Workalot22 Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 (endret) Hverdagskjærlighet og det lille ekstra. Hvordan og hvor ofte viser dere hverdagskjærlighet? Hvordan og hvor ofte gjør dere noe ekstra for partneren deres? Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Endret 10. september 2022 av Workalot22
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Hverdagskjærlighet er nøkkelen til et trygt og fint forhold. Hos oss sier vi alltid at vi elsker hverandre, bruker kosenavn på hverandre og forteller hverandre ofte hvor heldige vi er. Berøring er også vanlig, være nærme hverandre, om det er i sofaen med en god film eller om vi er ute på noe, så er det alltid mye nærhet. Det lille ekstra er jo mer sjeldent, men å lage favoritt maten eller gjøre noe for den andre hender ofte. Lite sexy undertøy og sånt, men forløpig ikke fått klager. Mener vi stort sett er flinke til å vise hverandre at vi er glad i hverandre daglig, derfor kommer ikke det lille ekstra inn. Men kan nok bli mer effektiv der! Anonymkode: 5071f...fe6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 I hverdagen handler det for oss mye om hvilken standard vi har for hvordan vi opptrer rundt hverandre. Vi ler mye, finner tid til hverandre, løfter hverandre og våre interesser og gjør alltid det lille ekstra for hverandre. Et eksempel fra denne uka: Hun elsker å lese og har flere serier hun kjøper etterhvert som de gis ut, tidligere i uka kom jeg henne i forkjøpet og la den nyeste boka i en serie på puta hennes på kvelden. Våknet til at hun hadde tatt oppvasken fra i går (som jeg sa at jeg skulle ta) og satt frem sånn at jeg fikk en veldig rask frokost da jeg stod opp. Det er en veldig liten greie sånn isolert sett, men vi har liksom sånne små fine drypp av kjærlighet, det er helt uanstrengt og jeg får masse glede av det. Tror det handler mye om raushet. Anonymkode: d018f...f87 2 2 1
MilaNO Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I hverdagen handler det for oss mye om hvilken standard vi har for hvordan vi opptrer rundt hverandre. Vi ler mye, finner tid til hverandre, løfter hverandre og våre interesser og gjør alltid det lille ekstra for hverandre. Et eksempel fra denne uka: Hun elsker å lese og har flere serier hun kjøper etterhvert som de gis ut, tidligere i uka kom jeg henne i forkjøpet og la den nyeste boka i en serie på puta hennes på kvelden. Våknet til at hun hadde tatt oppvasken fra i går (som jeg sa at jeg skulle ta) og satt frem sånn at jeg fikk en veldig rask frokost da jeg stod opp. Det er en veldig liten greie sånn isolert sett, men vi har liksom sånne små fine drypp av kjærlighet, det er helt uanstrengt og jeg får masse glede av det. Tror det handler mye om raushet. Anonymkode: d018f...f87 Nå ble jeg misunnelig🥺❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Hverdagskjærlighet kan funke i 10-15 år. Så er det praktisk basert vennskap som overtar. Vennskap varer, hverdagskjærlighet gjør ikke. Anonymkode: 41c08...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Vi er i 50 åra. Sier at vi elsker hverandre hver dag. Bruker mye tid sammen. I helgene skrur vi av TV-en, koser oss med å prate og et glass vin eller to. Kysser godnatt hver kveld. Han (spesielt) snakker ukentlig om hvor heldige vi er som har hverandre. Hvor veldig fornøyd han er med meg og livet. Og opptatt av at vi skal gjøre noe kjekt sammen hver uke. (kino, ut å spise, teater, besøk). Ikke minst behandler han barna mine (nesten) som sine egne. Vært sammen i 6 år. Anonymkode: e1893...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 For oss handler hverdagskjærlighet også om å ikke dumpe oppgaver over på den andre. Den første som står opp rydder oppvaskmaskinen, ser man noe søl tar man det med en gang, den siste som står opp rer opp senga. Så er det de små tjenestene/tingene. Vi kommer inn med kaffe til hverandre i helgene, vi lager alltid dobbelt opp av god lunsj til matpakke, han vet jeg hater bilvask og fyll av tank, så han tar uoppfordret en tur med min bil og fikser dette. Ser jeg noe han liker på butikken så kjøper jeg det med. Sist jeg kom hjem fra en krevende jobbreise stod det blomster, en flaske vin, to glass og et koselig kort på kjøkkenbenken. Vi setter av tid til hverandre, litt klisje men vi kaller det "datenights". Da er vi ute og spiser, eller lager god mat sammen og drikker vin. Mat og en god samtale er viktig for oss, så det gjør vi flere ganger i uka. Det er gjerne en snap eller en sms gjennom dagen om vi ser noe som får oss til å tenke på den andre, eller som vi vet at gjør den andre glad. Det er mye fysisk nærhet, klemmer, armkrok, stryking i senga. Vi har vært sammen i 21 år, og er i 40-årene. Anonymkode: 7ca48...c6b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 Gir han mye komplimenter, små berøringer når han lager mat eller vi er ute å handler eller kjører buss, kjøper gaver når jeg ser noe jeg syns passer han, holder alltid en arm på han når vi sover❤️ Anonymkode: f6002...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå