Gå til innhold

Prins Williams sveis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd han ikke kan fikse det. 

Han har pengene og muligheten.

Men "folket" hadde mislikt det. 

En av de dårlige sidene av å være en profilert person.

Anonymkode: ce23d...b45

Skrevet
Honey Dew skrev (18 timer siden):

Slike frisyrer er jo helt grusomt. Fullstendig skallet og skjegg er det styggeste jeg vet.

Hehe, godt vi er forskjellige. Jeg synes skalla med fullskjegg er deg mest sexy/mandige🥰

Anonymkode: 414b5...7f3

Skrevet

Harry har nok siste sesong med eget hår

• Liker 4
Skrevet

Who cares?

Han ser mer enn bra nok ut, både i ansiktet og oppå hodet.

Anonymkode: 4523c...f80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Screenshot_20220910_183833.jpg

Anonymkode: 02ba1...352

Her lignet Elon Musk på en incel som bor på gutterommet og kritiserer kvinner på Kg.

Etter hårtransplantasjonen ser han mer normal ut.

Anonymkode: 26968...d38

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Her lignet Elon Musk på en incel som bor på gutterommet og kritiserer kvinner på Kg.

Etter hårtransplantasjonen ser han mer normal ut.

Anonymkode: 26968...d38

Hadde sett mer normal ut ved å rake bort mesteparten også da

Anonymkode: 3a85e...6ad

• Liker 1
Skrevet

Engelskmann her. Jeg tror grunnen til at William ikke kjører maskinkort over hele hodet er fordi det britiske kongehuset er veldig konservativt/tradisjonelt. Mange av de litt eldre i England vil mene at buzzcut over hele hodet er en belastet frisyre, forbundet med kriminelle, hooligans, krigsfanger og denslags. Det ville vært upassende for en kongelig person å velge en frisyre av det slaget. 

Hårtransplantasjon er også uaktuelt, siden det ville blitt sett på som forfengelighet. En prins/konge skal ikke la slike overfladiske ting oppta ham. Det ville utvise dårlig dømmekraft/karakter om han var såpass opptatt av utseendet at han gikk gjennom en kostbar operasjon for å fikse på det. Om noen kan tillate seg forfengelighet, så er det kvinner. En «ekte mann» skal ikke bry seg om sånne overfladiske ting (Tradisjonelt sett).

Anonymkode: 1f6c3...a63

• Liker 1
  • Nyttig 4
Gjest MissWoodville
Skrevet

Jeg har alltid likt William. Og har ingenting i mot at menn viser sin naturlige halvmåne skalle. Så lenge de ellers er velkledd, velstelt og trent, så er det null problem. Men går du rundt som en slaur med ølmage og joggebukse med flekker, så blir det lite lekkert. Da spiller det forsåvidt liten rolle hvordan håret ser ut. Men hentesveis er aldri bra, enig i det🙈 

Skrevet

Jeg synes faktisk det ser bedre ut å holde på litt av håret heller enn å barbere alt. Litt. Skinnende skaller er mer turn-off. 

Anonymkode: c484f...be5

Skrevet

Rart hvordan det er opplest og vedtatt at man skal skinne seg når man har lite hår igjen, ellers har man dårlig selvfølelse. Det er DEG det er noe galt med hvis du ikke aksepterer at folk tar egne valg selv om du syns det er stygt.

Kanskje det er akkurat god selvfølelse han har som er trygg nok til å ha den sveisen han vil uansett om 90 % mener det er stygt.

Tviler på han bryr seg om hva norske Ida på 35 sier om saken.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har også registrert at prinsen har blitt kul på håret. Det verste i denne prosessen er å være tynn i håret og det er han ferdig med og kan fremstå som en verdig person som kan konsentrere seg om pliktene sine. Faren derimot har ikke et hår å miste.

Nå vil jeg ikke si noe galt om dem sånn regjerimgsmessig og jeg tror Charles kan bli en god konge. 

Det hadde vært ordentlig morsomt om han hadde fått til et Commonwealth der velstand var utbredt og allminnelig.

Skrevet
51 minutter siden, Flintis said:

Jeg har også registrert at prinsen har blitt kul på håret. Det verste i denne prosessen er å være tynn i håret og det er han ferdig med og kan fremstå som en verdig person som kan konsentrere seg om pliktene sine. Faren derimot har ikke et hår å miste.

Nå vil jeg ikke si noe galt om dem sånn regjerimgsmessig og jeg tror Charles kan bli en god konge. 

Det hadde vært ordentlig morsomt om han hadde fått til et Commonwealth der velstand var utbredt og allminnelig.

Hva mener du med det? Kongen kan jo ikke gi Samveldet velstand. 

Anonymkode: a1fbb...ec5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hva mener du med det? Kongen kan jo ikke gi Samveldet velstand. 

Anonymkode: a1fbb...ec5

Nei, men kanskje det kan bli utdannelse infrastruktur og ordninger som kan bidra til velstandsøkning.

Skrevet

Døll sveis, men det gir mening at man som kongelig ikke skal ha en sveis som kan assosieres med hooligans og kriminelle.  

Anonymkode: 27be8...e18

Skrevet

De har like forferdelig sveis i den kongefamilien der som damer med pannelugg eller den såkalte "karen" frisyren.

Anonymkode: e1c00...62b

• Liker 1
Skrevet
On 9/10/2022 at 11:58 AM, AnonymBruker said:

Ja, han er ikke den kjekkeste prinsen lenger. 

Anonymkode: 99523...d1d

Jeg synes at han er kjekk uansett  :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...