Gå til innhold

Nysingel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er drøyt 40 år og ble singel forrige uke. Mitt valg, men jeg har likevel skikkelig kjærlighetssorg. 

Og så føler jeg meg så alene, sårbar, mislykket og uattraktiv. Men jeg ønsker heller ikke å date og aktivt lete etter partner. Var singel i ti år før dette forholdet jeg nå har avsluttet. Syntes ikke det var fælt å være singel da, men nå ser jeg bare hvor kjipt det er å ikke ha en der i hverdagen. Alt er bare kjipt nå, egentlig. Og jeg misliker sterkt alle tilnærmelser man opplever fra menn som singel. Jeg VET det er ment positivt og at jeg bør føle meg attraktiv, men jeg misliker det altså sterkt, alltid gjort. Liker virkelig ikke livet mitt for tiden. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å føle meg bra igjen. 😩

Anonymkode: 8798f...ca9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, men er 36. Håper det blir bedre

Anonymkode: cd092...0b4

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er drøyt 40 år og ble singel forrige uke. Mitt valg, men jeg har likevel skikkelig kjærlighetssorg. 

Og så føler jeg meg så alene, sårbar, mislykket og uattraktiv. Men jeg ønsker heller ikke å date og aktivt lete etter partner. Var singel i ti år før dette forholdet jeg nå har avsluttet. Syntes ikke det var fælt å være singel da, men nå ser jeg bare hvor kjipt det er å ikke ha en der i hverdagen. Alt er bare kjipt nå, egentlig. Og jeg misliker sterkt alle tilnærmelser man opplever fra menn som singel. Jeg VET det er ment positivt og at jeg bør føle meg attraktiv, men jeg misliker det altså sterkt, alltid gjort. Liker virkelig ikke livet mitt for tiden. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å føle meg bra igjen. 😩

Anonymkode: 8798f...ca9

1 uke siden??? ikke rart du føler deg langt nede. Det vil gå en stund men etterhvert vil du føle deg bedre. Et brudd er bestandig tøft så dette tror jeg er normalt. De som hopper inn i noe rett etter ett brudd er som regel ikke helt med i hodet og man får en sånn rebound opplegg . Funker sjelden i lengden. Nei du må nok som mange andre ta tiden til hjelp og jobbe deg igjennom skiten..  gå på jobb, gå turer, tren hvis du liker det, heng ved venner. Tenk på deg selv først og fremst etterhvert vil ting gå bedre det er jeg sikker på. 

Anonymkode: bc4e2...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...