Gå til innhold

Så eks-mannen i dag. Følte ingenting!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ektemannen gjennom 6 år trakk seg tilbake for 2 år siden. Jeg var helt knust. Kan ikke beskrive. Han flyttet fra byen den gangen. Jeg så han i dag tidlig! Vi sto i 2 min og pratet og jeg følte ingenting! Absolutt ingenting. Dette er en mann jeg har elsket himmel høyt. Hadde flyttet fjell for å beholde han den gangen. Han var mitt livs største kjærlighet, men også en som har såret meg og krenket meg dypt. 

hvorfor følte jeg ingenting? Jeg trodde jeg skulle dø første gang jeg ser han, men det var som å se en gammel bekjent liksom…? Var ikke mine følelser ekte eller har smerten han har påført meg gjort meg likegyldig så fort?. Er jeg helt over han?

Anonymkode: 35f86...212

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden går, følelsene endrer seg. Du har vel prossesert det såpass at du ikke knytter de samme følelsene til ham lengre. Det er jo bare sunt i mine øyne. 

• Liker 1
Skrevet

Da har nok hele du innsett at du har det tipp topp uten han, og at du til og med kan få det bedre! Kanskje du heller ikke er av den sentimentale typen som kun velger å huske det fine og positive, for hjelpes så selektiv husk man kan ha 😄 Er nok mange der ute som misunner deg den egenskapen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...