AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Kjæresten min stod opp i morges, kom ut i bokseren og skulle til å sette seg i sofaen. Da så jeg at han hadde bremsespor bak på den hvite bokseren. Altså, de hadde gått igjennom stoffet..! Jeg kjente jeg ble helt kvalm 😳 Jeg sa til han at «du har masse bæsj bak på bokseren, du kan ikke sette deg i sofaen slik» Han ble kjempesint, dro av seg bokseren og slang den bortover gulvet og sa jeg skulle finne en annen til han, og at dette gadd han ikke så nå dro han hjem (han bor i en annen by). Han smalt igjen soveromsdøra og sa at han skulle bli der til flyet hans går i kveld (han skal egentlig bli noen dager til). Jeg ble helt paff over reaksjonen. Kanskje jeg kunne formulert meg på en mer skånsom måte, men jeg var iallfall helt rolig, i motsetning til han. Jeg gikk meg en lang tur, er hjemme igjen nå, og han er fortsatt på soverommet 🙄 Hvordan ville dere reagert i en slik situasjon? Anonymkode: baa6d...f20 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Æsj Anonymkode: 1236a...e51 11 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Han ble sikkert flau. Du kunne heller bare bedt ham om å sjekke trusa si. Anonymkode: 9d68d...e41 27 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Han driter seg ut. La han sitte på rommet og furte Anonymkode: 5bd34...23e 15
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Var voldsom reaksjon. Er han snartsint fra før eller? Kan jo hende det var ett uhell ..fis som var noe mer mens han sov og at han kanskje ikke var klar over det. Anonymkode: dba4a...221 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Noen reagerer med sinne når de blir flaue, og du var ikke spesielt fintfølende. Anonymkode: b5716...782 30 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Han takler ikke sine egne følelser (i dette tilfellet å bli flau) og reagerer derfor med sinne. Det lover ikke godt for fremtiden. Anonymkode: 2c120...83b 17 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Var voldsom reaksjon. Er han snartsint fra før eller? Kan jo hende det var ett uhell ..fis som var noe mer mens han sov og at han kanskje ikke var klar over det. Anonymkode: dba4a...221 Ts her Ja, han kan være veldig snarsint. Det har skjedd flere ganger før, altså bremsespor i bokseren som går igjennom stoffet. Jeg har foreslått å tørke seg med våtservietter, barbere seg i rumpa, dusje etter dobesøk... Anonymkode: baa6d...f20 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 En mann som altså ikke kan ta seg bryet med å tørke seg i ræva og blir furten på et nivå som bare barnehageunger kan misunne? Jo'a, høres ut som noen å satse på 🤷♀️ La han reise. Jeg hadde stått i døra og ønsket han god tur med en pakke våtservietter i hånda eller noe. Anonymkode: f08c9...245 36 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 Kjæresten min er også veldig snarsint og kan bli sint på meg når han er flau eller gjør noe dumt. Det er en dårlig egenskap. Be typen din tørke seg bedre i baken! Anonymkode: 2a1ff...875 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 må få installert en slik spyle mekanisme i doen som de har i araber land..så spyler du ræva først og tørker deg etter på..da kan det jo ikke bli mer rent. Kanskje en investering verd?? Anonymkode: dba4a...221 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: En mann som altså ikke kan ta seg bryet med å tørke seg i ræva og blir furten på et nivå som bare barnehageunger kan misunne? Jo'a, høres ut som noen å satse på 🤷♀️ La han reise. Jeg hadde stått i døra og ønsket han god tur med en pakke våtservietter i hånda eller noe. Anonymkode: f08c9...245 Ts her Haha 😂 Jeg skrev melding til han mens jeg var på tur at jeg syntes han overreagerte, at jeg ikke kommer til å be han om å bli og at jeg tvert imot synes det er best at han drar. Han har en tendens til å true med å reise viss vi krangler, og jeg gidder ikke lenger å godsnakke med han for å få han til å bli. Anonymkode: baa6d...f20 31 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her Ja, han kan være veldig snarsint. Det har skjedd flere ganger før, altså bremsespor i bokseren som går igjennom stoffet. Jeg har foreslått å tørke seg med våtservietter, barbere seg i rumpa, dusje etter dobesøk... Anonymkode: baa6d...f20 Problemet behøver ikke være dårlig tørking. Det kan være anal inkontinens hvor det lekker litt avføring i løpet av natten, eller han kan ha løs avføring som følger med ut når han slipper ut luft. Hvordan er kostholdet hans? Har han førdøyelsesbesvær ellers? Anonymkode: 2c120...83b 5 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 Hadde bedt han pakke sakene å komme seg ut. Siden han sa han ville dra hjem uansett. Hadde ikke fått oppholde seg på rommet til han skulle dra. Anonymkode: 75f97...f02 5 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 Anbefaler deg å ta en tur ut. Nyte livet, få litt sol. Finne roen. Mulig droppe skjerm og KG noen dager Anonymkode: e40d7...c55 2
GammelKaktus Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han driter seg ut. La han sitte på rommet og furte Anonymkode: 5bd34...23e Bokstavelig talt. Nei, jeg tenker du skal prise deg lykkelig for at du ikke er mer involvert enn hva du er. Ikke kan han tørke seg i ræva skikkelig og ikke kan han oppføre seg. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet behøver ikke være dårlig tørking. Det kan være anal inkontinens hvor det lekker litt avføring i løpet av natten, eller han kan ha løs avføring som følger med ut når han slipper ut luft. Hvordan er kostholdet hans? Har han førdøyelsesbesvær ellers? Anonymkode: 2c120...83b Hadde dette vært et "problem" for han så hadde han vel ikke valgt seg hvitt undertøy? 9
Blåjojo Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet behøver ikke være dårlig tørking. Det kan være anal inkontinens hvor det lekker litt avføring i løpet av natten, eller han kan ha løs avføring som følger med ut når han slipper ut luft. Hvordan er kostholdet hans? Har han førdøyelsesbesvær ellers? Anonymkode: 2c120...83b Dette er jo helt irrelevant sånn som jeg ser det. Her er det snakk om en mann som ikke klarer å oppføre seg voksent og takle egne følelser. Jeg ville nok bare bedt han bli der han var og ønsket han god tur hjem. Voksne folk kan ikke gå rundt og forvente å bli tatt i med silkehansker til enhver tid. Greit nok at ts sikkert kunne sagt det på en mer pedagogisk måte, men ærlig talt… 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 Blåjojo skrev (Akkurat nå): Dette er jo helt irrelevant sånn som jeg ser det. Her er det snakk om en mann som ikke klarer å oppføre seg voksent og takle egne følelser. Jeg ville nok bare bedt han bli der han var og ønsket han god tur hjem. Voksne folk kan ikke gå rundt og forvente å bli tatt i med silkehansker til enhver tid. Greit nok at ts sikkert kunne sagt det på en mer pedagogisk måte, men ærlig talt… Jeg har allerede svart angående oppførselen hans. Mitt andre svar var for å forklare TS at det kan ligge andre årsaker bak problemet hans enn dårlig tørking, og dersom han f.eks. lider av anal inkontinens vil ikke barbering av anus hjelpe. Anonymkode: 2c120...83b 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 Det kvalmeste er jo at han dro av den møkkete og ba om en ny. Og raste inn på rommet. Hva med å vaske seg 😵💫 Anonymkode: 75f97...f02 14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå