Gå til innhold

Ektemann som blir sint når han egentlig bare er flau

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg illsint, skriking og slå med dører og skap.

hva er løsningen? Eller finnes det ingen?

Anonymkode: 9e664...27b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

hva er løsningen? 

Skilsmisse. 

Anonymkode: b86d3...d69

• Nyttig 1
Skrevet

Han klarer ikke å regulere følelsene sine.

Er dette kun når han er i enerom sammen med deg? Eller skjer dette f.eks når han kjører bil, eller ute blant andre folk. F.eks på arbeidsplassen med kolleger og sjefen hans? Skjer dette mens han er med barn? Dine barn? Sine/deres barn? Skremmer han vettet av folk? Oppstår det farlige situasjoner? Har han mistet jobb pga dette? Er han villig til å oppsøke hjelp? Eller mener han at han ikke har et problem? Benekter han at han har sinneutbrudd?

Anonymkode: ac743...320

• Liker 1
Skrevet

Mannebarnet må jo selv ta ansvar og ta initiativ til hjelp/terapi eller bare SKJERPE seg. 

Du bestemmer selv hva du vil godta av denne infantiliteten. 

Skrevet

Han sliter nok med å regulere følelsene sine. Hvis han ikke klarer å ta tak i dette på egenhånd bør han vurdere å begynne hos psykolog.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han klarer ikke å regulere følelsene sine.

Er dette kun når han er i enerom sammen med deg? Eller skjer dette f.eks når han kjører bil, eller ute blant andre folk. F.eks på arbeidsplassen med kolleger og sjefen hans? Skjer dette mens han er med barn? Dine barn? Sine/deres barn? Skremmer han vettet av folk? Oppstår det farlige situasjoner? Har han mistet jobb pga dette? Er han villig til å oppsøke hjelp? Eller mener han at han ikke har et problem? Benekter han at han har sinneutbrudd?

Anonymkode: ac743...320

Han gjør det foran andre, i hvert fall foran familien min. Foran venner/bekjente er han litt bedre. Han gjør det også foran barna våres. 

han har ikke mistet jobb på grunn av dette, og det oppstår ikke farlig situasjoner.

han anerkjenner at han blir sint nåe han blir stresset, vet ikke om han anerkjenner det når han bli flau. Hjelp vil han ikke ha, han mener han blir bedre / jeg bare bør godta det siden han innrømmer at han har et problem og da burde jeg forstå det i situasjonen og la det gå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...