AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Hvorfor tenner damer bare på utro sex avhengige sjarmører? Jeg er 1,87m høy, mastergrad, tjener en million, har 1.2 mill på bok, egen 3roms eierleilighet på Ensjø i Oslo, kjører tesla. Jeg er god til å lage mat og baker gjerne en kake til pausene i de sosiale aktivitetene mine. Allikevel får jeg bare avslag av de damene jeg er interessert i og prøver å bli bedre kjent med. Til sjuende og sist ender alle damer bare opp med utro sexavhengige sjarmører eller dopa somaliere som garantert gir dem kjønnssykdommer og bank hver dag. m27 Anonymkode: 6969b...992 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 De fleste damer tenner på udramatiske menn med sosiale evner. Anonymkode: 6d927...2ef 11 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Nja, utifra måten du formulerer deg på så synes jeg ikke du høres så mye bedre ut enn en "drittsekk" selv. Jeg tror du jager etter feil damer. Dritt-damer pleier som regel å finne seg dritt-menn. Så kanskje du skal prøve deg på noen andre dametyper? Hva med de søte, innadvente, rolige, nerdete og ordentlige damene? Finnes massevis av dem. Ordentlige damer har som regel nok selvrespekt til at de ikke tenker på en dopa somalier som drømmemannen. Personlig har jeg aldri vært borti en utro, sexavhengig eller dopa drittsekk. Alle mennene jeg har datet har vært ordentlige. De har kanskje ikke 3roms på Ensjø eller tjener en million, men de er snille og smarte. Anonymkode: 2b5cf...812 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor tenner damer bare på utro sex avhengige sjarmører? Jeg er 1,87m høy, mastergrad, tjener en million, har 1.2 mill på bok, egen 3roms eierleilighet på Ensjø i Oslo, kjører tesla. Jeg er god til å lage mat og baker gjerne en kake til pausene i de sosiale aktivitetene mine. Allikevel får jeg bare avslag av de damene jeg er interessert i og prøver å bli bedre kjent med. Til sjuende og sist ender alle damer bare opp med utro sexavhengige sjarmører eller dopa somaliere som garantert gir dem kjønnssykdommer og bank hver dag. m27 Anonymkode: 6969b...992 Du mener i motsetning til deg? En arrogant , bitter skrytepave som ser ned på damer? Joda, du er jo litt av et varp..... Anonymkode: b46ab...7cb 13 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Kan bare snakke på vegne av meg selv og det jeg har observert rundt meg, og tror jeg aldri har sett noen jeg kjenner falle for utro sexavhengige sjarmører. Anonymkode: 75cbf...132 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Du er jo en rasist uten selvinnsikt. Du tror du er et kupp og blir overasket over at du ikke kan velge og vrake. Du ser jo ned på damer også. Tror du ikke en sånn personlighet lyser igjennom? Jeg kjenner ingen damer som liker drittsekker. Men de fleste drittsekker skjuler det vel bedre enn deg. Anonymkode: 4b2d7...235 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Hvorfor er menn bare interesserte i utseende? Anonymkode: 7bf0a...0e3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 Vær en drittsekk selv, så løser det seg. Eller finn damer som verdsetter ordentlige menn, istedenfor de unge og pene som vil bare ha Chad eller Tyrone. Anonymkode: 32594...865
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 Moralen er vel snarere at det er en urban myte at kvinner bare vil ha politisk korrekte høye bymenn med Tesla, master og penger på bok som bor i hoooooovdstaden. Anonymkode: 833a3...b38 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor tenner damer bare på utro sex avhengige sjarmører? Jeg er 1,87m høy, mastergrad, tjener en million, har 1.2 mill på bok, egen 3roms eierleilighet på Ensjø i Oslo, kjører tesla. Jeg er god til å lage mat og baker gjerne en kake til pausene i de sosiale aktivitetene mine. Allikevel får jeg bare avslag av de damene jeg er interessert i og prøver å bli bedre kjent med. Til sjuende og sist ender alle damer bare opp med utro sexavhengige sjarmører eller dopa somaliere som garantert gir dem kjønnssykdommer og bank hver dag. m27 Anonymkode: 6969b...992 Tenker egentlig at hele innlegget ditt (som alle skjønner er utelukkende trolling) vil kunne stå som eneste svaret du trenger på hvorfor du er singel🤷🏼♀️ Innlegget ditt illustrerer på en nydelig måte akkurat hva kvinner ikke ønsker💃🏼 Anonymkode: b7187...659 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er menn bare interesserte i utseende? Anonymkode: 7bf0a...0e3 Hvorfor ikke? ts Anonymkode: 6969b...992
Thanos Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De fleste damer tenner på udramatiske menn med sosiale evner. Anonymkode: 6d927...2ef Jeg hadde håpet jeg rakk å telle ned før denne kommentaren kom, men rakk det desverre ikke!
SPOCA Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 Nei, de fleste kvinner er ikke slik, ihverfall ikke de jeg kjenner. Jeg foretrekker menn som er trygge på seg selv, som ikke flasher "rikdommen" sin og som har generelt dårlig selvtillit slik du utviser her ts. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor ikke? ts Anonymkode: 6969b...992 Kan jo si det samme til ditt spørsmål ? Anonymkode: 3a28c...778 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor ikke? ts Anonymkode: 6969b...992 Fordi de fleste av dere prøver å gå for damer som er langt over deres egen liga. Anonymkode: 7bf0a...0e3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 Hvorfor lager du tråder som dette hver eneste dag? Hvis du er så høyt utdannet burde du vite bedre og at det du påstår ikke stemmer og finne på noe mer konstruktivt i livet enn å henge på et kvinneforum for å konspirere og snakke nedsettende om kvinner Anonymkode: 6b4d8...2b6 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor tenner damer bare på utro sex avhengige sjarmører? Jeg er 1,87m høy, mastergrad, tjener en million, har 1.2 mill på bok, egen 3roms eierleilighet på Ensjø i Oslo, kjører tesla. Jeg er god til å lage mat og baker gjerne en kake til pausene i de sosiale aktivitetene mine. Allikevel får jeg bare avslag av de damene jeg er interessert i og prøver å bli bedre kjent med. Til sjuende og sist ender alle damer bare opp med utro sexavhengige sjarmører eller dopa somaliere som garantert gir dem kjønnssykdommer og bank hver dag. m27 Anonymkode: 6969b...992 Drittsekker tar initiativ og er aktive, selvtillit, får noe til å skje. Noe nordmenn er ganske dårlige på. Nordmenn er flinke til å stå på sidelinjen med pekefingeren og dømme. 😅 … men da skjer det jo heller ingenting, så på en måte får drittsekken ting til å skje på flere måter. Blant annet ble du aktivisert til å skrive et innlegg om drittsekker. 😬 Anonymkode: 83485...f82
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 Du beviser i hvert fall at høye menn med mastergrad, høy inntekt, million på bok, stor leilighet i Oslo, som kjører fin bil, er god til å lage mat og er med på sosiale aktiviteter også kan slite med selvinnsikt. Anonymkode: 4b626...6e1 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Drittsekker tar initiativ og er aktive, selvtillit, får noe til å skje. Noe nordmenn er ganske dårlige på. Nordmenn er flinke til å stå på sidelinjen med pekefingeren og dømme. 😅 … men da skjer det jo heller ingenting, så på en måte får drittsekken ting til å skje på flere måter. Blant annet ble du aktivisert til å skrive et innlegg om drittsekker. 😬 Anonymkode: 83485...f82 Men er ikke det poenget da? Menn blir fortalt at de ikke skal snakke med fremmede damer, ikke gjøre fremstøt mot venner, ikke gi komplimenter etc etc. Men det er mennene som bryter alle disse reglene damene velger Anonymkode: df852...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå