Woah0 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke vis denne meldingen til antirasister, de vil kalle deg nazist med en gang. Du kan ikke oppfordre hvite til å finne hvite for å prokruere. Anonymkode: 71e73...f4d Men de som sier det er jo bare autokrater. Er ikke så mye forskjell på en islamist, MAGA person, Putler eller Ole Brum av Kina sympatisører som er autokrater. Er jo bare søppel hele greia. Men måten stemme systemet i USA funker er så dårlig at jeg kunne laget en vegg på det. Individuelt backings som fører til at hvem som helst kan bli president, som kunne blitt fikset hvis det var representant for politisk parti som har fokus på politiske problemer og diskusjoner. Men er enklere der å skape seg et fortvilelse kultur som er så funksjonabelt som å se på WWE wrestling, og det virker på media også. Den politiske kulturen der er så dårlig. Så enten om det er å lagge mobbing av Obama eller Dronning Elizabeth 2. Og nå sier jeg ikke at du ikke kan kritisere folk, i bestefall er å håne offentlige folk helt innenfor ytringsfriheten når man er offentlig person. Men argumentene er så dumme at de selv ser så dumme ut. Det ligger noe fellesbegrep i at de ikke har noe virkelighetssans for argumenter men hva en person ser ut som, men ikke hva han gjør. Endret 10. september 2022 av Woah0
Topsi Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Woah0 skrev (1 time siden): Ideen er at de tror at vi skal bli byttet ut av andre. Men hvis det er teorien her så er det nok forsent Vel, vi føder for få barn, og den eneste måten å veie opp for det på hvis ikke velferdsstaten skal kollapse, er innvandring. Jeg ser poenget deres, selv om jeg ikke har samme syn selv 1
Woah0 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2022 (endret) Topsi skrev (6 minutter siden): Vel, vi føder for få barn, og den eneste måten å veie opp for det på hvis ikke velferdsstaten skal kollapse, er innvandring. Jeg ser poenget deres, selv om jeg ikke har samme syn selv Så du ville ha hatt mere barn med hvem som helst så lenge den personen ser rett ut?. Jeg bare tenker at innenfor teorien så virker det ikke helt logiskt. Fordi vi er jo alle av mikset DNA for lenge siden før en type ble normalisert. Integrering er jo uansett en måte å få person til å tilpasse seg lovene i et land man flytter til Endret 10. september 2022 av Woah0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Topsi skrev (10 minutter siden): Vel, vi føder for få barn, og den eneste måten å veie opp for det på hvis ikke velferdsstaten skal kollapse, er innvandring. Jeg ser poenget deres, selv om jeg ikke har samme syn selv Fød mer hvite barn og så har du ikke noe problem. Så enkelt er det Anonymkode: 53ae4...b33
Topsi Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 Woah0 skrev (13 minutter siden): Så du ville ha hatt mere barn med hvem som helst så lenge den personen ser rett ut?. Jeg bare tenker at innenfor teorien så virker det ikke helt logiskt. Fordi vi er jo alle av mikset DNA for lenge siden før en type ble normalisert. Integrering er jo uansett en måte å få person til å tilpasse seg lovene i et land man flytter til Jeg sa at jeg forstår hvorfor de tenker slik, ikke at jeg er enig 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 23 minutter siden, Woah0 said: Så du ville ha hatt mere barn med hvem som helst så lenge den personen ser rett ut?. Jeg bare tenker at innenfor teorien så virker det ikke helt logiskt. Fordi vi er jo alle av mikset DNA for lenge siden før en type ble normalisert. Integrering er jo uansett en måte å få person til å tilpasse seg lovene i et land man flytter til Det mantraet om at alle mennesker er mikset og dermed at rase er ubetydelig, er tullete. Det er sant at en haug med gener er like (type 99% eller noe lignende) og en slutter gjerne å tenke med det faktumet etablert. Det som ikke går sagt er at menneske er 97% likt en sjimpanse, så en liten %-forskjell i felles gener, kan resultere i en stor forskjell i praksis. Innvandringen vi har sett siste 40-ish årene i vestlige europa og i USA siden hart celler act i 1965 er betydelig større mengdemessig enn mer eller mindre alle tidligere folkevandringer. Det har heller aldri blitt stemt frem av befolkningen i noe land. I tillegg, når noen har flyttet til ett land, så kan en ikke bare skrive en ny lov også forsvinner de. Dette er ikke politikk som lett reverseres. Det er en hel haug med kompleksiteter rundt det du forsøker å latterliggjøre nå, men det er få plasser på internett hvor det kan diskuteres eller leses om uten å bli bannlyst for å spre hat, rasisme eller lignende. Alle minoriteter kan argumentere for seg selv som gruppe, men det kan aldri hvite. Hvis du er oppriktig nysgjerrig så kan jeg henvise deg til andre nettsted og bøker som kan være nyttig. Anonymkode: 3f686...308 1 1
Woah0 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det mantraet om at alle mennesker er mikset og dermed at rase er ubetydelig, er tullete. Det er sant at en haug med gener er like (type 99% eller noe lignende) og en slutter gjerne å tenke med det faktumet etablert. Det som ikke går sagt er at menneske er 97% likt en sjimpanse, så en liten %-forskjell i felles gener, kan resultere i en stor forskjell i praksis. Innvandringen vi har sett siste 40-ish årene i vestlige europa og i USA siden hart celler act i 1965 er betydelig større mengdemessig enn mer eller mindre alle tidligere folkevandringer. Det har heller aldri blitt stemt frem av befolkningen i noe land. I tillegg, når noen har flyttet til ett land, så kan en ikke bare skrive en ny lov også forsvinner de. Dette er ikke politikk som lett reverseres. Det er en hel haug med kompleksiteter rundt det du forsøker å latterliggjøre nå, men det er få plasser på internett hvor det kan diskuteres eller leses om uten å bli bannlyst for å spre hat, rasisme eller lignende. Alle minoriteter kan argumentere for seg selv som gruppe, men det kan aldri hvite. Hvis du er oppriktig nysgjerrig så kan jeg henvise deg til andre nettsted og bøker som kan være nyttig. Anonymkode: 3f686...308 Nei det er usant. Det du sier er noe jeg har hørt Trump folk sagt. At hvite ikke kan argumentere er bare noe sutre poeng oftest. Grunnen til at man ikke argumenterer er for å unngå Hitler og slikte folk i fremtiden. Altså unngå autokrati, hvis ikke ender man opp som de landene man ... ikke vil bli. Du vet Kina, Nord Korea, Russland, Midtøsten. Bare for å nevne ifleng. For å si det slik "Black Hebrew Israelites" er registrert for en hatgruppe av en grunn. Fordi de bruker lik argumenter som nazister bruker, bare for deres eget greie. Hvis du skjønner Endret 10. september 2022 av Woah0 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 Woah0 skrev (2 timer siden): Ideen er at de tror at vi skal bli byttet ut av andre. Men hvis det er teorien her så er det nok forsent Ingen homo som har befolket Norge jo 😢 Anonymkode: 58826...1cc
Woah0 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen homo som har befolket Norge jo 😢 Anonymkode: 58826...1cc Istiden var enda en ting Er nok grunnen 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 4 minutter siden, Woah0 said: Nei det er usant. Det du sier er noe jeg har hørt Trump folk sagt. At hvite ikke kan argumentere er bare noe sutre poeng oftest. Grunnen til at man ikke argumenterer er for å unngå Hitler og slikte folk i fremtiden. Altså unngå autokrati, hvis ikke ender man opp som de landene man ... ikke vil bli. Du vet Kina, Nord Korea, Russland, Midtøsten. Bare for å nevne ifleng. For å si det slik "Black Hebrew Israelites" er registrert for en hatgruppe av en grunn. Fordi de bruker lik argumenter som nazister bruker, bare for deres eget greie. Hvis du skjønner Hva av det jeg har sagt i mitt forrige brev er usant? Anonymkode: 3f686...308
Woah0 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #15 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva av det jeg har sagt i mitt forrige brev er usant? Anonymkode: 3f686...308 Det med å snakke om hvor ille det er å ha for lite av en gruppe mennesker. Ofte blir det argumentert av ny nazister eller høyre ekstreme folk. Poenget er jeg ser ikke hvorfor det er ille om folk elsker folk for den de er? Jeg synes at hat grupper er ille, aktivisme er kanskje litt radikalt men det er ikke samme som autokrat bevegelser.
Entern Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 Woah0 skrev (11 minutter siden): Istiden var enda en ting Er nok grunnen Jepp, Norge var dekket av is 1
Klossmajor Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingen homo som har befolket Norge jo 😢 Anonymkode: 58826...1cc Ifølge Ramzan Kadyrov finnes det ikke én eneste homo i Tsjetsjenia, så kartet kan jo ikke være helt riktig. 1
Woah0 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #18 Skrevet 10. september 2022 Klossmajor skrev (Akkurat nå): Ifølge Ramzan Kadyrov finnes det ikke én eneste homo i Tsjetsjenia, så kartet kan jo ikke være helt riktig. Kanskje migrasjon bevegelser. Men jeg er nok ikke en historisk forsker på det.
Sommer2464 Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Homo sapiens burde gi en ektefølt unnskyldning for fordrivelse og utrydding av Homo neanderthalensis. Anonymkode: 71e73...f4d Ha ha ha😂😂. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 1 minutt siden, Woah0 said: Det med å snakke om hvor ille det er å ha for lite av en gruppe mennesker. Ofte blir det argumentert av ny nazister eller høyre ekstreme folk. Poenget er jeg ser ikke hvorfor det er ille om folk elsker folk for den de er? Jeg synes at hat grupper er ille, aktivisme er kanskje litt radikalt men det er ikke samme som autokrat bevegelser. Hvorfor skal en hvit europeer finne seg i å bli en stadig mindre betydningsfull andel av befolkningen på sitt egent kontinent?Hvordan kan vedkommende sine barn føle seg tryggere i ett multikulturelt samfunn enn ett homogent hvor han selv er i majoritetsbefolkningens posisjon. Det er ikke tilfeldig at de fleste nasjoner, før moderne transportmetoder, var nettopp homogene i en ganske så stor grad (tenk 70%+ i samme etniske gruppe). Det er under disse omstendigheter det går ann å danne en felles nasjonal identitet som er nødvendig for å kunne f.eks. skattelegge en mange personer og få dem til å samarbeide. I norge i dag, mtp på moms og skattenivået, så er vi alle slaver for staten frem til omtrent lunsj på onsdag. Hvorfor vil morgendagens mennesker finne seg i noe slikt, når de ikke har noe tilknytning til samfunnet? Putnam og fler har allerede funnet ut at deltakelse i samfunnet synker og ikke stiger, jo mer multikulturelt det blir og dette er 20-år+ gammel kunnskap. Begrepet "hat-grupper" er idiotisk. Det er det fordi ingen gruppe er dannet utelukkende for å hate noen. De blir dannet for kjærlighet for sin egen inngruppe og et ønske å skjerme sin inn-gruppe for en eventuelt utenforstående gruppe. Ideen din om at "jeg ser ikke hvorfor det er ille om folk elsker folk den de er" er litt uklar, men hvis jeg tolker det i en retning om at hvorfor kan ikke alle bare akseptere alle andre, så vil jeg svare med følgende: Hvis verden var så lett hadde vi opplevd en evig fred, og det har vi ikke. Det er ganske så naivt. Hvis noen kan tjene på andres bekostning, så vil noen gjøre det før eller siden. Anonymkode: 3f686...308 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå