AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Flere som føler at 2. ekteskapspar ofte er i overkant lidenskapelige? Og egentlig ganske kleine? Hva er din erfaring? Anonymkode: 6a511...fd1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Nei, det er ikke min erfaring 😄 Men det finnes jo alltids noen. Anonymkode: cc46b...f31 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Ja, det er absolutt noen som har denne krampaktige, kunstige entusiasmen over seg i forsøk nr. 2. Det er vel fordi de frykter at ting skal gjenta seg. Anonymkode: 1fb00...103 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Jeg synes absolutt jeg ser det, ja. Før tenkte jeg det var krampaktig. Nå tenker jeg derimot at de er heldige som har funnet en god match. Er forøvrig selv i første ekteskap. Anonymkode: 533ad...e68 7 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Nei, merker det mer på 3 og 4. Fra spøk til alvor, hvorfor er dette så kleint da? Er det ikke bare fint å se at folk har fått det bra? Overkant lidenskapelig, finnes det virkelig noen som synes det er feil? De er vel lykkelige da. Anonymkode: b96ef...69a 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Når jeg tenker tilbake på alle jeg kan huske å ha møtt som er på 2. ekteskap, virker langt mer lykkelige og genuine mot hverandre enn de virket i første ekteskap..? Anonymkode: 4318d...39f 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Vel, nå er det stor forskjell på eksen som begynte med psykisk vold dagen etter bryllupet, og mannen min som bare er snill og god. Gjett hvilket forhold som er mest lidenskapelig. Jeg var nøye med valg av ny mann for å si det sånn. Er ikke noe krampaktig over det, det er ekte. Vi har det veldig bra sammen. Anonymkode: c90e2...f75 5 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Ikke nødvendigvis, men man kan nok ofte se om folk er relativt nygifte eller har vært gift lenge. Ikke for det, jeg har selv vært på julebord og observerte en kollega og kona som hadde vært gift i ca. 15 år, de holdt på å ete hverandre opp og forlot festen tidlig Anonymkode: dd3b4...e30 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ikke nødvendigvis, men man kan nok ofte se om folk er relativt nygifte eller har vært gift lenge. Ikke for det, jeg har selv vært på julebord og observerte en kollega og kona som hadde vært gift i ca. 15 år, de holdt på å ete hverandre opp og forlot festen tidlig Anonymkode: dd3b4...e30 Ja. Det er vel helller det. Når man ser et par på femti, ser man fort om de har vært sammen siden de var 25 eller om de er nyforelska… Anonymkode: 16728...56f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ikke nødvendigvis, men man kan nok ofte se om folk er relativt nygifte eller har vært gift lenge. Ikke for det, jeg har selv vært på julebord og observerte en kollega og kona som hadde vært gift i ca. 15 år, de holdt på å ete hverandre opp og forlot festen tidlig Anonymkode: dd3b4...e30 Det er jo helt herlig🥰 Anonymkode: 3c5c2...940 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 Tja, tenker no litt meir som nevnt over. At man kan ikke sammenligne et ekteskap som er på 4-5 året med dei som fortsatt er i ekteskap 1 på 20 året. I tillegg er man kanskje i ekteskap 2 uten "slitasjen" fra småbarnsfasen. Anonymkode: 16c26...95e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 Min erfaring er at det gjerne er en grunn til at det første ekteskapet tok slutt og at i andre runde er mange blitt eldre, de har generelt mer livserfaring og klarer dermed å finne en partner de faktisk er kompatible med. Anonymkode: b3a57...3cd 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 Hæ nei Anonymkode: 322ae...ebd 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #14 Skrevet 11. september 2022 Jeg er mye mer lidenskapelig med min 2. mann enn jeg var med første, men det er fordi 1. og jeg ikke var særlig kompatible fysisk. Fikk i nøden et nuss i hverdagen (blæh!), mens min mann nå elsker å ta tak i meg og gi meg et dypt, inngående og herlig KYSS🥰 Anonymkode: f4955...108
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #15 Skrevet 11. september 2022 Folk er vel like entusiastiske og forelsket de første par årene i ekteskap 2 som de var i nr 1. Når ekteskap 2 er blitt 5-7-9 år langt så er man vel på det normale tenker jeg. Det er min erfaring hvertfall. Anonymkode: dae1e...430
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #16 Skrevet 11. september 2022 Jeg er skilt og i nytt kjæresteforhold. Jeg hadde et godt ekteskap,men når årene gikk så tok vi hverandre nesten for gitt. Mindre sex og flere timer foran tv i hver sin stol...osv... min x hadde ikke behov for å holde hender ute, eller vise sin kjærlighet offentlig . Jeg har alltid vært lidenskapelig og ønsket mer av det meste... nå er jeg sammen med en ny mann som er veldig lik meg. Begge elsker sex og kos like mye. Og vi viser frem vår kjærlighet hvor som helst. For å bevare dette så skal vi følge disse retningslinjene : bruke sosiale medier så lite som mulig når jeg er med min kjæreste . Ikke separate stoler foran tv... bare en felles sofa hvor vi kan sitte inntil hverandre og se på en god film sammen om kvelden. Lage mat sammen, og ellers være mye ute i naturen sammen på fritiden. Gi hverandre tid til å holde kontakt med gode venner, både med og uten partner. Men samtidig være trygg på at partner ikke går ut på byen for å flørte . Jeg tror at når man er midt i livet så har livserfaring gitt et perspektiv på hva man egentlig ønsker seg videre. Hvilken behov man har fått underveis. Og når første ektemann ikke deler samme syn, så er man så voksen at de fleste vil ta nye grep for at resten av livet skal bli mer optimalt. og da får omgivelsene bare synes at det ser kleint ut med folk i 50 årene som viser kyss og holder hender ute blant folk. Jeg har en mistanke om at voksne som synes det er teit og kleint..... rett og slett blir litt sjalu.... fordi de selv kanskje er i et kjedelig forhold. Jeg kan skjønne at unge mennesker synes det er kleint da.... sånn er det bare når man er tenåringer.🤪😂 Anonymkode: f21f9...cf5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå