AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Jeg skiftet strømleverandør i sommer og får derfor nå strømregning og nettleie på to forskjellige steder. Har Agder energi som netteier og her har jeg altså 3000 til gode. Det står forfallsdato 28/8 og 25/9 på de to siste fakturaene uten at jeg har fått utbetalt den fra 28/8. Selv om det står betalt. Skjer utbetalingen automatisk, eller må jeg gjøre noe? Anonymkode: 3a7f2...261
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Hos mitt selskap, Lede, får jeg det automatisk. Men de har også sendt over sms med at de som ikke har registrert kontonummeret sitt må gjør det, så kanskje du bør ringe dem å høre. Er nok forskjellig fra selskap til selskap. Anonymkode: 50a44...4b4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Hos oss går strømstøtten via selskapet som har nettleien. Så vi betaler full regning for strømmen, men får tilbakebetalt penger fra selskapet som eier nettet. Kan det være slik hos dere også? 28/8 er jo ikke så altfor lenge siden.. men ville sjekket at de har kontonummeret ja, om det er slik at dere ikke har fått utbetalt noe før, men betalt mindre? Anonymkode: 2b8f4...12c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hos mitt selskap, Lede, får jeg det automatisk. Men de har også sendt over sms med at de som ikke har registrert kontonummeret sitt må gjør det, så kanskje du bør ringe dem å høre. Er nok forskjellig fra selskap til selskap. Anonymkode: 50a44...4b4 Nei, har nok ikke registrert kontonummeret hos dem, når jeg tenker meg om. Anonymkode: 3a7f2...261
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå