AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Blitt mye mer vanlig å bruke stayups enn tynne strømpebukser? Anonymkode: ee818...9ae
Jentegutt Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blitt mye mer vanlig å bruke stayups enn tynne strømpebukser? Anonymkode: ee818...9ae Sikkert det, men tror uten er vanligst Endret 10. september 2022 av Jentegutt
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 4 hours ago, Jentegutt said: Sikkert det, men tror uten er vanligst Enig, bare legger med ankelsokker er vel vanligst Anonymkode: d8237...99d
Jentegutt Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig, bare legger med ankelsokker er vel vanligst Anonymkode: d8237...99d Selv går jeg med bare legger uten sokker, syns det ser finest ut er best sånn
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Jentegutt skrev (22 timer siden): Sikkert det, men tror uten er vanligst På sommeren, ja. Men min observasjon var vel der strømper er nødvendig. At mitt inntrykk er at stayups har blitt veldig mye mer vanlig å bruke. Anonymkode: ee818...9ae
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Tror det har blitt vanligere med stay-ups nå enn for noen år siden, men strømpebukser er nok fremdeles mye vanligere enn stay-ups. Stay-ups kan være vrine å ha på, og min erfaring er at de ofte detter ned. Jeg bruker av og til strømper og strømpeholdere, og det funker greit. Det er for så vidt heller ingenting i veien for bruke strømpeholdere sammen med stay-ups. Men hvis man setter seg ned og skjørtet/kjolen glir litt oppover lårene kan man risikere å vise at man har på strømper/stay-ups, noe som kanskje ikke er helt passende i alle situasjoner. Anonymkode: c45b9...4c5
Jentegutt Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): På sommeren, ja. Men min observasjon var vel der strømper er nødvendig. At mitt inntrykk er at stayups har blitt veldig mye mer vanlig å bruke. Anonymkode: ee818...9ae Kanskje, visst jeg skulle brukt strømper hadde jeg nok brukt stayups. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Jentegutt skrev (På 11.9.2022 den 11.14): Kanskje, visst jeg skulle brukt strømper hadde jeg nok brukt stayups. Jentegutt, du kommenterer i mange tråder, spesielt med fotrelaterte temaer, og du er barbent eller bruker tynne strømpebukser? Men du er gutt/ mann? Hvordan er resten av din stil? Anonymkode: 89eeb...815
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Strømper /stay ups står for en veldig liten andel av salget i forhold til strømpebukser. Den store forskjellen som har skjedd de siste ti årene, er at kvinner går med bare ben til skjørt /kjole mye oftere enn før, også utover sommermånedene. Importør. Anonymkode: 04b64...0d6 2
Majott Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 10.52): Tror det har blitt vanligere med stay-ups nå enn for noen år siden, men strømpebukser er nok fremdeles mye vanligere enn stay-ups. Stay-ups kan være vrine å ha på, og min erfaring er at de ofte detter ned. Jeg bruker av og til strømper og strømpeholdere, og det funker greit. Det er for så vidt heller ingenting i veien for bruke strømpeholdere sammen med stay-ups. Men hvis man setter seg ned og skjørtet/kjolen glir litt oppover lårene kan man risikere å vise at man har på strømper/stay-ups, noe som kanskje ikke er helt passende i alle situasjoner. Anonymkode: c45b9...4c5 Jeg har brukt stay-ups mye under lange kjoler på f.eks julebord og andre mer eller mindre formelle fester. Strømpebukser lager en liten valk i midja og må til stadighet justeres. Hold-in-strømpebukser ruller ned hele tiden, og ender opp i en krøll ved hofta. Stay-ups holder seg der de skal, ihvertfall har de gjort det hos meg (selv om jeg har tynne lår), og sånn sett var de mye bedre å bruke enn strømpebukser. Og jeg hadde lange kjoler, så ingen visste om at jeg hadde stay-ups. For det meste bruker jeg strømpebukser når jeg bruker kjoler til hverdags høst og vinter, og da i merinoull.
Jentegutt Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jentegutt, du kommenterer i mange tråder, spesielt med fotrelaterte temaer, og du er barbent eller bruker tynne strømpebukser? Men du er gutt/ mann? Hvordan er resten av din stil? Anonymkode: 89eeb...815 Den er så feminin du kan tenke deg, er kvinnelig kledd og sminket, lever ikke som gutt/mann
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 Jentegutt skrev (16 timer siden): Den er så feminin du kan tenke deg, er kvinnelig kledd og sminket, lever ikke som gutt/mann OK, da skjønner jeg mer av stilen. Anonymkode: 89eeb...815
Jentegutt Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): OK, da skjønner jeg mer av stilen. Anonymkode: 89eeb...815 😊😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå