Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tidlig positiv test men begynte å blø bare noen dager etter på, mensen kom altså 2 dager før vanlig (temper så skal være riktig)

Mensen var tung, mye blod og slimhinnerester. 

Nå er jeg på syklusdag 10, og fikk plutselig el-slim. Tok en el-test som var omtrent like sterk som kontrollstreken, så ser ut som om eggløsning kommer mye tidligere denne mnd.

Noen med erfaring? Eller er alle hormoner gått i kaos? Hcg testene ble negative fom blødningen startet, så ingen rester nå. Eggløsning er vanligvis syklusdag 15. (Tempet og el-testet i 9 mnd, så dette er veldig unormalt)

Hvordan var syklusen din etter kjemisk?

Anonymkode: 6c8ca...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 15.49):

Fikk tidlig positiv test men begynte å blø bare noen dager etter på, mensen kom altså 2 dager før vanlig (temper så skal være riktig)

Mensen var tung, mye blod og slimhinnerester. 

Nå er jeg på syklusdag 10, og fikk plutselig el-slim. Tok en el-test som var omtrent like sterk som kontrollstreken, så ser ut som om eggløsning kommer mye tidligere denne mnd.

Noen med erfaring? Eller er alle hormoner gått i kaos? Hcg testene ble negative fom blødningen startet, så ingen rester nå. Eggløsning er vanligvis syklusdag 15. (Tempet og el-testet i 9 mnd, så dette er veldig unormalt)

Hvordan var syklusen din etter kjemisk?

Anonymkode: 6c8ca...ceb

Eggløsning her var ett par dager forsinket. Ellers alt normalt igjen 👍

Anonymkode: fa4b2...8b8

Skrevet

Jeg hadde uregelmessig syklus hele tiden. Men jeg fikk eggløsning 4 uker etter kjemisk/SA (usikker om det skjedde like før uke 5 eller etter uke 5). 

Anonymkode: 338f0...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...