Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller merker ikke noen noe? Kan man tømme seg nær fødsel uten at det er løst? 

Anonymkode: cbe4f...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tømte meg på sykehuset med omtrentlig 4 cm åpning. Det var ikke løst, bare…. Mengder! Ble altså så OVERRASKET over mengden avføring at jeg fascinert måtte titte neddi doskåla. 

Det var rare greier! Men var ikke dårlig i magen.

Anonymkode: d8aaa...630

Skrevet

Jeg ble ikke løs i magen før riene var godt i gang. Hadde ingen tegn før riene startet med noen av mine fødsler

Anonymkode: ece53...22a

Skrevet

Hadde løs mage av og på de siste par ukene, men magen sto bom stille de siste to dagene før fødsel! 

Det kom nok noe under fødsel, og jeg fryktet egentlig det i forkant, men det er virkelig sant som det blir sagt, du merker ingenting til det der og da! 

Anonymkode: 0a9e6...928

Skrevet

Hos meg var det full stopp i flere dager før fødsel. Hadde tenkt å be om klyster når fødselen startet, men det gikk så fort at det ikke var tid. Kom mye da jeg presset ut babyen for å si det sånn🙈 Selv med ekstreme rier og styrtfødsel merket jeg det, luktet også endel, men det er ikke noe man får gjort noe med.

Anonymkode: 6aa63...f95

Skrevet

Jeg hadde forstoppelse gjennom hele graviditeten, og jeg fikk ikke ut noe med klysteret når jeg forsøkte mellom riene på 7 cm åpning. Mulig det kom ut noe når jeg presset, men fikk ikke med meg noe av det. Hadde styrtfødsel så det gikk veldig fort 😄

Anonymkode: ddce9...990

Skrevet

Jeg fikk ikke det

Anonymkode: 38bbb...577

Skrevet

Jeg fikk ikke. Fikk klyster på sykehuset 

Anonymkode: 876da...bfe

Skrevet

Jeg hadde løs mage og kanskje 2-3 tømminger før vannet plutselig gikk og fødselen var i gang. 
Fødte i badekar og jeg observerte hvertfall ingen bæsj i vannet, så glad for at kroppen ordner opp på forhånd 😂

Anonymkode: 85dbd...7c9

Skrevet

Jeg fikk løs mage tvert vannet gikk..riene startet etter en halvtime ca.

Husker jeg var så sjokkert over det hele...satt på do og det rant "fra alle hull" i en evighet😂 mens jeg ga instrukser til samboer som sprang som en hodeløs kylling rundt omkring og pakket ned klær osv..frøkna kom nemlig noen uker før termin og det var vi ikke forberedt på😅 

Anonymkode: 8296e...822

Skrevet

Jeg gjorde ikke det.

Anonymkode: 21bb0...fe5

Skrevet

På et lite minutt gikk jeg fra å være helt uvitende, til at vannet gikk med et "knepp", styrtrier og diaré. Veldig ubehagelig 😖 Var heldigvis hjemme, både mannen og jeg, og var på sykehuset i løpet av kort tid (jeg i bleie vi hadde kjøpt til babyen🙈) Babyen var ute 30 minutter etter vi kom til sykehuset. Det er kroppens måte å gjøre plass til babyen tror jeg. 

Anonymkode: 72d7d...917

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tømte meg på sykehuset med omtrentlig 4 cm åpning. Det var ikke løst, bare…. Mengder! Ble altså så OVERRASKET over mengden avføring at jeg fascinert måtte titte neddi doskåla. 

Det var rare greier! Men var ikke dårlig i magen.

Anonymkode: d8aaa...630

Hadde det sånn på morgenen på dagen jeg fødte. Ikke løs mage men så trang at jeg måtte løpe på do. 

Anonymkode: f37d1...11c

Skrevet

Fikk løs mage en dag før riestart, og hadde det hele veien gjennom. Tok også tilbudet om klyster da jeg kom på sykehuset (etter 32t med rier), i håp om å få mer fart på sakene. Hadde da 4cm åpning. Kom hverken noe med klysteret eller under fødsel, skåle tomt 😅

Anonymkode: 68bd0...2e6

Skrevet

Jeg fikk ikke det.

De måtte sette klyster på meg i forkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...