Gå til innhold

Hvor vanlig er det egentlig at det ordner seg med eksen igjen etter bruddet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor mange av dere har opplevd at det ordnet seg med eksen igjen etter at dere har brutt med hverandre? Kan dere fortelle litt hvor langt forholdet var først, hvorfor det ble brudd, hvor lenge bruddet varte og hvordan dere fant tilbake til hverandre? Og selvfølgelig om det fortsatt er dere.

Anonymkode: fed4b...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, hvor mange av dere har opplevd at det ordnet seg med eksen igjen etter at dere har brutt med hverandre? Kan dere fortelle litt hvor langt forholdet var først, hvorfor det ble brudd, hvor lenge bruddet varte og hvordan dere fant tilbake til hverandre? Og selvfølgelig om det fortsatt er dere.

Anonymkode: fed4b...8ef

Hei! Jeg skulle gjerne stilt samme spørsmål , så håper du får svar… 

jeg har nylig hatt ett brudd med min eks, dette er andre brudd. Vi var sammen 2 år før vårt første brudd. 1-2 måneder fra hverandre ( med en del drama) jeg møtte på han helt tilfeldig på date med en av mine kollegaer feks ( helt syk opplevelse), han reiste utenlands en god periode osv. men fant vell ut at vi savna hverandre veldig( hadde ingen forpliktelser og bodde fra hverandre da).  Vi hadde noe kontakt hele bruddet, også ble det vell mer og mer frem til vi da møttes og ble kjapt sammen igjen.

Så har vi holdt sammen i 2,5 år til, og har nå både hus, barn og bil. Nå er det slutt igjen, men av helt andre årsaker en første gang. Håper det kan ordne seg, men ser nok at sjansen er liten…. Selvom vi denne gangen har mye mer å jobbe for… 

Anonymkode: 78968...0fc

Skrevet

Ble dumpet på samme måte når vi hadde vært sammen et år igjen.

Anonymkode: 6458a...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...