Akryl Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Jeg synes det er dumt med Pride tog i Oslo i dag og må utsettes. Men ingen tørr å foreslå det. Nå er det helt umulig å komme med kritikk takket være han som utførte skyting. 4 1
Mezzosoprena Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Akryl skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er dumt med Pride tog i Oslo i dag og må utsettes. Men ingen tørr å foreslå det. Nå er det helt umulig å komme med kritikk takket være han som utførte skyting. Du mener at hele verden skal stoppe opp for ETT LAND har mistet en monark? 21 6
CAPS LOCK Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Jeg syns ikke man trenger å utsette arrangementer generelt i Norge på grunn av at monarken i et annet land er død 14
Skid_raw Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 (endret) Akryl skrev (40 minutter siden): Jeg synes det er dumt med Pride tog i Oslo i dag og må utsettes. Men ingen tørr å foreslå det. Nå er det helt umulig å komme med kritikk takket være han som utførte skyting. Kjente du dronningen personlig? Hvorfor skal verden stoppe opp fordi naturen går sin gang og noen dør? Endret 10. september 2022 av Skid_raw 7
Vimsepims Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Hadde du tenkt det samme dersom det var Dronning Margrethe som gikk bort? 4
skreppamedleppa Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Skal du sitte helt fremst i begravelsen også til hun eller? Det får da være måte på til opphausing av at noen som var langt på overtid sånn sett døde. Verden snurrer fremdeles rundt, det er fremdeles fest i gatene, vi har ingen nasjonal landesorg her i landet. Folk lever på samme måten som alltid, det er konserter og pride markering og ellers allt annet som hører til i folk sin hverdag og lørdag her i Norge. Grunnen til at ingen 'tørr' å foreslå det er fordi det bare er en helt ekstrem tåpelig ide i utgangspunktet. Det er greit at du er imot pride men kjære slette tid å skylle på dronningen sin bortgang blir noe vel sløkket... 6
ops2 Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Jeg er en stor beundrer av Dronning Elisabeth, men jeg synes likevel dette: Vi kan ikke avlyse ting fordi en utenlandsk monark eller statsoverhode hadde gått bort. Det hadde vært annerledes med vår kong Harald. Jeg ville sett det som naturlig om man overveide å avlyse eller utsette arrangementer da. Jeg liker ikke kongehus sånn generelt, bortsett fra enkeltpersoner av de kongelige. Men før man med loven i hånd avskaffer monarkiet, så må man akseptere at det er monarki vi har. Og monarki i England. 4 1
Clefable Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Hvorfor i all verden skulle en Pride-markering i NORGE avlyses fordi en monark dør i et annet land? 6
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 Clefable skrev (1 minutt siden): Hvorfor i all verden skulle en Pride-markering i NORGE avlyses fordi en monark dør i et annet land? Bare nok et (dårlig) forsøk på å prøve å sette pride og lhbt+ i et dårlig lys.
Chase Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Pridemarkeringer rundt om i UK er utsatt. Så jo de respekterer henne. Men hun var dronningen av Storbritannia og ikke Norge. Derfor avlyser vi ikke ting i Norge. Det er heller ingen fridag for oss mandagen hun begraves, dersom du ikke helt har skjønt det. 6 1
Woah0 Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 Jeg liker Dronning Elizabeth 2. Men akkurat dette virker litt fjernt. Pride har ikke noe med monarki å gjøre. 5
Honey Dew Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 (endret) Det er mange som er glade i de forskjellige kongefamiliene. Dronning Elizabeth 2 har egentlig vært hele Englands mor og bestemor og var elsket over hele verden. Unntatt de som er alt for langt ute på venstresiden... 😉 Endret 11. september 2022 av Honey Dew 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå