Gå til innhold

Hjeeelp!! Glemt å slå av strykejern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har reist hjemme fra. Og er flere timer unna. Jeg tror jeg har glemt å slå av strykrjern. Stryket klærne rett før vi reiste.

Strykejernet vårt har ikke sånn funksjon som gjør at den slår seg av automatisk etter noen minutter 😪😪

Hva kan skje utenom at den tar fyr??? Ufff er veldig stressa

Anonymkode: 5af01...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be noen om å gå innom, for å slå det av for dere?

Anonymkode: 38e50...5b0

• Liker 1
Skrevet

Det er vel noen som har nøkkel til huset som kan dra å sjekke? 

Anonymkode: 37704...e52

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har reist hjemme fra. Og er flere timer unna. Jeg tror jeg har glemt å slå av strykrjern. Stryket klærne rett før vi reiste.

Strykejernet vårt har ikke sånn funksjon som gjør at den slår seg av automatisk etter noen minutter 😪😪

Hva kan skje utenom at den tar fyr??? Ufff er veldig stressa

Det kan ta fyr! Det er mer enn ille nok 😳 har dere kjæledyr i huset? 😞

• Liker 6
Skrevet

Hvis ikke en nabo eller familiemedlem i nærheten har nøkkel, ring brannvesenet.   De kan hjelpe 😊

Du vil få en regning når du kommer hjem,  men det er tross slt bedre enn en brann.

Anonymkode: a42f5...f28

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis ikke en nabo eller familiemedlem i nærheten har nøkkel, ring brannvesenet.   De kan hjelpe 😊

Du vil få en regning når du kommer hjem,  men det er tross slt bedre enn en brann.

På hvor mye?

Skrevet

Til neste gang: ta bilde av at du hat trukket ut stikkontakten sp slipper du å tenke mer på det. Den er sikkert trukket ifra. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På hvor mye?

Ny dørlås hvis du er heldig, og + ca 4000 for uønsket utrykning hvis du er uheldig. 

• Liker 3
Skrevet
Motelvibes skrev (Akkurat nå):

Til neste gang: ta bilde av at du hat trukket ut stikkontakten sp slipper du å tenke mer på det. Den er sikkert trukket ifra. 

Ei venninne av min mormor hadde alltid strykejernet i veska når hun reiste. 😂

Min mormor brukte skjøteledning, som gikk fra strykerommet og helt til ytterkanten, slik at den uttrekte kontakten var det siste hun så når hun forlot huset. 😂

Vår generasjon har det lett! (Webkamera er jo også en løsning om man ikke stoler på bildet)

Anonymkode: 2e787...e7e

• Liker 2
Skrevet

Brannvesenet har en måler, de kan stå utenfor og måle om det er unormal varme innendørs. De gjorde det da naboens røykvarsler pep, men ingen var hjemme/åpnet døren. Hva det koster vet jeg ikke, men det er jo bare å ringe og høre. Uansett billigere enn om huset brenner ned.

Anonymkode: fc7b4...f4c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Et jern begynner ikke bare å brenne fordi det står på! Det må ligge inntil noe som kan ta fyr. 

Anonymkode: a305d...fa2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

På hvor mye?

Spiller det noen rolle?

Anonymkode: 37704...e52

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Et jern begynner ikke bare å brenne fordi det står på! Det må ligge inntil noe som kan ta fyr. 

Anonymkode: a305d...fa2

Det kan bli varmt nok til å ta fyr jo. Det er jo tross alt av plast

Anonymkode: b1e89...348

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det kan bli varmt nok til å ta fyr jo. Det er jo tross alt av plast

Anonymkode: b1e89...348

Strykejern har termostat.

Skrevet

Dro fra strykejern en gang, kom på det etter en halv dag og da var det fortsatt noen timer før jeg var hjemme igjen. Gikk bra det - men fy søren for en klump i magen man får. 

Anonymkode: 83c8c...f4a

• Nyttig 1
Skrevet

Herlighet, da kontakter du enten noen med nøkkel, reiser du enten hjem og drar ut strykejernet eller ringer brannvesenet. Særlig dersom du bor med naboer vegg i vegg, eller så nærme at flammene kan spre seg. 

Anonymkode: a835a...367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...