AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Noen som har erfaring herfra? Jeg (jente) har logget meg på et par ganger for å skravle litt, og blir nedrent av menn som vil prate. Men mistenker at mange er ute etter sexprat eller treff? Anonymkode: db27b...913
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Det er ei side der menn leter etter unge jenter. Brukte den mye som 14 åring og var bare gamle menn som ville møtes og ha sex. Det er en sex chat. Alltid hvert. Anonymkode: a24a8...fae 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 et sted som består av 99,99 % egendefinerte smartinger. Anonymkode: bf71e...988
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Mitt inntrykk er at mange ulike folk kan være innom siden da man ikke må betale eller registrere seg. Flest rundt 30-40 år der. Det er selvfølgelig mye rart men har også blitt kjent med flere oppegående voksne damer og menn. Det er nok mest sexfokus der fredag lørdag sen kveld. Anonymkode: df297...7ec
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 En side hvor eldre menn er ute etter små unge jenter. Vært mye omstridt den chatte kanalen. Utga meg selv en gang for eksperiment at jeg var jente15. ( er i irl 35). Og du verden å galskapen starta av ekle mannfolk som mer enn gjerne betalte deg for å ha seg med de eller møte de. No go. Anonymkode: e6a55...42e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Har ikke vært der siden jeg var 13 eller noe og ja ble nedrent av menn som ville sexchatte da også. Alle steder hvor menn kan være anonyme vil de oppføre seg som griser Ikle heng der Anonymkode: 2d20a...ed5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Kanskje 1 av 1000 er greie, hvor de ikke har sex på hjernen. En samtale der fører ALLTID til sexprat. Anbefaler ikke chat.no Anonymkode: bf71e...988 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Brukte vilt mye tid der rundt 2003-2004, jeg var 12-13 da. Det var veldig stort da med egen ungdomschat og god overvåking av rom, en og annen gris var det såklart, men det gikk kun i uskyldige tema blant oss unge og det var veldig hyggelig. Husker at man hadde en profilside og en dagbok/gjestebok man kunne skrive i og som andre kunne skrive i. Tiden for den type plattformer er ganske forbi, internett har blitt så stort at generell chat ikke har så mye plass lenger. Hvis man føler for å være sosial sånn, anbefaler jeg å kanskje heller finne discordservere basert på enten by, interesser eller annet. Anonymkode: dfce9...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå