Gå til innhold

Hva ER dette for noe???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har møtt en fyr som var veldig lovende de første to ukene - vi kom godt overens, hadde likt syn på fremtiden, var fysisk tiltrukket av hverandre osv. Men nå - etter 2 (!!) uker, er han blitt så "rar"! hvis jeg ikke svarer på en sms fra ham innen 5 minutter, sender han sms om jeg ikke vil se ham mer, hvorfor jeg ikke vil svare osv osv... jeg har sagt dette går litt fort i svingene, hverken vil eller kan love ham noe enda, men det tolker han som om jeg ikke er interessert i ham.. :| han virker egentlig veldig sjalu og eiersyk, hvis jeg er med venner, er han veldig opptatt av om det er gutter der ol. jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke har svart ham,eller hvis jeg har laget en avtale som gjør at vi ikke kan treffes - eks tatt på meg en ekstra vakt på jobb eller noe. er noen varslelamper som blinker ganske kraftig her, er det ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW... :o

her hadde jeg SKYGGA banen kjapt ja...

Men du sier lite om alderen på gutten og sånne ting. Vanskelig å si hva dette ER for noe, kanskje han bare er veldig betatt eller har ekstremt dårlig selvbilde?? Ellers er det vel noen psykopatiske trekk, men trodde ikke de ville vise seg så fort....

Tror du bør ligge lavt i forhold til ham, sett grenser for hva du aksepterer og ikke, og la ham gjerne vente på sms svaret...

Nei, uff, vanskelig å gi råd her. Følg magefølelsen din!

Lykke til! 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

han er 32 år gammel,snill og grei, men veldig intens. sier han er veldig betatt, og føler han har funnet den han vil dele livet med. selv er jeg litt mer reservert, føler jeg trenger mer tid på å si noe som helst om hva jeg vil. føler nesten han har hoppet over "date" delen, og gått rett på forpliktelsene, hvis dere skjønner...jeg har gitt beskjed opp og ned i mente at jeg ikke vil gi noen falske forhåpninger, noe han sier er greit, for så i neste øyeblikk bli kjempesur når ikke jeg sier "glad i deg" tilbake...personlig trenger jeg mer tid på sånne ting...en natt hadde han sendt x-antall sms'er, med med og mer mistenksomt innhold fordi jeg ikke svarte - hallo! klokken var 2, og jeg sov- skulle da på jobb! er sånne ting som gjør meg litt bekymret..spør hele tiden om jeg tenker på ham, om jeg savner ham, om jeg er glad i ham, noe jeg ikke alltid kan svare bekreftende på .. da blir han sur, og sier han føler tydeligvis mye sterkere enn jeg. noe som sikkert stemmer,jeg er bare ikke en person som lar meg rive med på den måten, og sier ikke sånt uten å mene det - for hvordan kan man egentlig mene noe sånt etter så kort tid?? :|

Skrevet

8) Tydligvis en som blir VELDIG fort forelsket dette her...

Man vet da ikke noenting etter bare 2 UKER???

Hadde tatt en liten alvorsprat med denne karen jeg. :-?

Så får du kjenne etter som jeg sa istad med magefølelsen din!

Har full forståelse av at du blir litt betenkt ja!

Kanskje det bare er litt tilpasning dere må finne ut av også... :)

Uansett, lykke til. :)

Skrevet

Jeg kan jo ikke vite, men her må jeg si at varsellampene blinker. Forelsket eller ikke, en 32 år gammel mann bør vite at de fleste mennesker har annet å gjøre om natten enn å sende SMS'er. En

mann som oppfører seg på denne måten i en periode hvor han mest

av alt burde gjøre alt for å gi et godt inntrykk virker i beste fall

mistenkelig på mine "innstinkter". Heldigvis har jeg tatt feil før, men

jeg ville ha vært litt ekstra skeptisk til å innlede et veldig fast forhold...

Mvh

Leo

Skrevet

Holde seg unna - dette høres skummelt ut. Og etter to uker? Hjelpes - hva med etter et år da? Da er du vel fullstendig inni han og hans liv - uten venner - hvert fall ikke kompiser av det annet kjønn etc..

Nei, dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Er jeg negativ? Mulig - men jeg har sett litt for mye til å overse det.

Lykke til - og følg magefølelsen din... du vet svaret, gjør du ikke - hvis ikke hadde du ikke skrevet inn her.

Skrevet

Her hadde jeg skygget banen raskt. Han spør om ting når du går ut og blir sur hvis du ikke svarer på sms klokken to om natta.....

Du får ta en prat med han om dette.

Jeg var sammen med en type som var 11 år eldre enn meg ( er 4 år siden dette nå ).

Han var som denne mannen her, bare på andre områder. Han var hysterisk når det gjaldt tv-titting, vitaminer, mat o.l.

Jeg sa takk og farvel ganske raskt.

I begynnelsen så virket alt rosenrødt, men etter en stund så så jeg hvor forskjellig vi var. Det var jo ikke rart, jeg var 20 og han var 31. Det sier jo litt....

Snakk med han om dette. Det er jo ikke normalt å være så sjalu etter to uker og dere har jo ikke blitt skikkelig sammen/er sammen ennå så......

Håper han roer seg litt ned i svingene nå da.

Skrevet

Jeg hadde en slik intens beiler en gang, som virkelig forsuret tilværelsen.

Jeg kuttet kontakten fort, men han nektet å akseptere det. Han fortsatte å ringe meg lenge etter at jeg ble sammen med han jeg er gift med nå. Han ringte stort sett midt på natten, og selv om mannen min av og til tok telefonen lot det ikke til å bry han. Han flyttet etter en tid, og da tok det heldigvis slutt i over ett år, helt til en dag han hadde sett meg i avisen og bestemte seg for å ta kontakt igjen. Og da var det på igjen en stund. Nå er det heldigvis årevis siden, og vi har faktisk truffet på hverandre uten at han har tatt kontakt. Vel, det var min skrekkhistorie.

Nå kan det være at din venn "bare" er veldig forelsket, men synes det høres ganske skummelt ut dette her ja. Særlig siden du selv føler at det ikke "stemmer" helt. Jeg ville prøvd å bryte kontakten litt, og se hvordan han takler det før jeg i det hele tatt hadde vurdert han videre.

Skrevet

- Er igrunnen helt enig med de fleste her - har hatt flere slik opplevelser jeg også.- Og er nå sjeleglad for at jeg hørte varselklokkene i tide!!!

Når menn skriver/sms-er til meg følgende setning:- "vil du ikke snakke mer med meg?" - bare fordi man hadde andre ting å gjøre enn å sms-e....så er det nok for meg. Da er det over og ut :lol:

Skrevet

dette hadde jeg virkelig skygget unna..

Psykiske tendenser allerede etter 2 uker .....

Gjest Delilah
Skrevet

Kjære Gjest,

jeg er veldig enig med de andre her i at varsellampene burde ringe kraftig. Det er vel ikke helt "normalt" at en mann på 32 sender haugevis med sms kl. 2 på natten og forventer at du skal svare på de der og da? Han vet vel at du jobber, og at du sover på den tiden?

Dessuten så virker han veldig eiesyk og sjalu, og det bare etter 2 ukers bekjentskap. Dere er jo ikke engang "ordentlig" sammen enda - også viser han slik oppførsel nå. Tenk da hvordan han kommer til å være hvis dere fortsetter å være sammen....Det er klart jeg kan ta feil, men jeg syns dette minner om så mye jeg har hørt og sett før, at jeg er ganske sikker. Har hørt om jenter som til slutt blir så isolerte og nedbrutte at de nesten ikke kan bevege seg utenfor husets 4 vegger, etter å ha vært sammen med lignende menn i en periode.

Man kan jo være veldig intens når man er forelsket, men ikke på denne måten. Da er det bare sjarmerende, nå virker det bare kvelende og skremmende syns jeg. Som oftest så ser man forskjellen, man må bare stole på magefølelsen sin.

Ønsker deg lykke til videre!

Skrevet

Dette høres mer ut som en besettelse enn noe annet..

Hold deg unna!

Frk. Busybody :rodme:

Gjest Duchess
Skrevet

Hørtes ikke bra ut.......sjalu og eiesjuk etter 2 uker..... :o

Skrevet

Som regel er det to sider av samme sak -men i dette tilfellet tviler jeg på det... Dette høres veldig veldig galt ut, og mine varsellamper hadde iallfall blinket. Jeg er veldig enig med alle de andre her. Jeg hadde iallfall skygget unna!

Nelle :briller:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg henger meg på og sier "skygg unna". Oppføselen hans er på grensen til psykopatisk og unnskyldningene om at han "er så forelsket" er klassiske unnskyldninger for å kontrollere deg. Har sett dette skje med gode venninner og det er skikkelig grusomt og være vitne til.

Kutt kontakten tvert og finn en normal type.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Men jeg synes du bør si ifra på en skikkelig måte om du dumper han.

Finnes vel ikke noe verre enn å bare bli dumpa uten å få vite hvorfor..og da mener jeg ikke at du må legge ut om alt, men slik at han får skikkelig beskjed!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...