AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Er gravid med nr. 3 og synes å være trebarnsmamma høres ut som en barnehage… mannen er overlykkelig og går på skyer.. hjelp. Anonymkode: 85a75...0a2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Tre går helt fint, vi har fem til sammen (mine og dine) og det går også helt fint 😊 Overgangen min var fra to til fem og det er ikke noe problem så lenge mannen er flink til å bidra like mye hjemme. Anonymkode: 63dc0...c3e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Du bestemmer helt selv om du vil ta abort eller beholde. Tre barn er svært dyrt og tidskrevende. Men det er ofte mye glede også. Mange par går fra hverandre når de får nr.3 fordi det velter lasset, mens hos mange så er nr. tre bare en forstørrelse av flokken og det går ganske bra. Om mannen er positiv hadde jeg nok senket skuldrene litt, men det er greit å tenke på at du en dag kan bli alene med tre barn. Klarer du det psykisk, økonomisk og har du tid til det? Anonymkode: 5da28...0f0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Hvis du er "alenemor" så er det for mange. Jeg merker at jeg er totalt overarbeidet av 3 barn og i tillegg et "voksent" barn som syter og klager og ikke gjorde en dritt selv, men ville ha oppvartning og oppmerksomhet og kjærestetid. Når det er sagt, så er jeg uendelig glad for alle 3 barna. Og kunne aldri vært noen av dem foruten. Kun den "voksne" 😛 Så hvis mannen bidrar, så går det nok greit Anonymkode: ae8c8...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå