Gå til innhold

Eksen som dumpet meg, datet en venninne 6 mnd senere, vil ha meg tilbake nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han forlot meg en dag, helt ut av det blå. Jeg gikk ned i kjelleren. 6 mnd etter bruddet fant han og en venninne av meg hverandre. Jeg gikk ned i kjelleren, igjen!. Det ble slutt for noen mnd siden og nå trygler han om å få meg tilbake. Han sender lange tekstmeldinger om hvor mye han angrer, gråter og gråter og vil ha tilbake livet vi hadde. Sier han ville gjort alt i verden bla bla bla. Hva f*****nnn!!! 

Hva er galt med mannfolka?!?

Anonymkode: 3672e...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Please ikke ta han tilbake. Husk på alt det fæle han lot deg gå gjennom. Du er best. Synd for han at han tok det for gitt. Ikke la han få deg tilbake. 

Anonymkode: 5c1ee...c6e

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare fasthold ditt nei til å la han få komme tilbake. Gjort er gjort. 

Anonymkode: 84e88...28f

• Liker 2
Skrevet

Jaja, synd for ham...😏

Anonymkode: 5a2ad...cb5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han forlot meg en dag, helt ut av det blå. Jeg gikk ned i kjelleren. 6 mnd etter bruddet fant han og en venninne av meg hverandre. Jeg gikk ned i kjelleren, igjen!. Det ble slutt for noen mnd siden og nå trygler han om å få meg tilbake. Han sender lange tekstmeldinger om hvor mye han angrer, gråter og gråter og vil ha tilbake livet vi hadde. Sier han ville gjort alt i verden bla bla bla. Hva f*****nnn!!! 

Æsj, han prøver å få deg til å synes synd på han. 

Anonymkode: 3f860...c90

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg glemte å legge til at jeg fortsatt elsker dusten, høyt! Men blir kvalm av alt han lot meg gå gjennom. Han eier ingen skam som dater en god venninne (nå eks venninne 6 mnd etter bruddet). Min selvrespekt er større enn kjærligheten jeg har for han. 
jeg har ingen planer om å ta han tilbake, selv om hjertet vil. Hjernen vil ikke og jeg følger alltid hjernen min. 

ts❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bare fasthold ditt nei til å la han få komme tilbake. Gjort er gjort. 

Anonymkode: 84e88...28f

Ja. Visse ting kan ikke repareres. Han har ødelagt meg med sine handlinger før og etter bruddet. Føles kriminelt å fortsatt elske han da💔😩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Please ikke ta han tilbake. Husk på alt det fæle han lot deg gå gjennom. Du er best. Synd for han at han tok det for gitt. Ikke la han få deg tilbake. 

Anonymkode: 5c1ee...c6e

Han lot meg gå gjennom mye dritt😭. Blir sint når jeg husker det! Ja synd for han! 

• Hjerte 1
Skrevet

Du er sterk som står i mot! Er denne jenta fortsatt din venninne?

Anonymkode: 23341...31c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg glemte å legge til at jeg fortsatt elsker dusten, høyt! Men blir kvalm av alt han lot meg gå gjennom. Han eier ingen skam som dater en god venninne (nå eks venninne 6 mnd etter bruddet). Min selvrespekt er større enn kjærligheten jeg har for han. 
jeg har ingen planer om å ta han tilbake, selv om hjertet vil. Hjernen vil ikke og jeg følger alltid hjernen min. 

ts❤️

Jeg lover deg at om 10 år er du sjeleglad for at du ikke tar han tilbake, men hvis du tar han tilbake kommer du bare til å ta hendene foran ansiktet (om 10 år), ‘off, så dum jeg var…’ 

• Liker 1
Skrevet

Om en stund, når du har gått videre så er du glad du er kvitt ham. Da er dusten noen andres problem og grunn til uro.

Anonymkode: 5a2ad...cb5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er sterk som står i mot! Er denne jenta fortsatt din venninne?

Nei. Det var hun som informerte meg om forholdet mellom de to. Hun skrev en melding til meg på nyttårsaften som også er min bursdag og informerte om at de hadde funnet hverandre. Hun mente det var bedre at jeg fikk høre det av henne enn av andre. Altså… hun brukte ordet respekt. Burde ikke vært lov!! 
jeg ønska dem lykke til og blokkerte henne overalt. Jeg kunne ikke se min eks gjennom mange år, som jeg elsker så høyt kose seg med min gode venninne💔

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Det var hun som informerte meg om forholdet mellom de to. Hun skrev en melding til meg på nyttårsaften som også er min bursdag og informerte om at de hadde funnet hverandre. Hun mente det var bedre at jeg fikk høre det av henne enn av andre. Altså… hun brukte ordet respekt. Burde ikke vært lov!! 
jeg ønska dem lykke til og blokkerte henne overalt. Jeg kunne ikke se min eks gjennom mange år, som jeg elsker så høyt kose seg med min gode venninne💔

Blokker ham.

Ikke gi ham en lillefinger en gang.

Avslutt kontakten med å skrive at du alltid har elsket ham, men han og din tidligere beste venninne valgte å frata deg det nærmeste du hadde for å så absolutt måtte orientere om det på nyttårsaften som de vet er din bursdag i tillegg.

De kan begge to la være å kontakte deg, for alltid.

Så blokkerer du over alt. 

Anonymkode: fd227...ff3

• Liker 1
Skrevet

Bør jeg fortelle han at jeg alltid har elsket han eller skal jeg la det være..? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

La vær.. 

Anonymkode: 9b931...48e

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville ikke gitt han den boosten. Det fortjener han ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke si at du elsker han. Det blir som å vifte med sjokolade foran barn og si at de ikke får sjokolade. De blir helt gale. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mtp hva han har gjort mot deg tidligere, tror du at du kan stole på han igjen? Han kan fort gjøre akkurat det samme mot deg igjen hvis du tar han tilbake. 

Anonymkode: 0df91...399

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Psykopaten vil ødelegge deg igjen for å fore eget ego

Anonymkode: af2a4...9b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke si at du elsker han. Det blir som å vifte med sjokolade foran barn og si at de ikke får sjokolade. De blir helt gale. 

Han fortjener den belastningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...