Gå til innhold

Hva syns du om store muskler på unge jenter?.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i og trene men dette er helt utrolig.....men jeg er imponert, over viljestyrken og utholdenheten hennes se de på de skuldrene fy faen.

1462810.jpg.bf4e6bdb5f05559fa330ae31b9c6928f.jpg1471424.jpg.c1ccf2b3c1b40a95078ea959af674648.jpg1472886.jpg.eb402b93fc2f7bd6514d71da78199b38.jpg

Anonymkode: a18b4...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Synes det er dritfint med store muskler på damer, menn kan fint ha dad bod og gjerne antydning til muskler, men er ikke fan av store muskler på menn. 

Anonymkode: b4274...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun flekser alt hun har på bildene, og har sikkert litt pump i tillegg.

Sett på hun en vanlig genser, og det blir sikkert ei slank jente.

Veier vel 60 kg. Hun blir ikke stor ved siden av noen andre. (Som mange later til å tro)

Ser flott ut, og det er jammen bra jenter trener mer styrke. Motvekt mot all overvekt vi har nå. Det er sunt å være sterk!

Anonymkode: f4807...3bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er fint jeg! Har ei venninne som trener mye selv, man ser ikke mye til musklene i det vanlige liv, da ser hun ut som ei slank jente, men hun er jo ikke dvask selvfølgelig😅

Anonymkode: 55969...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på alle jenter som trener styrke . Det ligger imponerende mye jobb bak de musklene der. 

Anonymkode: cbdb7...4d2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskler på jenter er bra, for det gjør jo gjerne at kroppen får et preg av sunnhet og friskhet. Men som alt annet finnes det en grense. Hvis det bikker over i å bli ordentlig bulende, syns jeg det blir noe maskulint over det. Og det trekker ned.

Anonymkode: 5ae96...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, synes det er fint at jenter bygger mye muskler😁 di får en velfungerende kropp, pen og se også. Med tanke på at kvinner ikke har testosteron , blir jeg imponert over jenter som for store markerte muskler, litt tøft også, vis blodårene kommer til syne også.

jenta på bildet, har vært målrettet og disiplinert , til å være så ung, er nok mange gutter som misunner den fine kroppen med så mye muskler.

ser også ut som hun flink til å flekse frem  musklene sine, er nok mye teknikk det også,  men uten fleksing og lang ermet løs genser, vil hun ikke skille seg ut

men å gå på stranda i bikini med en slik kropp, vil man få mye god og dårlig oppmerksomhet, er nok mange som vil stirre mye, på en slik unik muskuløs kropp🧐

Anonymkode: 6b15a...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare få eie sine egne kropper? Jeg er ikke interessert i unge jenter uansett, så jeg synes de skal velge selv om de vil hode på med finnes. Ikke alt i verden handler om utseende heller. 

Anonymkode: 8801d...7c5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mann her, synes det er fint at jenter bygger mye muskler😁 di får en velfungerende kropp, pen og se også. Med tanke på at kvinner ikke har testosteron , blir jeg imponert over jenter som for store markerte muskler, litt tøft også, vis blodårene kommer til syne også.

jenta på bildet, har vært målrettet og disiplinert , til å være så ung, er nok mange gutter som misunner den fine kroppen med så mye muskler.

ser også ut som hun flink til å flekse frem  musklene sine, er nok mye teknikk det også,  men uten fleksing og lang ermet løs genser, vil hun ikke skille seg ut

men å gå på stranda i bikini med en slik kropp, vil man få mye god og dårlig oppmerksomhet, er nok mange som vil stirre mye, på en slik unik muskuløs kropp🧐

Kvinner har jo testosteron da, bare ikke like mye som menn.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner har jo testosteron da, bare ikke like mye som menn.. 

Ja, men bare mellom 5-10 prosent av en mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye vanskeligere å bygge muskler som kvinne, så syns det er kjempe imponerende når gjør det!

Personlig syns jeg ikke muskler er fint på noen, verken menn eller kvinner :P Men imponerende likevel!

Anonymkode: 05fdd...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er flott jeg. Kjønnsrollemønstrene er nok i endring. Det er in-fashion å være muskuløs og sterk som jente/dame. 

Anonymkode: b7123...a0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
AnonymBruker

Her ser vi 4 naturelle kvinner (ingen steroider) dette er hva jeg kaller ordentlig kvalitet ikke disse store bolerne med masse årer over skuldre og bryst.

image.jpeg

Anonymkode: be560...860

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...