AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Men vi har barn sammen og det fører til litt forpliktelser. Så nå har jeg sagt stopp å gjør meg klar til å flytte ut. Han setter kjepper i jula å holder igjen ting og diverse for at jeg ikke skal få flyttet. Samtidig roper han ut daglig at han er så ferdig med meg. Hva kan gjøres? Anonymkode: 99237...539
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men vi har barn sammen og det fører til litt forpliktelser. Så nå har jeg sagt stopp å gjør meg klar til å flytte ut. Han setter kjepper i jula å holder igjen ting og diverse for at jeg ikke skal få flyttet. Samtidig roper han ut daglig at han er så ferdig med meg. Hva kan gjøres? Anonymkode: 99237...539 Det er bare du som kan bestemme om du er klar for å flytte eller ikke... Tåler du mer av samlivet med han? Anonymkode: 1cab8...977 11
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Du tar med deg tingene dine og flytter. Hvis han prøver å nekte deg fysisk så hadde jeg alliert meg med noen som kan være med som vitne på galskapen. Anonymkode: f3bb8...11f 8 7
Virrevirrevapp Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Hva slags frihet vil han ha da? Han får vel ansvar for barna også om dere går fra hverandre? 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er bare du som kan bestemme om du er klar for å flytte eller ikke... Tåler du mer av samlivet med han? Anonymkode: 1cab8...977 Nei, jeg har sagt stopp. Jeg har fått egen bolig. Jeg har fått tak i møbler, men får ikke hentet de uten han. Han avlyser hver dag. I dag skulle vi bruke dagen på å sortere tingene våre, men han reiste på noe annet. Anonymkode: 99237...539 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått tak i møbler, men får ikke hentet de uten han. Han avlyser hver dag. I dag skulle vi bruke dagen på å sortere tingene våre, men han reiste på noe annet. Anonymkode: 99237...539 Da bestiller du henting uten ham, og sorterer det du kan uten ham. Anonymkode: 83dea...9a1 24 9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): Hva slags frihet vil han ha da? Han får vel ansvar for barna også om dere går fra hverandre? Han har hatt endel frihet. Han har vært ute med venner annen hver helg, vært på turer med venner flere ganger i uka, besøker kamerater, etc. Han er hjemme ca to kvelder i uka. Han har felles barn alene kun når jeg skal noe annet. Han har ikke bidratt noe til felles her, verken praktiske ting eller økonomisk. Han skal ha annen hver helg etter eget ønske, selv om han fikk tilbud om annen hver uke. Han velger frihet til å gjøre hva han vil. Det eneste jeg satte ønske om denne sommeren er å bruke mer tid sammen. Han sa da at jeg må si når jeg vil ha han hjemme. Jeg savner at han viser at han ønsker å bruke tid med meg. Altså, han ønsker ikke å bruke tid med meg. Så dette gidder jeg ikke. Anonymkode: 99237...539 2 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Jeg holder rpå å sortere ting nå. Tar med meg det jeg har kjøpt eller barnet har fått i gave fra min familie. Får se hvor sur han blir om han føler noe mangler. Anonymkode: 99237...539
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 Større møbler får jeg ikke hentet alene så der sliter jeg. Anonymkode: 99237...539
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har hatt endel frihet. Han har vært ute med venner annen hver helg, vært på turer med venner flere ganger i uka, besøker kamerater, etc. Han er hjemme ca to kvelder i uka. Han har felles barn alene kun når jeg skal noe annet. Han har ikke bidratt noe til felles her, verken praktiske ting eller økonomisk. Han skal ha annen hver helg etter eget ønske, selv om han fikk tilbud om annen hver uke. Han velger frihet til å gjøre hva han vil. Det eneste jeg satte ønske om denne sommeren er å bruke mer tid sammen. Han sa da at jeg må si når jeg vil ha han hjemme. Jeg savner at han viser at han ønsker å bruke tid med meg. Altså, han ønsker ikke å bruke tid med meg. Så dette gidder jeg ikke. Anonymkode: 99237...539 Du er visst allerede alenemor, så jeg skjønner godt at du nå flytter ut ❤️ Anonymkode: 1cab8...977 15
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Større møbler får jeg ikke hentet alene så der sliter jeg. Anonymkode: 99237...539 Du kjenner INGEN andre som kan hjelpe deg? Anonymkode: 1cab8...977 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er visst allerede alenemor, så jeg skjønner godt at du nå flytter ut ❤️ Anonymkode: 1cab8...977 Ja, jeg er bare lei av å stå til ansvar for at den andre voksne har mat, rene klær og et ryddig hjem. Samtidig som han behandler meg med null respekt. Anonymkode: 99237...539 1 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Større møbler får jeg ikke hentet alene så der sliter jeg. Anonymkode: 99237...539 Kan du evt legge ut en forespørsel på Facebook om noen kan hjelpe? Anonymkode: f6acf...a7a 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kjenner INGEN andre som kan hjelpe deg? Anonymkode: 1cab8...977 Foreldrene mine kommer med 3 møbler, det var alt de kunne hjelpe med. Kanskje hans foreldre kunne kjøre et par møbler for meg en gang i neste uke. Planen var i dag, men han hadde avlyst på vegne av meg. Anonymkode: 99237...539
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 Da gir du ham det han vil ha. Vis ham døra, og få en my start. Ikke tror at han endrer seg. Det kommer aldri til å skje. Mannen er rett og slett et stort barn. Æsj🤮 Anonymkode: 18fba...4e1 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du evt legge ut en forespørsel på Facebook om noen kan hjelpe? Anonymkode: f6acf...a7a Jeg har ikke noe å betale med akkurat nå. Han sa tidligere at han var så ferdig med meg at han hadde ordnet med transport allerede. Så stemte ikke det når det nærmet seg. Anonymkode: 99237...539
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da gir du ham det han vil ha. Vis ham døra, og få en my start. Ikke tror at han endrer seg. Det kommer aldri til å skje. Mannen er rett og slett et stort barn. Æsj🤮 Anonymkode: 18fba...4e1 Nei, han er for egoistisk. Han ble sur for at jeg tok med en av hver innen kjøkkenutstyr. Selv sitter han igjen med en og to av hver, så syns ikke han skal klage. Alt av interiør er mitt så dette er tatt med, da var han furten for hvor tomt det ble her nå. Han har beholdt bilder av barnet, seg selv, noen blomster og telysholdere. Anonymkode: 99237...539 1
Gjest ti10 Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Større møbler får jeg ikke hentet alene så der sliter jeg. Anonymkode: 99237...539 Du kjenner sikkert noen som har noen litt eldre tenåringer, eller kanskje det bor noen studenter eller noe i nabolaget? Neste års russ som kan være med å bære for litt betaling? Ellers pleier det å finnes småjobbsider på facebook.
Virrevirrevapp Skrevet 10. september 2022 #19 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke noe å betale med akkurat nå. Anonymkode: 99237...539 Få det på faktura. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #20 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Foreldrene mine kommer med 3 møbler, det var alt de kunne hjelpe med. Kanskje hans foreldre kunne kjøre et par møbler for meg en gang i neste uke. Planen var i dag, men han hadde avlyst på vegne av meg. Anonymkode: 99237...539 Kan du ikke ringe hans foreldre direkte og avtale? Dumt at det må avtales gjennom han. Anonymkode: 1cab8...977 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå